Gå til innhold

Svarteliste


hedexp

Anbefalte innlegg

Det er en ganske hyggelig forum og det er fint og har litt erting mellom brukere. Også være kritisk og unenig er bra.

Men, noen prøver å ødelegges forum med spam og det er ikke ok. So jeg begynne min egen, åpen svart/ignorliste. Det er bra hvis du også bidra til denne men forslag - du kan ignorere user med:

 

Svarteliste:

@Autismeprince

Endret av hedexp
  • Like 2
  • Thanks 4
Lenke til kommentar
4 timer siden, Tototre skrev:

@totofire --> meningsløst svada

Liker det egentlig - 223 er usymmetrisk på alle vis. 

Lenke til kommentar

Denne bekymrer meg ikke.

Ikke noe galt med shitposts, så lenge du venter til lukten av den første er borte før du gjør den neste

Lenke til kommentar

Svartelister alle de nye som starter på 22_ siden han sier rett ut at han er et troll.  Om noen leser at han faktisk får til å skrive noe om kolbotneskorten, så send meg en PM.

Bannlyser

@Totofem

Takk for denne gang, kjære russebussjåfør!  Synd med PØBBEN!

  • Like 5
Lenke til kommentar

Jeg antar at den ene idioten skal på jobb et par dager til, så da får vi noen timer fri uten spam.  Fram til kl 11 på formiddagen.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Blokkerte tre brukere til når jeg våknet i dag.  Med begrunnelse:

@alpdlp har stått fram som en judas noen dager før Skjærtorsdag.

@Trøndern har jeg fått varsel på er en av de andre spammerne, og blokkerer forebyggende inntil han forsvarer seg.  Jeg slipper nå å lese forsvaret.

@Line kom som et nytt, frisk pust, men jeg klarer ikke å svare på PM med innholdet "hei" dag etter dag.

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Nå er det mange timer siden jeg måtte blokkere noen.  Deilig å gå inn i påska med fri.  Skål!

Det er lagt planer for å luke ut verstingene av nettrollene.  De vet bare ikke om hva som kommer til å treffe dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar

En trist liste blir presentert her.  Ikke akkurat en skryteliste, for jeg skulle jo ønsket at de hadde funnet seg vel til retter her på forumet, men de opplever kanskje at de har blitt mobbet?  Hvis en kan oppføre seg sånn passe ordentlig mot andre mennesker selv om en ikke bruker sitt eget navn, så tror jeg ikke det er så aller verst å være medlem her.  Selv om det fins noen hardbarkede forbrytere blant oss.  De klarer oxo å oppføre seg så lenge de får god info av oss horekunder om hvordan vi liker å møte horene deres (Rumenerne forstår visst ikke norsk, så der nytter det ikke).

blokkert2703.thumb.png.008f79ab159deb0f3202bb68018afc94.png

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Deilig at jeg slipper å lese hva den som er svarteliste kommenterer :-)   Sikkert noe om at jeg er pedo.  Han har et begrenset ordforråd.  Og så har han gått over til engelsk.  Merkelig?

  • Like 2
Lenke til kommentar
13 timer siden, Alpldp skrev:

Hahahaha. Come at me. You dont Even know What will hit you back :) fucking pedo

er alpdlp egentlig Ane Stø? 

https://www.kvinnegruppa-ottar.no/landsstyret

15 timer siden, Tototre skrev:

En trist liste blir presentert her.  Ikke akkurat en skryteliste, for jeg skulle jo ønsket at de hadde funnet seg vel til retter her på forumet, men de opplever kanskje at de har blitt mobbet?  Hvis en kan oppføre seg sånn passe ordentlig mot andre mennesker selv om en ikke bruker sitt eget navn, så tror jeg ikke det er så aller verst å være medlem her.  Selv om det fins noen hardbarkede forbrytere blant oss.  De klarer oxo å oppføre seg så lenge de får god info av oss horekunder om hvordan vi liker å møte horene deres (Rumenerne forstår visst ikke norsk, så der nytter det ikke).

blokkert2703.thumb.png.008f79ab159deb0f3202bb68018afc94.png

 

  • Haha 3
Lenke til kommentar
18 timer siden, Tototre skrev:

Deilig at jeg slipper å lese hva den som er svarteliste kommenterer :-)   Sikkert noe om at jeg er pedo.  Han har et begrenset ordforråd.  Og så har han gått over til engelsk.  Merkelig?

