Gå til innhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Noresk.com

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Hvilke brukere har du blokkert?

Blokkerte brukere 21 stemmer

1. 1. Hvor mange brukere har du blokkert pr. idag?

• 0
      14%
      3
    • 1
      0%
      0
    • 2-8
      57%
      12
    • 9-15
      9%
      2
    • 16-25
      9%
      2
    • mer enn 26
      9%
      2
  2. 2. Hvilken seksuell tilfredsstillelse tror du at et nettroll får her inne?

• hvert motsvar er som en enkelt håndrunk
      28%
      6
    • hvert motsvar er som et sug
      9%
      2
    • hvert motsvar er som å dyppe laksen en gang innover
      4%
      1
    • full orgasme
      57%
      12
  3. 3. Visste du at det fantes folk med slike seksuelle tilbøyeligheter?

• ja
      47%
      10
    • nei
      52%
      11

Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Featured Replies

Skrevet

En ny forumaktivitet som er ganske nyttig når jeg først har begynt med det.  Å blokkere nettroll som opererer på vegne av russiske myndigheter i angrepskrigen mot Ukraina.  Ja, det er en mulig konspirasjonsteori.  Men i alle fall mer høyverdig enn det som antakelig er årsakene bak til at slike som @totofire, @totofem, @totoseks og @Autismeprince har blitt blokkert av meg slik at jeg slipper å se de infame innleggene som blir skrevet.  Vil du gjøre det samme?  Klikk deg inn her og les hvordan: https://www.noresk.com/forum/emne/10583-svarteliste/

Skrevet

Faen går det an blokke folk.

det er EN klovn her inne som jeg er passe lei. Da må jeg finne ut hvordan jeg blokker da😂😁

Skrevet

@Stein jeg håper virkelig ikke at det er jeg som har irritert deg?

De siste tre-fire månedene har jeg neste jobbet fulltid for å få flere forumbrukere til å skrive mer og mer, både nyttig, tant og fjas, for jeg vet at ikke alle har noe nyttig å skrive (anmeldelser) hele tiden, men om alle som er på besøk hos sexarbedirere skriver et par-tre anmeldelser hver hvert år, så vil kunnskapsdatabsen økt enormt.  Nå er det 20% av brukerne som anmelder.  Vi trenger flere brukere.

Skrevet

Hei 

Jeg  blokkerte 3 stk. Det var en lettelse..

Skrevet

Blokkerte oxo @Line i dag.  Paranoiaen griper meg nå som langfredag nærmer seg.  Jeg går inn i mitt innerste skall.  Ser farer true alle steder fra.

Hun er nok en som blir brukt av onde krefter for å ødelgge forumet.  De bruker henne kanskje som skalkeskjul for onde, sadistiske hensikter?  Eller de er egentlig henne?  En KI-konstruert kvinne uten egen vilje.

• 1 year later...
Skrevet

Drar opp dette igjen. 

Kikket etter hvor mange som jeg har blokkert. Og jeg har blokkert 45 stk. Herregud så mye piss folk som finnes. 

Skrevet

Har blokkert 58stk + en jeg har har blokkert signaturen til. Noen som kan gjette hvem? :-)

Skrevet

Kom til 43 blokkerte her

Skrevet

Bare 30, men er vel ikke så flink til å blokkere spammerne

Skrevet
  • Moderatorer

22 hittil som har fått plass på min eksklusive blokkeringsliste. Siste på lista var @borgermestern. Han troner øverst med krone på hodet.

Skrevet
29 minutter siden, Langbein skrev:

22 hittil som har fått plass på min eksklusive blokkeringsliste. Siste på lista var @borgermestern. Han troner øverst med krone på hodet.

For en ære. Øverst på bestefars EKSLUSIVE blokkeringsliste!! Dette kommer i selvbiografien min. 

Skrevet

Har snart 5 sider fulle som jeg har blokkert så det blir vel 100 stk. men det er over mange år jeg har blokert de

Skrevet
  • Moderatorer

Jeg ser at @borgermestern har kommentert mitt siste innlegg i denne tråden. Men siden jeg har blokkert han så ser jeg ikke hva han har skrevet. Godt å slippe å lese alt vrøvlet som han lirer av seg, men akkurat nå er jeg svært nysgjerrig på å lese hva han har skrevet. Kanskje han er fornøyd med å trone øverst med krone på hodet på min blokkeringsliste.  Noen som kan sitere borgermesteren sitt innlegg ? 😀 

Endret av Langbein

Skrevet
10 minutter siden, Langbein skrev:

Noen som kan sitere borgermesteren sitt innlegg ?

Han kaller deg bestefar nå :)

Skrevet
  • Moderatorer
3 minutter siden, jegern skrev:

Han kaller deg bestefar nå :)

En heders-tittel 😀 

Takk @jegern :)

Skrevet

Jeg er overasket over at jeg ikke er blitt blokkert.
Jeg prøver å få inn litt fakta blant alt for mye svada.

Er prostitusjon skattefritt?

Det følger av merverdiavgiftsloven § 3-1 at enhver omsetning av tjenester er merverdiavgiftspliktig. Unntak fra dette krever hjemmel i lov. Etter gjeldende regelverk er ikke inntekter fra prostitusjon verken fritatt eller unntatt merverdiavgift.
Skrevet
  • Moderatorer
1 minutt siden, JoeRoganJosh skrev:

Det er fordi du er en av de snille gutta.

Skrevet
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg prøver å få inn litt fakta blant alt for mye svada.

Er prostitusjon skattefritt?

Det følger av merverdiavgiftsloven § 3-1 at enhver omsetning av tjenester er merverdiavgiftspliktig. Unntak fra dette krever hjemmel i lov. Etter gjeldende regelverk er ikke inntekter fra prostitusjon verken fritatt eller unntatt merverdiavgift.

Det har du nok rett i. Men det er ikke nødvendigvis så lett å være lovlydig. Min faste fikk trøbbel med banken, som mistenkte henne for hvitvasking eller annen kriminell virksomhet, og slet med å få dem til å fatte at inntektene kom fra prostitusjon. Vet ikke hvordan det gikk med skattemyndighetene.

Skrevet
15 timer siden, Idioten skrev:

Har blokkert 58stk + en jeg har har blokkert signaturen til. Noen som kan gjette hvem? :-)

Jeg har blokkert signaturen til @Donald Trump, kan dog ikke huske hvorfor. Kanskje du har gjort det samme @Idioten? :-) 

Skrevet

Det er vel ikke Flåklypa vignetten til @SolanGundersen? 🙂 (ja jeg kan lese noter..)

Skrevet
  • Moderatorer
3 timer siden, jegern skrev:

Det er vel ikke Flåklypa vignetten til @SolanGundersen? 🙂 (ja jeg kan lese noter..)

Stemmer det. «Reodors vise» (munnspillet)

Skrevet
8 timer siden, Chen skrev:

Jeg har blokkert signaturen til @Donald Trump, kan dog ikke huske hvorfor. Kanskje du har gjort det samme @Idioten? :-) 

Douze points pour @Chen! Ikke bare har vi samme smak på damer :-) Fikk epilepsi av å se på styggen, så jeg fjerna han.

Skrevet

He,he - har blokkert en haug...

Skrevet
  • Moderatorer

Det hadde vært interessant og sett en topp-10 liste på hvem av medlemmene her inne som har fått flest ignoreringer. 

Endret av Langbein