Gå til innhold

Et par dage i Norge


Anbefalte innlegg

Jeg skal et par dage til Norge, mere specifikt Oslo, og overvejer hvordan jeg bør finde kunder? 

Jeg er ikke ultra-pro, men har gjort en del her i Danmark, men på hobbyplan.

Hvor tænker I jeg starter? Her på siden måske? Jeg er ikke fan af at opsætte annonce, men måske meget godt for at i kan se billeder. Ellers så er der jo min instagram af samme navn, men det er ikke alle der har denne platform jo..

Mange tak norske mænd!

Bedst hilsner,

Vixenida

  • Like 3
Lenke til kommentar

Hei @Vixenida

dette er ikke et sted for annonsering av tjenester, vanligvis.  Men jeg ser jo situasjonen din.  Nå kommer du til å få ganske mange Personlige Meldinger (PM) fra interesserte menn som vil ligge med deg.  Og de vil jo spørre deg om priser og tjenester, om du gjør incall, eller kun outcall.  Instagram er et godt utgangspunkt for mange.  Har du andre måter du kan kontaktes på?  Mobilnummer, eller kanskje en annonse, bilde på en website o.l.?

Ah, du ser skjønn!  sjekke insta din nå.  Jeg oppretter en egen tråd på deg med litt info og bilder.  Har du andre kontatkmuligheter svarer du her.

PM har en begrensning på 10 meldinger du kan sende pr døgn (24t)

Lenke til kommentar

Mange tak Tototre! 

Jeg har brugt eroguide.dk (altså den danske side) til at kontakte med kunder, så kender godt til reglerne og retningslinjer her på siden.

Ja har en webside, som jeg ikke rigtig bruger, så det primært er indhold på instagram og reddit jeg har. Men ja, vil jo ikke annoncere haha. Men HVIS, jeg ønsker at finde en annonceside i Norge, hvilket bør jeg så vælge? Ønsker kun det seriøse, og har ikke brug for 1 million kontakter hehe.

Sød du er med hjælp ❤️ 

  • Like 1
Lenke til kommentar
21 minutter siden, Vixenida skrev:

Mange tak Tototre! 

Jeg har brugt eroguide.dk (altså den danske side) til at kontakte med kunder, så kender godt til reglerne og retningslinjer her på siden.

Ja har en webside, som jeg ikke rigtig bruger, så det primært er indhold på instagram og reddit jeg har. Men ja, vil jo ikke annoncere haha. Men HVIS, jeg ønsker at finde en annonceside i Norge, hvilket bør jeg så vælge? Ønsker kun det seriøse, og har ikke brug for 1 million kontakter hehe.

Sød du er med hjælp ❤️ 

Hei @Vixenida

Anmbefale deg a sett opp annonse i eskortejente.net .Det er gratis,mindre og mer serious kunde en RE.

Real Eskorte var godt til noen mnd siden.Nå det er bare kaos og mye dritt for annosere der.Du vil tapt din penger.Og stress mye i den først 3 dager.Flere vil ringer og kaste din tid.

Men siden du er her,vis noen ta kontakt med deg i pm,gi din kontakt så du kan prate utenfor Noresk.

Du kan også bruke Nympho.Sikker du har hørt den fra Danmark .

Welcome!❤️

Lenke til kommentar
47 minutter siden, Vixenida skrev:

Jeg skal et par dage til Norge, mere specifikt Oslo, og overvejer hvordan jeg bør finde kunder? 

Jeg er ikke ultra-pro, men har gjort en del her i Danmark, men på hobbyplan.

Hvor tænker I jeg starter? Her på siden måske? Jeg er ikke fan af at opsætte annonce, men måske meget godt for at i kan se billeder. Ellers så er der jo min instagram af samme navn, men det er ikke alle der har denne platform jo..

Mange tak norske mænd!

Bedst hilsner,

Vixenida

Jeg booker gjerne en avtale, send PM

Lenke til kommentar
12 minutter siden, Burt_Reynolds skrev:

Jeg booker gjerne en avtale, send PM

@Vixenida om du tar imot booking av han vil du få en fantastisk beskrivende anmeldelse her på Forumet i etterkant.  Den vil leses av mange menn, og enten føre til at du får flere besøk, eller færre.

@Burt_Reynolds det er godt mulig at hun ikke lenger har mulighet til å sende flere PMer i kveld.  Sorry Mac.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 8.3.2024 den 22.06, Burt_Reynolds skrev:

Jeg booker gjerne en avtale, send PM

Mr.Reynolds er på ballen! :) 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...