Gå til innhold

Hvilke brukere har du blokkert?


Tototre

Blokkerte brukere  

13 stemmer

  1. 1. Hvor mange brukere har du blokkert pr. idag?

    • 0
      2
    • 1
      0
    • 2-8
      11
    • 9-15
      0
    • 16-25
      0
    • mer enn 26
      0
  2. 2. Hvilken seksuell tilfredsstillelse tror du at et nettroll får her inne?

    • hvert motsvar er som en enkelt håndrunk
      4
    • hvert motsvar er som et sug
      1
    • hvert motsvar er som å dyppe laksen en gang innover
      0
    • full orgasme
      8
  3. 3. Visste du at det fantes folk med slike seksuelle tilbøyeligheter?

    • ja
      4
    • nei
      9


Anbefalte innlegg

En ny forumaktivitet som er ganske nyttig når jeg først har begynt med det.  Å blokkere nettroll som opererer på vegne av russiske myndigheter i angrepskrigen mot Ukraina.  Ja, det er en mulig konspirasjonsteori.  Men i alle fall mer høyverdig enn det som antakelig er årsakene bak til at slike som @totofire, @totofem, @totoseks og @Autismeprince har blitt blokkert av meg slik at jeg slipper å se de infame innleggene som blir skrevet.  Vil du gjøre det samme?  Klikk deg inn her og les hvordan: https://www.noresk.com/forum/emne/10583-svarteliste/

 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Faen går det an blokke folk.

 

det er EN klovn her inne som jeg er passe lei. Da må jeg finne ut hvordan jeg blokker da😂😁

  • Like 2
Lenke til kommentar

@Stein jeg håper virkelig ikke at det er jeg som har irritert deg?

De siste tre-fire månedene har jeg neste jobbet fulltid for å få flere forumbrukere til å skrive mer og mer, både nyttig, tant og fjas, for jeg vet at ikke alle har noe nyttig å skrive (anmeldelser) hele tiden, men om alle som er på besøk hos sexarbedirere skriver et par-tre anmeldelser hver hvert år, så vil kunnskapsdatabsen økt enormt.  Nå er det 20% av brukerne som anmelder.  Vi trenger flere brukere.

  • Like 4
Lenke til kommentar

Blokkerte oxo @Line i dag.  Paranoiaen griper meg nå som langfredag nærmer seg.  Jeg går inn i mitt innerste skall.  Ser farer true alle steder fra.

Hun er nok en som blir brukt av onde krefter for å ødelgge forumet.  De bruker henne kanskje som skalkeskjul for onde, sadistiske hensikter?  Eller de er egentlig henne?  En KI-konstruert kvinne uten egen vilje.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...