Gå til innhold

Medlemsfordeler Noresk.com


Tototre

Hvor lenge var du besøkende før du ble medlem?  

42 stemmer

  1. 1. Hvor lang tid tok det før du ble medlem av noresk.com?

    • Kort tid
      32
    • Lang tid
      2
    • Var gjest i 1-2 år
      6
    • Var gjest i mer enn 2 år
      2


Anbefalte innlegg

Ja, du leser rett!  På en kveld som denne er det ca 20% av de som leser på http://noresk.com som har mulighet til å gjøre medlemshandlinger på siten.  Hele 80% kan kun lese, titte og snoke rundt hjørnene.  Fordi du ikke har opprettet en bruker.  Og jeg vet en av årsakene til det.  I mange år ville jeg ikke eksponere meg selv gjennom å bruke en mailadresse for å registrere meg her.  I det forrige forumet, som jeg tror ble hacket, og mailadressene spredt rundt omkring, hadde jeg diktet opp en mailadresse for tull uten å ha noen konto tilknyttet. 

Hva gjør du med mail?  Opprett en ny mail på f.eks. https://signup.mail.com/#.7518-header-signup1-1 og en til et annet sted.  Lag flere aliaser, og skap avstand til den mailadressen du kanskje må bruke for å bekrefte noen av disse nye kontoene.  Og så bruker du kanskje [email protected] for å registrere deg på forumet.

Medlemsfordelene er mange: 

  • Du får sende PM til de som arrangerer GangBang 
  • Du får svar på PM
  • Du får sende til alle andre medlemmer oxo
  • Kanskje du er heldig og får en personlig hilsen fra @Tid for Nytelse?
  • Du kan tagge andre medlemmer
  • Du kan skrive innlegg
  • Du kan svare på innlegg
  • Du kan delta på meningsmålinger
  • Du kan faktisk få nye "venner" som du kan spille online sjakk med, ikke sant, @Revenger ?
  • Jeg inviterer deg kanskje til en premierefest en dag
  • Medlemskapet er gratis

 

Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar

Deler av Noresk kunne f.eks delen "omtale" jo vært restrictet area? Slik at du ikke ser hva som blir skrevet ved å snoke rundt.

 

Jeg er på et annet forum hvor en del er åpent, og en lukket seksjon hvor du må minimum ha 50 gode innlegg før du blir sluppet inn. Har ikke damene en tilsvarende seksjon her? Det kunne man hatt for medlemmer også med et minimum av gode innlegg før man får full tilgang.

For å få, så må man gi :)

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Årsaken til at jeg nevnte @Tid for Nytelse er fordi jeg har kommet i kontakt med henne her på forumet.  Hun annonserer på RE.  Jeg har ikke vært hos henne, men antydet at vi nok kan møtes til sommeren når det blir utendørstemperaturer som passer til nakenbading.  Hun liker at jeg tagger henne slik som nå.  Så her bygger jeg opp en langsiktig spenning som kanskje får utløsning rundt Sankthans? 

Bli med på å tagge interessante brukere du også!

Endret av Tototre
  • Like 2
Lenke til kommentar
12 timer siden, Tototre skrev:

Ja, du leser rett!  På en kveld som denne er det ca 20% av de som leser på http://noresk.com som har mulighet til å gjøre medlemshandlinger på siten.  Hele 80% kan kun lese, titte og snoke rundt hjørnene.  Fordi du ikke har opprettet en bruker.  Og jeg vet en av årsakene til det.  I mange år ville jeg ikke eksponere meg selv gjennom å bruke en mailadresse for å registrere meg her.  I det forrige forumet, som jeg tror ble hacket, og mailadressene spredt rundt omkring, hadde jeg diktet opp en mailadresse for tull uten å ha noen konto tilknyttet. 

Hva gjør du med mail?  Opprett en ny mail på f.eks. https://signup.mail.com/#.7518-header-signup1-1 og en til et annet sted.  Lag flere aliaser, og skap avstand til den mailadressen du kanskje må bruke for å bekrefte noen av disse nye kontoene.  Og så bruker du kanskje [email protected] for å registrere deg på forumet.

Medlemsfordelene er mange: 

  • Du får sende PM til de som arrangerer GangBang 
  • Du får svar på PM
  • Du får sende til alle andre medlemmer oxo
  • Kanskje du er heldig og får en personlig hilsen fra @Tid for Nytelse?
  • Du kan tagge andre medlemmer
  • Du kan skrive innlegg
  • Du kan svare på innlegg
  • Du kan delta på meningsmålinger
  • Du kan faktisk få nye "venner" som du kan spille online sjakk med, ikke sant, @Revenger ?
  • Jeg inviterer deg kanskje til en premierefest en dag
  • Medlemskapet er gratis

 

Protonmail kan også anbefales for den paranoide. De krever vel at du har en annen mail fra før, men det kan for eksempel være en fra mail.com som beskrevet ovenfor.

