Gå til innhold

Definisjoner


Karsten

Anbefalte innlegg

Som vi som er litt aktive her har lagt merke til så er det en del disputter om lengde, tykkelse, tranghet, petithet, osv osv... Det er nok en del mål som er lettere å gjenomføre enn andre, men jeg forsøker meg på å mene noe om det som jeg tenker vil bli en diskusjon med mange meninger...

Jeg forsøker meg med følgende pr nå - og ser frem til flere variabler...

PETIT

  • Høyde - Inntil 155 cm
  • Vekt - Inntil 55 kilo

PIKK

  • Lengde
  • Tykkelse
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Karsten skrev:

Høyde - Inntil 155 cm

Wikipedia sier 154 cm og nedover er definert som kortvokste. Jeg har ikke lyst på Sandra Borch. Føler det er kombinasjonen høyde og vekt som utgjør petit. Jeg ville sagt under 165 men kan strekke meg til < 160.

 

For meg er irritasjonen "full pakke". Knull med eller uten jakke?

  • Like 1
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Tukleren skrev:

For meg er irritasjonen "full pakke". Knull med eller uten jakke?

full pakke er vell naturligvis med jakke.
hva full pakke betyr, varierer veldig fra sted til sted.
eneste som er sikkert er at du får penetrere.
har opplevd owo flere ganger.
uten at jeg har spurt eller forventet det.
har også fått full pakke, når jeg har bestillt b2b.
her tror jeg det handler om damen, dagsformen hennes og kjemi
 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
23 minutter siden, Tukleren skrev:

Wikipedia sier 154 cm og nedover er definert som kortvokste. Jeg har ikke lyst på Sandra Borch. Føler det er kombinasjonen høyde og vekt som utgjør petit. Jeg ville sagt under 165 men kan strekke meg til < 160.

 

For meg er irritasjonen "full pakke". Knull med eller uten jakke?

Kortvokste/ dverger er noe annet. Jeg leker gjerne med en lav dame / petite dame - men dverg (jada - poitisk ukorrekt) er helt uaktuelt. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
15 minutter siden, anonymbruker skrev:

full pakke er vell naturligvis med jakke.
hva full pakke betyr, varierer veldig fra sted til sted

Nå mente jeg ikke jentenes definisjon men vår. Ser vi bort fra thaisjapper er jo owo + knull med jakke rimelig normalt. Har du derimot fått uten eller alle hull eller noe slikt kan man jo mene man fikk full pakke.

  • Like 1
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Tukleren skrev:

Nå mente jeg ikke jentenes definisjon men vår. Ser vi bort fra thaisjapper er jo owo + knull med jakke rimelig normalt. Har du derimot fått uten eller alle hull eller noe slikt kan man jo mene man fikk full pakke.

har opplevd full pakke uten jakke flere ganger.
pleier ikke spør om dette, det er noe som bare skjer.
 anal har jeg ingen erfaringer med her, utenom damer som har prøvd å sette en finger der sola ikke skinner 😅
 

  • Haha 1
Lenke til kommentar
20 minutter siden, Tukleren skrev:

Nå mente jeg ikke jentenes definisjon men vår. Ser vi bort fra thaisjapper er jo owo + knull med jakke rimelig normalt. Har du derimot fått uten eller alle hull eller noe slikt kan man jo mene man fikk full pakke.

Jepp, FP er meningsløst som tydelig definisjon.  Det betyr vel egentlig bare sex, enten vaginalt eller analt.  Full full pakke kunne vært alt uten kondom.  Halvfull pakke = alt med kondom.  Full 1er pakke = vaginal sex uten.  Full 2er pakke = analsex uten.  Halvfull 1er og 2er sier seg vel selv.  Men siden det er lørdag og noen misbruker rusmilder: dette er vaginal, eller anal med kondom.

Endret av Tototre
fet skrift
  • Like 1
Lenke til kommentar
18 minutter siden, Revenger skrev:

Dette varierer- en fyr som prinsen vil holdes tilbake - for ivrig. Mange av oss får mer😊

skal vi dra på thai massasje sammen?
så får vi se hvem som får mest ut av det?
så kan damene komme med review om oss😉

  • Haha 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Revenger skrev:

Hmm! Er du helt dense i pappen?

hehe, jeg får et inntrykk av at du egentlig er en incel.

du burde holde deg til tastaturet, det er din sterke side.
så kan du la oss andre ta oss av grov arbeidet.
 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Helt feil og et slag under beltestedet. Er det incel å lære en dust enkel grammatikk: det heter de, ikke di - fucker😊

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Revenger skrev:

Helt feil og et slag under beltestedet. Er det incel å lære en dust enkel grammatikk: det heter de, ikke di - fucker😊

jeg driver med google translate. slapp litt av..
tror du virkelig at prinsen gidder å lære seg norsk🤣

men det at jeg tror du er incel, det står jeg for.
 

Endret av anonymbruker
  • Haha 1
Lenke til kommentar

du er en patetisk, liten mann @Revenger
"revenger" liker å være slem mot damer, å hevne seg for dårlig service er noe han føler er han sin rett.
og dette får han tilfredstillelse av.
en ganske smålig fyr egentlig.
men han har positive sider også, som at han liker å betale full pris. det står det respekt i.

 

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Petit: jente på 160-165 cm eller mindre og som veier 45 kg eller mindre. 

