Gå til innhold

FORUMoppstramming av tråder


Tototre

Anbefalte innlegg

Flere brukere er ganske frustrerte nå over at det er vanskelig å finne fram her på forumet.  Det fins ingen ADMINISTRATOR/MODERATOR som gjør noen jobb her.  Så det blir frivillige initiativ vi må prøve med.  Og tenker å gjøre noe med det før påske, men det krever at flere av oss samarbeider.  Tenker at det viktigste vil være å holde alle tråder i Omtaler fri for utenomsnakk.  Og så strammer vi i tillegg opp noen av de andre trådene.  Nå kjører vi faktisk et chatterom-lignende opplegg i Tullekontoret.  Men mer stoff fra flere på mest mulig riktig sted.  Uten admin har det blitt sånn som dette.  Hvem er med på en oppstramming?

Om dette er noe du støtter og i tillegg kan tenke deg å hjelpe til med på flg. måter:

  • være aktiv i innlegg når det er noen som poster på feil sted
  • skrive PM til de som tydelig poster på feil sted
  • fortelle folk som mangler viktig info i anmeldelser, som f.eks. link til annonse

så kan du kopiere inn MARSHAL-logoen som @jegern har laget, og som jeg har tatt eierskap.  Bruker du den i Signaturen din forteller du andre at du blir med på denne ryddejobben framover så lenge du gidder.  Ta kontakt om du trenger hjelp med signatur.

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)
3 minutter siden, jegern skrev:

moderasjonsmarskalkene? eller mod marshal

Vel, jeg tenker vi holder idedugnaden på titler åpen en ukes tid.  Og her vil det være åpent for frihet og initiativ til egne variasjoner, tenker jeg.  Alle har sin egenart.

En ting vi derimot kan gjøre uten Admin er å linke Marshallstjernen til denne siden, slik at de som klikker på den kommer hit og ser hva symbolet betyr.  Klikk på stjenen min så fixer dere det selv.

@jegern ja, litt mer enn gjennomsnittlig kunnskap om en del nyttige ting, ja :-)  Men allsidig.  Du vil ikke tro det før du ser det.

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Vi i administrasjonen av the shadow noresk project arbeider i weekenden for å justere marshallstjernen slik at den skal være optimalt tilpasset formatet, enten det er pc, mobil, eller gud forby: nettbrett🤣

  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar

@ShamanDureX vi kommer til å bruke mindre (størrelser) i signaturen enn du gjør her fordi det skaper så lange sider å lese for å komme forbi når sånne som du skriver så mange innlegg i enkelte tråder.  De bildene blir bare irriterende for mange.  Derfor lager vi oxo marshallstjernen mindre prangende i ny utgave.  Men det er jo helt firvillig og dårlig betalt å bli med på dette, bortsett fra at du da samtidig viser at du er en kandidat for medlemskap i lauget i tillegg til å være vanlig forummedlem.

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar

Nye stjerner er på på plass, se signaturen min.

Den som ønsker en mer anonym stjerne uten tekst kan bruke den.

Lenke til kommentar
7 minutter siden, jegern skrev:

Nye stjerner er på på plass, se signaturen min.

Den som ønsker en mer anonym stjerne uten tekst kan bruke den.

Jeg tenker jo oxo at med så mange selverklærte alfahanner som det fins på dette forumet her så er det noen som ikke vil finne seg i å være assistent.  Så om du ønsker en overordnet stilling kan du velge bort den varianten.  Da tar du kun stjernen uten tekst.  Så kan du skrive din egen tekst, eks. Universal Marshal

Ellers er det oxo mulig å beholde og bruke den originale store Marshalstjernen i flere farger med en pike i midten (der vi liker å ha dem!), slik som bla. @Minuss gjør!

