Gå til innhold

Kjente adresser


Tototre

Kjente adresser hvor sexarbeidere jobber  

43 stemmer

  1. 1. Syns du det er OK å fortelle andre på forumet her hvor en gledespike jobber?

    • ja
      12
    • ja, gate og nummer
      5
    • nei, overhodet ikke
      14
    • nei, ikke offentlig, men i PM
      9
    • vet ikke
      3


Anbefalte innlegg

Leste denne tidligere i dag og begynte å tenke litt på adresser jeg har vært flere ganger og kjøpt sex.  Det er kjente adresser.

Abe.thumb.png.b7c7adbe47294282bf9a2a88137c4cba.png

Skal ikke ta stilling Abe68s moral.  Men det tok ikke mange årene før jeg oppdaget at noen steder er gjengangere for mange forskjellige gledespiker.  Mest sannsynlig vet utleierne om hva som foregår og tjener grovt på det.  Derfor er det også noen kjente adresser som jeg unngår.  Og det sier jeg rett ut til sexarbeideren når jeg får vite at hun er på et sted jeg kjenner og som jeg ikke vil besøke igjen.  Da prøver jeg heller å ordne en outcall med henne. 

Et par eks. på steder jeg unngår er Storgata i Sandefjord og Konggata i Drammen.  For mange år siden var det også et sted i Kongsveien i Oslo på denne listen.

image.png.2738c2e41046b116d903935f4c92669e.pngimage.png.0b7f27ecc982fd8458101c16dda6028e.pngimage.png.2738c2e41046b116d903935f4c92669e.png

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

Området og gjerne hvordan det er ligger til i forhold til offentlig transport. 
Kanskje unntaksvis på PM dersom det f.eks er et thaistudio som ikke averterer med adresse. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Hans xxx skrev:

Området og gjerne hvordan det er ligger til i forhold til offentlig transport. 

Veldig enig med dette. Er kjipt med thai stedene som bare gir adressen over tlf, er greit å vite ca hvor det er, < 1km fra holdeplass X etc. burde jo kunne deles.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Her er jeg litt Bob Bob på meningen min, thaisjapper mener jeg det bare er å gi, og andre syns jeg gate navn kan være greit

  • Like 4
Lenke til kommentar
46 minutter siden, Pwhite skrev:

Her er jeg litt Bob Bob på meningen min, thaisjapper mener jeg det bare er å gi, og andre syns jeg gate navn kan være greit

Det er vel ikke bob bob?  Thaisalonger er ofte dynget ned i reklameplakater, fullfolierte vinduer og sjokkselger på fortauet.  De er synlige og lett å finne.  Selv om noen her sier at de har fått kjøpe sex på et slikt navngitt sted, så er det ikke sikkert at neste kunde får det.  Med andre sexarbeidere er jeg enig i at gateadresse bør gå fint.  Selv på landet kan det være vanskelig å finne den boligen uten husnummer.  I Oslo liker jeg faktisk å få vite bydelen til gateadressen, siden noen veier er så laaaaange.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Til dere som ikke vil at gatenavn skal oppgis: Hva gjør politiet når de skal spore opp?  De finner adressene selv og venter på at vi skal komme dit (når de jobber med dette).  Rødstuveien har jo vært kjent i årevis.  Noen av jentene som jobber der sender jo full adresse før du har booket avtale.  En absolutt No Go for meg.

For de som vil vite mer om hvordan politiet tenker så kan du lese fra side 60 i denne rapporten: 4.3 Å avdekke sexkjøpere i praksis

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Det hadde jo vært verdifullt hvis det kunne deles her adresser (ihverdfall gate navn, ikke nummer) som er gjengangere og kanskje brukt av sextraffickere. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
9 timer siden, Mr. V skrev:

Det hadde jo vært verdifullt hvis det kunne deles her adresser (ihverdfall gate navn, ikke nummer) som er gjengangere og kanskje brukt av sextraffickere. 

Enig i at det vil være nyttig.  Da må vi bare passe på at den som deler en slik adresse ikke kan spores opp av en hallik eller torpedo som misliker at vi ødelegger businessen.  For de er oxo her inne og leser.  Og bryr seg sikkert om noen skriver noe negativt om en av jentene deres.

Kan kanskje være en idé å sende slike adresser til en ny bruker som kun legger ut det ene innlegget :-)  Kan få en venn til å fixe det.

Og legge det ut 1.april (som er 2.påskedag i år, så da er det likevel bare køkjøring å ta seg til).

Endret av Tototre
Lenke til kommentar

da er kanskje utfordringen løst!

Send shady adresser på PM til @Revenger så blir det han som kanskje må ta støyten mot halliker og andre bakmenn når de blir sure som sure padder fordi de får færre kunder fra brukerne her på forumet.  De vil nok overleve likevel, men de vil ikke like det.  OM han velger å dele med oss andre, da.  Ellers vil han jo få en fin liste til eget bruk over hvilket steder det kan være smart å styre unna.

  • Like 1
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Vil det si at man må skygge unna de rimelige damene og at deres adresser skal legges ut her? At denne hobbyen med andre ord skal bli for dem med de feiteste lommebøkene. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
16 minutter siden, Arnesko skrev:

Vil det si at man må skygge unna de rimelige damene og at deres adresser skal legges ut her? At denne hobbyen med andre ord skal bli for dem med de feiteste lommebøkene. 

Et godt poeng @Arnesko.  Nei, det vil alltid være mange av oss her på forumet som fremdeles kommer til å gå til de billige damene på det som er organiserte horehus av bakmenn og halliker.  Nettopp fordi det er billig.  Og ofte et variert tilbud.  Vi er ikke så mange brukere her at om vi alle slutter å gå på disse stedene så vil det ikke merkes så voldsomt.  De fleste kundene sjekker ikke innom her først.  Og de tenker heller ikke over om det kan være trafficking.  Vi diskuterer her hvordan vi kan minimere risikoen for å bli tatt av politiet når vi utøver hobbyen.  Sjansen for å bli huket er større på steder med mye trafikk.  Så blir det helt opp til den enkelte hva en vil velge å gjøre med det.  Ser jo for meg et scenario at om disse stedene får lite besøk så kan det bli priskrig...

Og bare så det er sagt: Politiet kjenner til disse stedene like godt som vi gjør.  De utgir seg nemlig for å være horekunder, og ringer alltid de billigste damene.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...