Hvis du ser positivt på det kan det føre til flere registrerte brukere. En må være registrert for å blokkere brukere.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Denne uken har jeg sett meg nødt til å svarteliste/blokkere innlegg fra @Oslung.  Tror han syns jeg skriver for mye som han ikke har bruk for?  Så tok han først den ene logoen jeg bruker.  Jeg lå lavt og gikk for en enkel T i noen uker.  Så laget jeg ny logo med 223 sammen med hingsten.  Og jammen så kopierer ikke fyren den oxo.  Kun for å irritere meg.  Så sender jeg han en PM om vi skal holde fred med dette.  Svarene jeg får, og som fortsetter å komme fra han er på et nivå som jeg ikke orker å besvare.  Derfor blir han blokkert.

 

Heretter kommer jeg til å legge til en anvarsfraskrivelse (discalmer) i alle mine poster:

@Trøndern og @Oslung har samme logo som 223 men står ikke ansvarlig for det jeg har skrevet her.

  • Like 5
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Har ventet på det, den sorte hingsten har i CRT og interseksjonalitetens ånd, blitt sort. Mitt leserråd til dere alle må være Douglas Murray's The War on the West. 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Revenger skrev:

Har ventet på det, den sorte hingsten har i CRT og interseksjonalitetens ånd, blitt sort. Mitt leserråd til dere alle må være Douglas Murray's The War on the West. 

Før jeg var klar for å reise en anklage om blackfacing var uvesenet sted til hvile. Bra!

  • Like 1
Lenke til kommentar

@Revenger det var kun et timesstunt.  Ellers ser du vel at jeg har tatt meg skikkelig sammen de siste ukene.  Nesten ikke noen unyttige poster lenger?  Og mange nye anmeldelser.  I tillegg har jeg sluttet å klage på at @Trøndern bruker logoen jeg startet med her.  Han deltar så lite og har vel gitt seg med de barnslige ordene.  Men han er blokkert hos meg og flere, så ikke godt å vite hva han vil.  Mener han sa han skulle opprette ny bruker, slik som @Oslung har gjort.

Nå syns jeg du skal komme med et par sikre kort til neste ukes Ukas Sexy.  Du kan få være anonym.

  • Like 2
Lenke til kommentar
31 minutter siden, Tototre skrev:

@Revenger det var kun et timesstunt.  Ellers ser du vel at jeg har tatt meg skikkelig sammen de siste ukene.  Nesten ikke noen unyttige poster lenger?  Og mange nye anmeldelser.  I tillegg har jeg sluttet å klage på at @Trøndern bruker logoen jeg startet med her.  Han deltar så lite og har vel gitt seg med de barnslige ordene.  Men han er blokkert hos meg og flere, så ikke godt å vite hva han vil.  Mener han sa han skulle opprette ny bruker, slik som @Oslung har gjort.

Nå syns jeg du skal komme med et par sikre kort til neste ukes Ukas Sexy.  Du kan få være anonym.

Ser faktisk forbedring på deg, gamle kar! Ikke verst. Hvilke ord sikter du til? Og ja, jeg har flere nye brukere allerede. 

Lenke til kommentar
På 4.5.2024 den 0.43, Trøndern skrev:

Ser faktisk forbedring på deg, gamle kar! Ikke verst. Hvilke ord sikter du til? Og ja, jeg har flere nye brukere allerede. 

Takk.  Nå har jeg opphevet blokkeringen av deg.  Under tvil, må vite.  Men uansett velger jeg å opprettholde forespørselen om å få slettet brukeren min her @Tototre.  Så kanskje en av dere benytter anledningen når det nicket blir ledig en dag?

Lenke til kommentar

Hadde lovet meg selv å holde meg vekke fra denne seansen, men jeg må bare si at dere alt i alt er underholdende. Satt og lurte på om Trøndern ville bytte til lilla T, og jaggu leverer han med et screenshot.

Utenom det håper jeg du forblir på forumet Tototre, innleggene dine er jevnt over gode og interessante. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...