  • Confused 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig. Et forum uten administratorer kan virke tiltrekkende for mange. Det kan skape en følelse av autentisk frihet og mulighet til å utforske nye ideer uten begrensninger. Uten administrasjon kan det oppstå spontane diskusjoner og utfordringer som kan føre til spennende og engasjerende samtaler. Det kan også gi medlemmene en følelse av fellesskap og eierskap over forumet, da de har friheten til å forme og utvikle det i tråd med deres egne interesser og verdier. Dette kan være spesielt attraktivt for de som søker en mer uformell og eksperimentell online opplevelse. Jeg stemmer for lovløshet og kaos, for hvem liker ikke ville vesten?

Lenke til kommentar
3 minutter siden, Apeesel skrev:

Jeg er ikke enig. Et forum uten administratorer kan virke tiltrekkende for mange. Det kan skape en følelse av autentisk frihet og mulighet til å utforske nye ideer uten begrensninger. Uten administrasjon kan det oppstå spontane diskusjoner og utfordringer som kan føre til spennende og engasjerende samtaler. Det kan også gi medlemmene en følelse av fellesskap og eierskap over forumet, da de har friheten til å forme og utvikle det i tråd med deres egne interesser og verdier. Dette kan være spesielt attraktivt for de som søker en mer uformell og eksperimentell online opplevelse. Jeg stemmer for lovløshet og kaos, for hvem liker ikke ville vesten?

Jeg har vært fristet til å legge igjen en melding til deg flere ganger de siste månedene hos noen av jentene jeg har besøkt, uten at jeg vet hvem du er.  Men jeg vet jo at vi har vært hos noen av de samme, så jeg kunne funnet et system for en slik handling.  Men til innlegget ditt.  du tror vel ikke jeg er uenig med det?  Jeg kan fortsette sånn, jeg.  Men så viser historien at et samfunn som kommer i for store interne konflikter ikke blir stående.  Og klagene har vært mange siden jul i fjor.  Pluss mange spørsmål og massevis med feilplassering av spørsmål og poster.

Jeg ønsker ikke sensur!

Bare en litt mer ryddig struktur.  Selvsagt skal jeg fortsette å utforske og utvikle bruken av ulike sjangere.  @Revenger det blir haiku-dikt når vi er ferdig med sjakk!  Men hvilken påvirkningskraft har vi, @Apeesel?  Ikke mer enn om det ikke er noe som gjør noen av disse tingene, så blir det jo ikke gjort.  Og det trengs en som viser vei og går foran.  Så ja, jeg liker det ville vesten, men har nå tatt på meg rollen å skulle rydde litt opp!  Hevneren har jeg ikke engang spurt om han vil ta på seg marshallstjernen.  Han er for mye maverick til å kunne innordne seg.  Det samme er du og @alpdlp og en drøss av de gamle forummedlemmene.  Men blant de nye er det giv, guts og vilje til å prøve.  De frykter ikke det nye, og selv om ingen vet hvordan dette ender, så er det i alle fall en utvikling som gjør at forumet er levende enn så lenge.

  • Sad 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, alpdlp skrev:

Nuvel, har du noen gang stoppet opp og reflektert over din egen rolle midt opp i alt dette @Tototre?

Nix, jeg flyter kun med strømmen etter innfallsmetoden

  • Confused 1
Lenke til kommentar

Lærte forumet å kjenne via sjakken som @Revengerog @Tototre hadde gående og uten det hadde jeg ikke vært så aktiv og heller ikke postet anmeldelser. Får også endel  PM hvor jeg hjelper andre, og andre hjelper meg. Så noe treffer her og der for noen, men et dødt forum er det ingen her som vil ha.

  • Like 6
Lenke til kommentar

😂 Dette er jo rene barnehagen...nå skal dere leke sheriff også med null beslutningsmyndighet eller admin rettigheter. Og så fin stjerne dere har laget da 😅

Nei her er det full anarki, fri flyt og hæla taket til siste slutt 🍻

Og nei det finnes ingen alfahanner på dette forum. De gidder ikke å bruke tid på dette.

