Gå til innhold

nicket ditt?

Gjest

Hva kaller du deg?  

15 stemmer

1. 1. Hva er hovedgrunnen til at du har det nicket du har på forumet på noresk.com?

• aner ikke
      7
    • nøye valgt, fikk det jeg ville ha
      4
    • det jeg ville ha var opptatt, måtte finne på noe
      3
    • skulle gjerne byttet nick
      2

Anbefalte innlegg

Mange har tenkt nøye gjennom hvilket nick de har valgt både her og i andre sammenhenger.

Jeg valgte @Tototre fordi: The nick Toto was not available, that's why I am 223.  I loved the rock band Toto in the 80s when I was a youth. 

Noen av oss har et ikon i stedt for bokstaver foran brukernavnet.  Jeg kan litt PS, men er ikke dreven.  Likevel stjal jeg denne svarte hingsten på gul bakgrunn fra Ferrari.

På 1.2.2024 den 20.07, Tototre skrev:

Mange har tenkt nøye gjennom hvilket nick de har valgt både her og i andre sammenhenger.

Jeg valgte @Tototre fordi: The nick Toto was not available, that's why I am 223.  I loved the rock band Toto in the 80s when I was a youth. 

Noen av oss har et ikon i stedt for bokstaver foran brukernavnet.  Jeg kan litt PS, men er ikke dreven.  Likevel stjal jeg denne svarte hingsten på gul bakgrunn fra Ferrari.

Det ikonet fikk meg til å tenke på en med nick Mustang68, men det gikk etter hvert opp for meg at det var Ferrari, og ikke Mustang.

11 timer siden, Tukleren skrev:

Jeg hadde et annet nick her før men glemte passordet, jeg tuklet det til for meg selv.

Noen ganger liker jeg å tukle litt med kvinnekropper oxo, som et barn i en godtebutikk.

LOL, jeg har lurt litt på deg, ja.  Har hatt en litt sånn ekkel følelse.  Tenkt at du måtte være pedofil, for noe av dem er oxo her i skyggene.  Men den siste setningen din er god.  Sånn opplever jeg og😂