Gå til innhold

@Vixenida


Tototre

Flott treff om alt stemmer  

43 stemmer

  1. 1. Hva kan du tenke deg å betale for et timestreff med @Vixenida? (normale tjenester som bj + sex)

    • NOK 1000 (for lite)
      3
    • NOK 1200 (litt lite)
      0
    • NOK 1500 (OK)
      0
    • NOK 1500 inkl owo (BRA!)
      9
    • NOK 1800 (OK)
      0
    • NOK 2000 (helt greit)
      8
    • NOK 2000 inkl owo (OK)
      15
    • over NOK 2000
      8


Anbefalte innlegg

@Vixenida morsomt!  Det er vel ikke deg jeg skal treffe i København lørdag 16.3. kl 17.00?

Hva er dine priser som semipro?  Og gjør du incall, eller vil du helst ut?

  • Sad 1
Lenke til kommentar
Skrevet (endret)

Når kommer du til Norge?

Angående dobbeltgjenger: Hun er oxo finsk, bodd lenge i Danmark, men snakker med meg på engelsk.  Blond, smal og vakre boobs.

Endret av Tototre
  • Sad 1
Lenke til kommentar
2 timer siden, Vixenida skrev:

Interessant :) Men vil lige tilføje at jeg kommer fra Finland, men boet i Danmark i maaange år, så forstår både dansk og norsk ;) ! 

Spændende spørgsmål i systemet haha.. Er spændt

Det er nogle sygt dejlige billeder..

Held og lykke i Norge..  

Pas på dig selv.

Alt det bedste fra dk

  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg må si det er smart av jentene å presentere seg på Noresk. Jeg får lyst til å besøke alle som én 😊 Nydelige, smakfulle bilder, takk @Vixenida 😘

  • Like 4
  • Thanks 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
1 minutt siden, DelToro skrev:

Jeg må si det er smart av jentene å presentere seg på Noresk. Jeg får lyst til å besøke alle som én 😊 Nydelige, smakfulle bilder, takk @Vixenida 😘

Helt enig. Det gir oss en god mulighet til å bli kjent med dem.
Det er gratis reklame for jentene, og vi får spurt det vi lurer på.
 

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

Så flott at dere jenter tør å komme hit. Håper jeg får muligheten til å treffe @Vixenida

Men karer skjerp dere så teit å lage en spørreundersøkelse på hva hun burde ta betalt og enda verre flere av dere mener dere burde betale 1500 for en time inkludert owo for en slik dame! Dream on karer eller finn dere en gatehore hvis dere er så gjerrige..

  • Thanks 1
  • Sad 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, HankyPanky skrev:

Så flott at dere jenter tør å komme hit. Håper jeg får muligheten til å treffe @Vixenida

Men karer skjerp dere så teit å lage en spørreundersøkelse på hva hun burde ta betalt og enda verre flere av dere mener dere burde betale 1500 for en time inkludert owo for en slik dame! Dream on karer eller finn dere en gatehore hvis dere er så gjerrige..

Du kan mene akkurat hva du vil.  Det er meg du angriper her.  Ingen av de andre karene.  Hvorfor syns du dette er for lite som minste utgangspunkt i en anonym spørreundersøkelse?  Vær litt konstruktiv i stedet for slike surmagede oppgulp du kommer med her.  Lag dine egne spørreundersøkelser og bidra så det blir litt mindre barnehage, akkurat nå gjør du til en ungdomsskoleklasse hvor du smisker med de pene jentene.

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Jeg syntes det er fint med en spørgerens.. 

Men 1500 for en time med owo syntes jeg også er i underkanten.

Jeg kan kun konstatere at en dame af den kaliber  i århus. ville tage i danske hvad der svarer til 2600 2700 nokr for en time med owo

Og mændene ville stadig besøge hende hvis hun tog 2700 no kr

Eller er det forkert antaget..