Lenke til kommentar
12 minutter siden, HankyPanky skrev:

😂 Dette er jo rene barnehagen...nå skal dere leke sheriff også med null beslutningsmyndighet eller admin rettigheter. Og så fin stjerne dere har laget da 😅

Nei her er det full anarki, fri flyt og hæla taket til siste slutt 🍻

Og nei det finnes ingen alfahanner på dette forum. De gidder ikke å bruke tid på dette.

Takk til @HankyPanky som jeg i et tilbakevendende øyeblikk håpet skulle være gledespiken Brianna, som alltid bruker dette uttrykket.  Nå forstår jeg jo at det ikke er henne.  For noe så hjernedødt og lavmålt som dette er det lenge siden jeg har lest fra et voksent menneske.  Eller er du ennå tenåring?  Vi leker jo ikke her.  Du skal bare vite hvor mange millioner kroner som omsettes på det markedet som vi her diskuterer.  Du har nok ikke snøring på hvor mye det kan dreie seg om.  Følg pengene, så finner du kanskje ut et og annet.

Alfahannene er her oxo, men du er nok ikke en av dem.

  • Like 2
  • Confused 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Tototre skrev:

Takk til @HankyPanky som jeg i et tilbakevendende øyeblikk håpet skulle være gledespiken Brianna, som alltid bruker dette uttrykket.  Nå forstår jeg jo at det ikke er henne.  For noe så hjernedødt og lavmålt som dette er det lenge siden jeg har lest fra et voksent menneske.  Eller er du ennå tenåring?  Vi leker jo ikke her.  Du skal bare vite hvor mange millioner kroner som omsettes på det markedet som vi her diskuterer.  Du har nok ikke snøring på hvor mye det kan dreie seg om.  Følg pengene, så finner du kanskje ut et og annet.

Alfahannene er her oxo, men du er nok ikke en av dem.

I det mystiske mørket av ukjente agendaer og skjulte intensjoner, lurer en skygge i form av @Tototre. Hans stille tilstedeværelse vekker nysgjerrighet og spekulasjoner blant dem som følger med. Hvor lenge kan han opprettholde denne tilsynelatende nøytrale fasaden, som en stillferdig kraft som hviler under overflaten av et stille vann? Det er som om en uro ligger og ulmer, en gnist av forventning som pirrer nerver og antenner. Vil han endelig bryte sin taushetens murer og slippe løs en flodbølge av lidenskap og stridigheter, eller vil han for alltid forbli innhyllet i mysteriet, som en gåte som aldri blir løst? Det er en spenning som danser i luften, en usynlig tråd som binder oss til hans skjebne, og bare tiden vil avsløre svarene på de dunkle spørsmålene som ligger skjult i skyggene.

Lenke til kommentar

Jo @Tototre dette er en barnehage, marshalassistent informasjonassistenter og så videre.... og nei ingen alfahanner gidder å sitte på slike forum som dette. Jeg er ingen alfahanne. -vondt å høre men sant. 

MEN jeg synes alle skal fortsette å poste og diskutere alt som tilhører i et slik forum. 

Lenke til kommentar

BEREDSKAPSØVELSE er gjennomført lørdag 09032024 fra kl 2300-2350.

Nytt forummedlem @HankyPanky slo seg løs i flere tråder samtidig.  Det hadde vært greit om det ikke hadde vært så surmaget, negativt og nedbrytende for en del andre medlemmer, som kanskje kunne fått dårlig skjønnhetssøvn inn mot søndagen om spammingen ikke hadde blitt besvart.  Så undertegnede svarte og samlet alle svar i en egen tråd under HUMORSPALTEN for at det skulle bli minst mulig skade på eksisterende tråder.   https://www.noresk.com/forum/emne/10376-hankypanky-vår-nye-nyttige-idiot/

Dette kan være en mulig framgangsmåte når vi skal stramme inn her på forumet før påske.  Hvis vi er mange nok marshaler som følger med og svarer så blir det slitsomt for den som spammer, eller oppfører seg uryddig.

