Gå til innhold

HankyPanky Vår nye, nyttige idiot


Tototre

Anbefalte innlegg

@HankyPanky nå skal jeg lære deg noe nytt.

Om du vil fortsette å diskutere med meg skal vi gjøre det her, i stedet for at du skal spamme alle de andre trådene i detter forumet.  Hansken er hos deg!

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

@HankyPanky du har jammen god oversikt over alle tråder her.  Derfor vet vi at du har vært her lenge.  Og det er greit at du er uenig i saker og ting.  Men på mange områder har det blitt sånn som jeg har jobbet for siden oktober i fjor.  Antallet bruker måtte opp for å få forumet mer interessant og matnyttig.  Og det er ikke umulig å styre.  Du kan kanskje klare å holde kveldens tempo i tre dager, max en uke.  Så gidder du ikke mer, om du ikke får fire, fem allierte, slik som jeg har.  Greit, det går fint.  Et lite tilbakeslag, så er vi der med marshallstjernen igjen og rydder opp.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det alle dere andre idioter gjør også spammer stort seg alle tråder ispedd med noe nyttig her og der. Tenkte jeg skulle legge meg på samme list..

Gammel bruker her men tenkte å kaste meg ut i det igjen og det er slik jeg opplever forumer slik jeg poster. Går du inn her etter en dag eller 2 så er det hundre innlegg med tull.

Men jeg kan godt være landsbyidioter jeg...eller Brianna kanskje hvis det er det du ønsker 

Lenke til kommentar

Du vet, en ting er å kalle andre for idioter, sånn som du gjør.  Det er i en helt annen kategori enn å spamme forskjellige tråder med til dels unyttig innhold.  Du liker ikke det du leser, neivel, så bidra sånn som du vil det skal være.  Uten at vi har noen admin er det jo mange måter å gjøre tingene på.  Få med deg gamlegjengen om du klarer.  Jeg har mine tilhengere nå, så bare pass dere.

  • Like 2
Lenke til kommentar

@HankyPanky uten at du vet det, kanskje, så bidrar du med dette stuntet ditt til at flere leser mer på forumet, og noen av de som leser velger å registrere seg, fordi de har en mening om det som du og jeg holder på med nå.  De vil si meningen sin.  Og gjett hva?

Mange flere liker det jeg har skrevet her de siste mnd enn det du har bidratt med.  Hahahahahahahhahahaha

  • Like 2
Lenke til kommentar

@HankyPanky skrev:

Må starte et sted eller skal jeg ha 10 reviews klare og ferdige før jeg kan kommentere? Og nei jeg har ikke blitt tatt før mye på grunn av det jeg skriver eller det er jo kun antagelse siden jeg ikke har bevis. Trenger jeg det?

Neida, men det er jo klart at du er en gammel bruker som ikke vil vedkjenne deg ditt andre, kanskje flere andre nick.  Men for alt jeg vet kan du være en novise når det gjelder besøk hos eskorter og thaimassasjeklinikker?  Det kan jo virke sånn siden du ikke klarer å finne ut av det nye forumet lenger.  Du likte det bedre fr når det var mindre å følge med på.  Enklere å finne fram.

Det er måten din nye bruker starter på som blir sånn at du får juling med det samme du åpner kjeften.  Du blir et sånt dra-til-tryne som det er hyggelig å gi en trøkk.  Hadde du vært en helt ny bruker ville du aldri skrevet slik som du gjør.  Så hvorfor vil du ikke ødelegge ryktet til din oppr. bruker?  Jo, fordi du slipper løs frustrasjonen din nå, pluss at du sikkert ikke har hatt råd til ligg den siste uken!  Fikk du baksmell på skatten???  Ser at en annen av de nye kverulantene kom på nå.  Han gidder jeg ikke svare, for de med autisme bør vi behandle pent og det orker jeg ikke med han.

