Gå til innhold

Hvilke brukere har du blokkert?

Gjest

Blokkerte brukere  

21 stemmer

1. 1. Hvor mange brukere har du blokkert pr. idag?

• 0
      3
    • 1
      0
    • 2-8
      12
    • 9-15
      2
    • 16-25
      2
    • mer enn 26
      2
  2. 2. Hvilken seksuell tilfredsstillelse tror du at et nettroll får her inne?

• hvert motsvar er som en enkelt håndrunk
      6
    • hvert motsvar er som et sug
      2
    • hvert motsvar er som å dyppe laksen en gang innover
      1
    • full orgasme
      12
  3. 3. Visste du at det fantes folk med slike seksuelle tilbøyeligheter?

• ja
      10
    • nei
      11

Anbefalte innlegg

En ny forumaktivitet som er ganske nyttig når jeg først har begynt med det.  Å blokkere nettroll som opererer på vegne av russiske myndigheter i angrepskrigen mot Ukraina.  Ja, det er en mulig konspirasjonsteori.  Men i alle fall mer høyverdig enn det som antakelig er årsakene bak til at slike som @totofire, @totofem, @totoseks og @Autismeprince har blitt blokkert av meg slik at jeg slipper å se de infame innleggene som blir skrevet.  Vil du gjøre det samme?  Klikk deg inn her og les hvordan: https://www.noresk.com/forum/emne/10583-svarteliste/

@Stein jeg håper virkelig ikke at det er jeg som har irritert deg?

De siste tre-fire månedene har jeg neste jobbet fulltid for å få flere forumbrukere til å skrive mer og mer, både nyttig, tant og fjas, for jeg vet at ikke alle har noe nyttig å skrive (anmeldelser) hele tiden, men om alle som er på besøk hos sexarbedirere skriver et par-tre anmeldelser hver hvert år, så vil kunnskapsdatabsen økt enormt.  Nå er det 20% av brukerne som anmelder.  Vi trenger flere brukere.

Blokkerte oxo @Line i dag.  Paranoiaen griper meg nå som langfredag nærmer seg.  Jeg går inn i mitt innerste skall.  Ser farer true alle steder fra.

Hun er nok en som blir brukt av onde krefter for å ødelgge forumet.  De bruker henne kanskje som skalkeskjul for onde, sadistiske hensikter?  Eller de er egentlig henne?  En KI-konstruert kvinne uten egen vilje.

• 1 year later...

Jeg ser at @borgermestern har kommentert mitt siste innlegg i denne tråden. Men siden jeg har blokkert han så ser jeg ikke hva han har skrevet. Godt å slippe å lese alt vrøvlet som han lirer av seg, men akkurat nå er jeg svært nysgjerrig på å lese hva han har skrevet. Kanskje han er fornøyd med å trone øverst med krone på hodet på min blokkeringsliste.  Noen som kan sitere borgermesteren sitt innlegg ? 😀 

Endret av Langbein

Jeg er overasket over at jeg ikke er blitt blokkert.
Jeg prøver å få inn litt fakta blant alt for mye svada.

Er prostitusjon skattefritt?

Det følger av merverdiavgiftsloven § 3-1 at enhver omsetning av tjenester er merverdiavgiftspliktig. Unntak fra dette krever hjemmel i lov. Etter gjeldende regelverk er ikke inntekter fra prostitusjon verken fritatt eller unntatt merverdiavgift.
  • Like 4
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Jeg er overasket over at jeg ikke er blitt blokkert.
Jeg prøver å få inn litt fakta blant alt for mye svada.

Er prostitusjon skattefritt?

Det følger av merverdiavgiftsloven § 3-1 at enhver omsetning av tjenester er merverdiavgiftspliktig. Unntak fra dette krever hjemmel i lov. Etter gjeldende regelverk er ikke inntekter fra prostitusjon verken fritatt eller unntatt merverdiavgift.

Det har du nok rett i. Men det er ikke nødvendigvis så lett å være lovlydig. Min faste fikk trøbbel med banken, som mistenkte henne for hvitvasking eller annen kriminell virksomhet, og slet med å få dem til å fatte at inntektene kom fra prostitusjon. Vet ikke hvordan det gikk med skattemyndighetene.

• Like 3