Gå til innhold

Hva gjør vi med tips om steder som er overvåket av onkel?


Tototre

Fortelle om hvor politiet jobber med bestemte saker  

27 stemmer

  1. 1. Hva tenker du om å formidle mistanker om steder som kan være overvåket?

    • da skal det være svært håndfast, siden det ødelegger butikken
      8
    • fint å få beskjed om risikoadresser. Eskorten bør flytte
      14
    • det bør ikke formidles selv om det er riktig
      1
    • vet ikke
      4


Anbefalte innlegg

Noen ganger får jeg private meldinger (PM) som handler om bestemte sexarbeidere som jobber fra steder som alle kan finne om de tar en tlf og ringer på annonsen.  Dette blir litt sånn som Nrk Brennpunkt-dokumentaren om thaimassasjesalongene: Det perfekte bordell.  De fikk det rolig i mange måneder etterpå.  Så om jeg legger ut det jeg tror (men ikke vet 100% sikkert) kan være riktig for å advare andre mot at de kanskje kan ha noe større sannsynlighet for å bli huket på akkurat dette stedet, så vil det uten tvil ødelegge businessen til adressen i lang tid framover.  En ønskedrøm for en konkurrent som vil ta markedsandeler.

I en tidligere tråd ble "kjente adresser" diskutert https://www.noresk.com/forum/emne/9848-kjente-adresser/.

Alle oppegående forstår dette dilemmaet.  Derfor gjengir jeg ikke alt det jeg har fått vite, men kan ta med noe, for det forteller oss litt om hvordan onkel jobber.  Så får hver av dere ta personlige forholdsregler.  Og betal alltid med cash, oxo på massasjesalonger!

"Brukeren opplyser om at han ikke vet hva politiet spaner på, og at området det foregår allerede er litt belastet pga andre hendelser.  Brukeren vet at det selges sex fra adressen og jobber rett i nærheten.  Han har ved flere anledninger vært i kontakt med politiet av forskjellige årsaker. Ved 2 anledninger har politiet "lånt" en leilighet i borettslaget hvor det selges sex, for å spane på hva som foregår i bakgården. Politiet kjører også runder rundt bygget/bakgården innimellom (kanskje et par ganger i løpet av uken)."

Jeg har ingen grunn til å mistro meldingen siden han har vært registrert bruker på forumet mye lenger enn meg, og har faktisk levert.  På den annen side vet heller ikke han om det er sexen som politiet jobber opp mot her.

PS

Nå kan jeg ikke svare på alle som kommer til å sende meg PM om hvor dette er.  Det er de utvalgte med mer enn 100 i nettsamfunnsomdømme som jeg kanskje velger å dele med.  Hvis vi har en god relasjon fra før.  Så det gjelder ikke deg, @Bikkuriv2

  • Like 3
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Gaggball skrev:

Vanskelig spørsmål å svare på.

Hadde nok ikke lagt det ut offentlig, men holdt det innad i en liten krets av folk man kjenner/stoler på etc

Så det jeg har gjort nå er kanskje et klokt valg?  Jeg vet jo stedet.  Han som sendte meg PM om dette har jeg diskutert litt med, og han er fornøyd med måten det er lagt ut.  Foreløpig.  Nå kan han ikke gjenkjennes av noen.  Og jeg har heller ikke noen egeninteresse av noe slag, for det er ingen av eskortene jeg besøker, heldigvis.

Info kan komme til å deles med noen om de spør.  Men der vil jeg velge hvem jeg vil svare.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg er alltid skeptisk til de som sender addressee i første melding på whatsapp. Da er det mest sannsynlig operatør som styrer butikken og jenta bare sitter og tar i mot hvem som helst som kommer. Ser også for meg at det da er organisert og sjansen langt større for å bli tatt.  Tenker på slike annonser med tekst som " i'm just 2 weeks in Oslo 💥" der det alltid er unge pene jenter som byttes veldig ofte og man ser de ikke igjen. Vil tro det er slike nettverk politiet vil fokusere på....