  • Haha 2
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

@HankyPanky

 

Jo @Tototre dette er en barnehage, marshalassistent informasjonassistenter og så videre.... og nei ingen alfahanner gidder å sitte på slike forum som dette. Jeg er ingen alfahanne. -vondt å høre men sant. 

MEN jeg synes alle skal fortsette å poste og diskutere alt som tilhører i et slik forum. 

 

Det jeg ikke forstår er hvorfor du ikke kan bruke ditt opprinnelige nick for å si dette du sier nå?  Det er innmari svakt av deg.

På en måte forteller det jo oxo mye om at forumet her betyr veldig mye for deg, og at du sikkert vil det beste for noen deler av det.  Men er det alt det som ikke handler om anmeldelser som du ikke liker?

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har et litt sånn punchable face ja og liker å si det som det er og da blir mange fornærmet. Trenger sprut snart også så vi får se om jeg blir litt mildere etterhvert så sant jeg ikke får en baksmell da

  • Haha 2
Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

@HankyPanky skrev:

Må starte et sted eller skal jeg ha 10 reviews klare og ferdige før jeg kan kommentere? Og nei jeg har ikke blitt tatt før mye på grunn av det jeg skriver eller det er jo kun antagelse siden jeg ikke har bevis. Trenger jeg det?

Neida, men det er jo klart at du er en gammel bruker som ikke vil vedkjenne deg ditt andre, kanskje flere andre nick.  Men for alt jeg vet kan du være en novise når det gjelder besøk hos eskorter og thaimassasjeklinikker?  Det kan jo virke sånn siden du ikke klarer å finne ut av det nye forumet lenger.  Du likte det bedre fr når det var mindre å følge med på.  Enklere å finne fram.

Det er måten din nye bruker starter på som blir sånn at du får juling med det samme du åpner kjeften.  Du blir et sånt dra-til-tryne som det er hyggelig å gi en trøkk.  Hadde du vært en helt ny bruker ville du aldri skrevet slik som du gjør.  Så hvorfor vil du ikke ødelegge ryktet til din oppr. bruker?  Jo, fordi du slipper løs frustrasjonen din nå, pluss at du sikkert ikke har hatt råd til ligg den siste uken!  Fikk du baksmell på skatten???  Ser at en annen av de nye kverulantene kom på nå.  Han gidder jeg ikke svare, for de med autisme bør vi behandle pent og det orker jeg ikke med han.

SE HER JA!!! Noen har vekket den indre demonen og tototre fyrer løs  i alle retninger! 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Du har et imponerende hastighet på skrivingen din tror jeg må lære meg touchmetoden jeg også eller kanskje bare er litt treig.

Fint men en ny start synses jeg. Kanske jeg var anonymbruker før? Eller jeg tror kanskje at det er ShamanDureX. Tror også det er flere schizofrene her med 2 eller flere kontoer.

  • Haha 1
Lenke til kommentar
1 time siden, HankyPanky skrev:

anonymbruker

Det har jeg ikke fått med meg og ikke tenkt på før nå, er han borte?

Lenke til kommentar
1 time siden, alpdlp skrev:

Selv om det må påpekes noe ironisk ditt fantastisk profilbilde, en hybrid av ape og esel...snakk om schizofrene tendenser...😅

Har skrevet om det tidligere. Navnet stammer ifra India. Der er esel et vanlig transportmiddel og fyren som eide eselet hadde også en ape med. Disse apene blir brukt for underholdning og er morsomme å se på, de utfører triks etc. Er der jeg har navnet ifra. Men kan hende jeg har schizofreni også…

Lenke til kommentar
21 timer siden, Tototre skrev:

Få med deg gamlegjengen om du klarer.  Jeg har mine tilhengere nå, så bare pass dere.

Hmm...denne overså jeg da du driver med rene teppebombing med innlegg men denne var et interessant lite innblikk i ditt tidligere liv...ble du utestengt kanskje?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...