Gå til innhold

Definisjoner


Karsten

Anbefalte innlegg

2 timer siden, shawty lo skrev:

jeg også har lyst på dverg, fantasi liste i hobbyen:

dverg

kan amme

gravid

etnisk norsk i 20 årene som er veldig pen, ikke ruset eller skadet.

Så hvis du finner ei veldig pen og edru 20 år gammel norsk dverg som er gravid og har melk, så kan du dø lykkelig? 😁😉

  • Haha 5
Lenke til kommentar
1 time siden, Revenger skrev:

Som en del av dette kommer vi ikke utenom glidemiddel - naturlig eller kunstig. Det er noe eget med den naturlige, den har en annen konsistens, fetere synes jeg. Jeg prøver derfor alltid å slippe unna den kunstige, og er beredt til å jobbe hardt for å slippe. 

Sant nok. Og selv der er det mange varianter. En squirt eller fersk golden shower gir helt annen friskjon, og en søvndrukken morrarunde mer klissete i d naturlige. I alle fall i starten.

Dobbelt dypper man mellom rumpe og mus fordeler man d naturlige og balanserer litt så ikke d glir for glatt noen steder. Ren anal har sin egen glidemiddel etterhvert. Det er et helt hav å ta av med slike variabler. Men med gummi og 30min, er ofte slike nyanser borte og tranghet i åpning og vegger d som gjelder.

Endret av Kaxda
  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

jeg også har lyst på dverg, fantasi liste i hobbyen:

dverg

kan amme

gravid

etnisk norsk i 20 årene som er veldig pen, ikke ruset eller skadet.

Liker fantasiene dine, @shawty lo  Selv om jeg snart er 100 år og sikkert kunne vært oldefaren din i forhold til det med erfaring.  Dverg, eller kortvokst, sånn under 145 cm, står igjen for meg oxo.  De andre tre er jo hyggelig om det kan kombineres, det har skjedd en gang.  Mot slutten av graviditeten kan 20årig norsk jente få melk i puppene før hun føder.  Det vanlige har likevel vært å knulle gravide..et par eskorter.  til forskjellige tider.  Det er skikkelig godt.  Helt andre smaker når du slikker og suger.  Og massevis av naturlig glid.  Så du har noe å se fram til!

Lenke til kommentar

av de så tror jeg amme kan være  mest mulig i RE, :-D . de andre 3 kanskje fra tinder, møteplassen, sugarsidene....

 

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, shawty lo skrev:

hva har hu frasis å gjøre med det jeg har lagt inn sjef? :-D

Hun var norsk. Født og oppvokst i Oslo. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...