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Et innspill jeg har fått i løpet av dagen:

Du kan kontakte den aktuelle sexarbeideren som har annonse på RE, helst møte henne, og fortelle det du har blitt fortalt.  Så kan hun eventuelt gjøre noen endringer i måten hun arbeider, om det kanskje kan være noe med den som kan være interessant for onkel p.

Så kommende helg tar 223 på seg Jason Bourne-habitten og går undercover.

Lenke til kommentar

Hvem blir med på oppdraget?

Møtes på Oslo S lørdag kl 12:00 for å kalibrere klokkene og gjøre bestilling på SMS.  Deretter trekker vi lodd om hvem som skal knulle først.  Den som får sisteplassen skal fortelle om saken med mulig overvåkning av onkel.

Lenke til kommentar

Nå er det 2 timer til oppmøte på Oslo Ess, søren, dysleksie, S, mener jeg.  Se etter undertegnede.  En lett gjenkjennelig horekunde som kikker nervøst rundt seg på samme tid som han er opotatt med å tekste på mobilen.  Gir til slutt opp å gjøre to ting samtidig, så ringer i stedet. 

Siden jeg ikke har nummeret ditt er det en tulleringing.

Lytt etter en som snakker uten å få svar.  Jeg skal ha på høyt volum.

Vi sees!

 

  • Haha 2
Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Nå er jeg på stedet for kalibrering av klokker.

Har du med cash for sexkjøpet?

Mange har melst sin ankomst.  Om jeg ikke tar feil er våde @Langbein, @Påsan. og @Solan i farta.  Utforderer oxo @larsen-008 til å bli med for å lære.  Nytt forummedlem!

Det er meg med løsnese og blomst i knapphullet. Sitter på en benk og leser en avis med hull i så jeg kan følge med. Helt diskret. 

  • Haha 3
Lenke til kommentar
4 minutter siden, Tototre skrev:

Nå er jeg på stedet for kalibrering av klokker.

Har du med cash for sexkjøpet?

Mange har melst sin ankomst.  Om jeg ikke tar feil er våde @Langbein, @Påsan. og @Solan i farta.  Utforderer oxo @larsen-008 til å bli med for å lære.  Nytt forummedlem!

Solan er jo også privatdetektiv... Kan du kjenne igjen meg igjen på mine metoder @Tototre?

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Poiroit?

Vel, hver mann sine favoritter.

Vi starter samlokaliseringen.  Jeg er nær.Møtepunkt.  ser mot oslofjorden og operaen

 

Går i den retni gen nå, tar til høyre.  Henger dere på?

Lenke til kommentar

Spisestedet er til venstre nå.  Toalettene til høyre.  Gå innpå herretoalettet.  Om du ikke har penger så fikle med betalingen.  Dere to hjelper hverandre

Lenke til kommentar

Bad end kunne vært at jeg og min anonyme eskortemedhjelper hadde filmet dere men dere fiklet med betaling for doen.  Så hadde vi fulgt etter dere inn på do og sagt nickene deres høyt.  Det ville vært et sjokk!

Det er noen falske sugarbabes og andre som liker sånt.  For å presse penger av folk, eller kanskje bare for gøy?

Vel, @Påsan vi skal ut av Oslo S.  Hvor tror du vi skal?

  • Sad 1
Lenke til kommentar

Sorry! Jeg ble hanket inn av noen brautete gorillaer som lurte på hvorfor jeg snusket rundt og var så nysgjerrig! 

Jeg sa ingenting! 

Endret av Solan
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Kjøp av sex prioriteres ikke av politiet. 
Så lenge det ikke foregår salg av mindreårige eller menneskehandel, så bryr ikke politiet seg. 
Brennpunktdokumentaren fikk få eller ingen konsekvenser for massasjesalongene. Fordi politet ikke bryr seg om en haug med middelaldrende damer som selger massasje og sex i forholdsvis ordnede former. 

Når politet velger å bruke ressurskrevende og dyre tiltak som spaning, så er det ikke Rosita som selger sex i en leilighet som er målet. Det handler nok om narkotika eller annen organisert kriminalitet. 

  • Like 5
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...