Gå til innhold

The Tipping Point - hvilken vei tipper det?


Tototre

Mandag 1.april skal jeg og et par andre boikotte www.noresk.eu og ikke skrive noe som helst her  

6 stemmer

  1. 1. Meld deg inn som medlem du oxo. Vil du boikotte den 1.4.24?

    • ja
      1
    • nei
      5
    • vet ikke
      0
  2. 2. Har du noen mening om hvordan dette forumet bør være?

    • ja
      5
    • nei
      1
    • vet ikke
      0
  3. 3. Hvor tenker du å legge sommerferien din i 2024?

    • Norge
      4
    • Norden forøvrig
      0
    • Euro-land utenom Norden
      1
    • Engelsktalende utenom EU
      0
    • Et annet sted enn de nevnte over, unntatt Russland
      0
    • Russland
      1


Anbefalte innlegg

Begrepet beskriver hvordan ting begynner å gå helt av seg selv når det bare er mange nok som deltar!

Om du som er på http://www.noresk.com kun som GJEST registrerer deg med en hemmelig mailadresse Les gjerne om det i denne tråden, + medlemsfordeler.  Gjør dette før 1.april, som blir den store dagen for boikott og demonstrasjon.

Nå kan du faktisk bli forummedlem og få være med på nedturen, som kan komme?  Eller fortsetter det videre oppover med flere medlemmer og bedre innlegg?  De siste månedene har det gått nedover med kvaliteten, men oppover med kvantiteten.  DU kan utgjøre en forskjell.  Se bare hva spammerne og jeg har fått til 😁

  • Sad 1
Lenke til kommentar
54 minutter siden, Totofem skrev:

Alt vi trenger er en admin som gjør tototre til en stille evnukk, og fjerner sporene av de rene spammerkontoene, så er forumet golden igjen.

du er et av problemene her din dumme gjøk! 
jeg vet du ønsker å være den originale tototre, men det får være måte på.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...