Men det er bare min mening 

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar

 Tror dere virkelig dere får møtt hu kjerringa her for 1500kr? Hun er godt kjent, hun vil be om depositum og dere vil ikke høre noe fra dama igjen. Dette gjorde hun sist gang jeg forsøkte å booke, en kompis har lik erfaring. Hun selger ikke sex, hun scammer sammen med typen. Hun reiser til de ulike landa hun nevner, når hun er der får du masse unnskyldninger og krav om forskuddsbetaling.  Hun sender dere ekte bilder etc for å bygge tillit, men har ingen planer om å møte dere. Kan hende hun har skjerpa seg og gjør treff nå, men det tviler jeg på.  Bare hyggelig, takk meg senere. 

Lenke til kommentar

Det er ingen av oss som vet hvilke priser hun opererer med.  Hun skrev vel selv at det kom an på.  Så om @Apeesel har erfaring med henne fra før kan vi jo ta det til etterretning og se om det stemmer i 2024 når hun sier at hun skal komme til Oslo.  Ingen betaler FORSKUDD.  Med meningsmålingen hadde jeg to tanker i hodet: Det ene var å gi henne en pekepinn på prisnivået i Norge og hva norske kunder er villige til å betale (det ser jo bra ut for hennes del).  Det andre var å lodde stemningen her om hva karene er viilige til å betale for en finsk danske på norgesbesøk.  

  • Like 3
  • Sad 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Apeesel skrev:

 Tror dere virkelig dere får møtt hu kjerringa her for 1500kr? Hun er godt kjent, hun vil be om depositum og dere vil ikke høre noe fra dama igjen. Dette gjorde hun sist gang jeg forsøkte å booke, en kompis har lik erfaring. Hun selger ikke sex, hun scammer sammen med typen. Hun reiser til de ulike landa hun nevner, når hun er der får du masse unnskyldninger og krav om forskuddsbetaling.  Hun sender dere ekte bilder etc for å bygge tillit, men har ingen planer om å møte dere. Kan hende hun har skjerpa seg og gjør treff nå, men det tviler jeg på.  Bare hyggelig, takk meg senere. 

Hun har flere positive reviews på eroguide ser jeg.. så mon ikke hun er god nok..

Prøv det og se 

  • Like 1
  • Sad 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Apeesel skrev:

 Tror dere virkelig dere får møtt hu kjerringa her for 1500kr? Hun er godt kjent, hun vil be om depositum og dere vil ikke høre noe fra dama igjen. Dette gjorde hun sist gang jeg forsøkte å booke, en kompis har lik erfaring. Hun selger ikke sex, hun scammer sammen med typen. Hun reiser til de ulike landa hun nevner, når hun er der får du masse unnskyldninger og krav om forskuddsbetaling.  Hun sender dere ekte bilder etc for å bygge tillit, men har ingen planer om å møte dere. Kan hende hun har skjerpa seg og gjør treff nå, men det tviler jeg på.  Bare hyggelig, takk meg senere. 

Det der er fuldstændig falsk og fake. Jeg har ALDRIG brugt depositum, og jeg har ikke solgt billeder heller (jeg starter dog en OnlyFans) men den er ikke aktiv endnu. Det er noget helt andet, og har ALDRIG skrevet med en nordmand før i tiden, og jeg har aldrig aflyst aftaler.

Forstår slet ikke hvor du har denne falske info fra? Det ville også være spild af tid for mig.

Når det så er sagt, så ja, 1500kr er bestemt i underkanten i Aarhus, og jeg vet at I har nok penge i Oslo haha.

Er ej desperat.. Kun lysten horny og også økonomisk sammetidig ;) 

  • Sad 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Vixenida skrev:

Jeg vil desuden gerne have Apeesel sender mig en privat besked med reference til hvad du har oplevet. For hvis det er sandt, så er det en som har kopieret mine billeder og profil og det skal anmeldes.

Jeg sender ikke pms, politiet bruker ikke ressurser på at horekunder blir lurt av falske kontoer. Spesielt en anmeldelse fra en dansk statsborger. Tiden får vise om du er en scammer eller ikke. Apeesel følger nøye med. 

Lenke til kommentar
7 timer siden, Autismeprince skrev:

Another snitch.. 

Jeg undrer meg litt over autismedefinisjonen av ordet snitch? 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...