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Gummislave skrev:

De krever vel at du har en annen mail fra før

Korrekt. Denne trengs kun en gang når man lager ny konto så man kan "verifisere" seg. Bruker du en skikkelig drit konto så sier Protonmail at den ikke kan brukes some backup konto men fungerer fint til verifiseringen uansett.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Sitat

Bruker du Apple kan du automatisk opprette alias når du sender email. Faktisk så spør maskinen deg om du vil skjule epostadressen når du oppretter nye profiler. 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 14.1.2024 den 3.12, Gaggball skrev:

Deler av Noresk kunne f.eks delen "omtale" jo vært restrictet area? Slik at du ikke ser hva som blir skrevet ved å snoke rundt.

Jeg er på et annet forum hvor en del er åpent, og en lukket seksjon hvor du må minimum ha 50 gode innlegg før du blir sluppet inn. Har ikke damene en tilsvarende seksjon her? Det kunne man hatt for medlemmer også med et minimum av gode innlegg før man får full tilgang.

For å få, så må man gi :)

Jeg har sansen for disse tankene, men det har jeg ikke tenkt å gjøre noe med.  Noen andre får ta den ballen og lande den i mål.  

I dag er mange så vant til å finne akkurat det de vil ha gratis (les uten innsats) på nettet.  Det gjør at mange betalingstjenester sliter når folk får dårligere råd.  Her på forumet vil det nok alltid fortsette å være 20% av brukerne som kommer til å generere mer enn 80% av innholdet.  Det er ikke noe feil med det! 

Poenget mitt, som det syns vanskelig for noen litt nostalgiske dinosaurer å gripe, er at med en større base med aktive brukere her (uansett om det er åpent eller lukket forum), vil det bli større aktualitet og nytte i en mye større del av innleggene.  T.o.m. et lukket forum vil funke dårlig om det har få brukere. 

Så vi må komme over The Tipping Point i antall registrerte brukere som bidrar aktivt.  Hvor mange det er?  Vet ikke.  Men da vil ting gå av seg selv.  Spørsmål og bekymringer vil bli besvart innen kort tid, i stedet som nå, at det kan ta flere døgn før noen svarer.  Det hjelper at flere registrerer seg og bidrar med litt.  Det vil fortsatt være de 20% mest aktive som bidrar med mest.  En dag skal jeg lage en liste og takke disse!  De får gratis fitte i himmelen, tror jeg.

Endret av Tototre
uthevet tekst
  • Like 1
Lenke til kommentar

På en vanlig ukekveld er det nå sånn ca 25 registrerte brukere  rundt 75 anonyme som leser her inne på http://www.noresk.com.  Det er ikke veldig mange, men det skal heller ikke så mange flere registrerte brukere til før dette forumet begynner å gå av seg selv.  Det når The Tipping Point :-) 

Her får du en grunn til for å registrere deg nå: 

Som registrert bruker kan du sende Private Meldinger (PM) til henne.  Og sjekk oxo ut @Kine som ble medlem i går.  Det er en av fordelene som jeg benytter meg av.  Jeg registrerte meg pga en Gangbang i Oslo i oktober i fjor: https://www.noresk.com/forum/emne/9322-gb-tøm-og-røm/?do=findComment&comment=47677

 

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt litt på, er det en admin her?

  • Hva er sjansen for at vi kan få en avdeling kun for de med X antall likes? Dette kan jo slå både positivt og negativt ut, vanskelig å si, uansett bedre enn mas om PM.
  • Hvorfor er det de samme reklamene her hele tiden, den bj gif'en begynner å bli gammel nå.
  • På "aktivitet" delen av forumet er det en bug med hvordan subheadingen formateres "emne svarte i TommyB sin Påsan i Fillene Fyker" etc. :P
  • Like 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, anonymbruker skrev:

medlemsfordeler er at du får svar på spørsmål. og nekte folk tilgang til deler av forumet blir for dumt,
noen gidder ikke bli medlem men liker å lese info om fremtidige kjøp

Joa, det kan du skrive.  Men sånn som det er nå er det de fleste som bare leser uten å skrive noe selv.  Og det koster ikke mye energi å bli medlem, så det at folk ikke gidder å registrere seg handler nok mer om hva de syns de får igjen for å gjøre det.

Om en mann kun vil lese hvilke jenter som er gode, kan han gjøre det nå uten å bidra med noe selv.  Altså ren gratistjeneste.  Han trenger ikke risikere noe som helst gjennom å registrere med en mailadresse, om han er redd for det.

Det er først når en mann ønsker kontakt med andre brukere her inne, eller bare må kommentere noe, enten fordi det er noe du er enig eller uenig i, det er først da han registrerer seg.  Viser det seg.  Ofte når det kommer jenter inn her :-) 

Derfor er det viktig å vite om medlemsfordelene.

  • Like 1
Lenke til kommentar

jeg var her på forumet lenge uten å være medlem, orket ikke opprette falsk e-post konto.
gjorde det til slutt.  den beste måten og finne ut hva som er bra er og bruke penger, skaffe seg erfaring. så vil du snart 
lett kunne se hvilken som er bra.
er ikke alle som liker å dele info i frykt for å bli tatt.

dagens tips. Di dyre damene er i en helt annen liga enn di billige. blir litt som tippeligaen og premier league...

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...