  • Like 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Liten oppdatering inn i det nye døgnet: 

I det skjulte, altså via PM (personlige meldinger) har jeg begynt å si fra til noen som poster på feil steder hvor de heller bør poste slike innlegg, og litt om hva som bør være med for at det skal være søkbart for andre.  Og alle som en så langt har vært positive til denne hjelpen.

OMTALE:

Dette gjelder alt som har med navngitte eskorter og massøser å gjøre.  Delt inn i reisende, eller fylke.  Om du er i tvil om stedet, så plasser innlegget under REISENDE.

Hva kan du skrive på omtale?

Enten en anmeldelse etter et besøk, eller et spørsmål om en bestemt sexarbeider.  Noen tips om hvordan:

  • Sett alltid inn link til aktiv annonse om denne fins.  Noen ganger kan du søke navnet på forumet og finne linken oxo til inaktive annonser.  Legg inn inaktiv link om du finner den.
  • Jeg liker at du setter inn bilder.  Jentene lever av å selge seg selv.  Bilder er enklere å kjenne igjen.
  • Skriv navnet på sexarbeideren i overskriften sammen med byen.
  • OM du ikke har besøkt henne, så skriver du det tydelig.  Da kalles det synsing det som står videre i teksten din.
  • I en anmeldelse skriver du ALDRI når du var på besøk.  Men ta gjerne med hvor lenge, om bildene er ekte, kvaliteten på tjenesten og om du vil besøke henne igjen.  Event. hvorfor ikke.

HUSK

jo flere gode, ærlige og etterrettelige anmeldelser du skriver, jo bedre og mer populært blir forumet.  Og merkevaren som ditt nick er vil øke i verdi.  La deg ikke kjøpe (dvs. skriv godt om dårlige jenter for å få rabatt hos dem.)  Jeg skal skrive et kortkurs om markedsverdien på nick her på noresk en dag.

Endret av Tototre
HUSK
  • Like 4
  • Thanks 2
  • Sad 1
Lenke til kommentar
12 timer siden, alpdlp skrev:

Hvis du lurer på hva jeg mener helt konkret, så mener jeg at motstanden mot @Zezeh må være så sterk at hun innser at hun har ingen bizniz med å legge ut sc og trakassere uskyldige person, noe det er en rekke eksempler på her inne på dette forumet. 

Løs canon?

Jeg hadde tre trekant i helg,1 lordag og to i går,back to back…vis det en din definisjon av løs cannon,ja det jeg er helt enig!

Squirting Cannon!💦💦

Men jeg fikk ikke sæde i munnen enda..Trenger en sperm fascial for jeg dra til Oslo..det er bedre en billig en botox 💦

Vis du vil slutte a terrorisert Noresk vis jeg gå bort,jeg kan gjør det.Ikke for deg,men for den andre som trenger ikke hør du nevne min nick 24/7.Jeg har skrue av alle din innleg og kan ikke lese.

Det skal bli en lettelse og mindre en plass du vil prove a ta kontakt med meg.

La meg vaske min huset,håper jeg skal bli i Oslo leeeenge den gang.

 

 

Lenke til kommentar
14 timer siden, alpdlp skrev:

Nå må du faen meg ta @Zezeh på alvor ellers mister du all troverdighet iht det du liksom prøver å få til her. sjekk hennes blogginnlegg på RE profilen hennes. Hvis du, som horekunde og forumsmedlem ikke forstår ramifikasjonene av en slik løs kanon så er du faen meg blåst i hodet @Tototre. Du har et valg, meg eller henne. Hvis du velger henne skal jeg personlig gå inn for å ødelegge så mye som mulig for dette forumet, da forumet ikke har livets rett hvis det skal støtte opp under aktører som utfører hevntokter mot tilfeldige fremmede 

Hvorfor skal alle andre lide bare fordi du har en vendetta mot en annen bruker?

  • Like 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...