Mest utbredt i Asia og på Madagasker. 

Pule dverg? Ja takk. Det meste må prøves. Tiny Texie på 106 cm og 33 kg er øverst på listen. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

jeg også har lyst på dverg, fantasi liste i hobbyen:

dverg

kan amme

gravid

etnisk norsk i 20 årene som er veldig pen, ikke ruset eller skadet.

Endret av shawty lo
  • Confused 1
Lenke til kommentar
28 minutter siden, shawty lo skrev:

jeg også har lyst på dverg, fantasi liste i hobbyen:

dverg

kan amme

gravid

etnisk norsk i 20 årene som er veldig pen, ikke ruset eller skadet.

Skulle besøke Frasis tror jeg hun het. Men hun som møtte meg i døra var ikke så mørk, men veldig pen. Jeg ble med inn. Først ville hun ikke gi owo. Men i dusjen fikk jeg det likevel. Kysset og klina skikkelig i dusjen også. I sengen fikk jeg en helt fantastisk sloppy blowjob. Sex med gummi i flere stillinger. 

Hun var mer mulatt strøken kropp og snakket flytende norsk. Tipper 20 årene en plass. Fikk dessverre aldri mer kontakt med henne. Begge har for lengst sluttet å annonsere. 

Jeg møtte også Frasis en gang, men det var ikke i nærheten så bra. Fantastisk kropp på hun også. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
9 minutter siden, LoveOWO skrev:

Skulle besøke Frasis tror jeg hun het. Men hun som møtte meg i døra var ikke så mørk, men veldig pen. Jeg ble med inn. Først ville hun ikke gi owo. Men i dusjen fikk jeg det likevel. Kysset og klina skikkelig i dusjen også. I sengen fikk jeg en helt fantastisk sloppy blowjob. Sex med gummi i flere stillinger. 

Hun var mer mulatt strøken kropp og snakket flytende norsk. Tipper 20 årene en plass. Fikk dessverre aldri mer kontakt med henne. Begge har for lengst sluttet å annonsere. 

Jeg møtte også Frasis en gang, men det var ikke i nærheten så bra. Fantastisk kropp på hun også. 

hva har hu frasis å gjøre med det jeg har lagt inn sjef? :-D

Lenke til kommentar
11 timer siden, Karsten skrev:

Som vi som er litt aktive her har lagt merke til så er det en del disputter om lengde, tykkelse, tranghet, petithet, osv osv... Det er nok en del mål som er lettere å gjenomføre enn andre, men jeg forsøker meg på å mene noe om det som jeg tenker vil bli en diskusjon med mange meninger...

Jeg forsøker meg med følgende pr nå - og ser frem til flere variabler...

PETIT

  • Høyde - Inntil 155 cm
  • Vekt - Inntil 55 kilo

PIKK

  • Lengde
  • Tykkelse

Benytter meg av @Karsten sin åpning

Tranghet

er et samlebegrep som fortjener litt utdyping. Noen er jo trange i åpningen og klemmer godt rundt skaftet. Andre er vide i åpningen men klemmer godt innover. To helt forskjellige opplevelser for min del. Noen er myke som silke inni, andre ru som en klassisk profil kondom inni. Noen veldig få er trang hele veien og silkemyke.

så, når vi snakker om trang dame, hva slags trang er viktigst for deg?

selv er jeg nok bare middles i både tykkelse og lengde, og har landet på at trang i åpningen er første pri, og trang og silkemyk videre som å oppdage at Kinderegg virkelig finnes.

petite og trang åpning henger ofte sammen, men silkemyk og trang innover har jeg funnet i alle størrelser på dama. 
 

noen erfaring om etnisitet spiller inn på de ulike områdene? Har hatt både trange og vide thai, og ofte trang åpning på de polske men videre innover. Men det kan like gjerne være forskjeller på den enkelte.

Så hiver meg innpå med denne i reell nyskjerrighet på deres erfaringer @Revenger @anonymbruker @Tototre @LoveOWO og dere andre😁

Endret av Kaxda
  • Like 2
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Som en del av dette kommer vi ikke utenom glidemiddel - naturlig eller kunstig. Det er noe eget med den naturlige, den har en annen konsistens, fetere synes jeg. Jeg prøver derfor alltid å slippe unna den kunstige, og er beredt til å jobbe hardt for å slippe. 

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
12 minutter siden, Revenger skrev:

Som en del av dette kommer vi ikke utenom glidemiddel - naturlig eller kunstig. Det er noe eget med den naturlige, den har en annen konsistens, fetere synes jeg. Jeg prøver derfor alltid å slippe unna den kunstige, og er beredt til å jobbe hardt for å slippe. 

Helt klart det beste.  Må snakke med eskorten om dette, og det er alltid enklere å få henne med på det når du er fast kunde.  Men det krever innsats.  Tålmodighet.  Og selvbeherskelse.  Etter slikking, kyssing, suging og fingring lar jeg henne ligge i misjonær mens jeg lar pikkhodet gli over åpningen hennes.  Så slikker og suger jeg litt.  Hun blir kåt og vil ha meg inn, men jeg sier det er for tidlig.  Først når vi har holdt på lenge på denne måten og hun nærmest drar meg til seg, da er det klart og vått nok.  Men dette er unntakene for meg fordi tid ofte er penger.  Blir nok mest glidemiddel, dessverre.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...