Gå til innhold

nicket ditt?


Tototre

Hva kaller du deg?  

15 stemmer

  1. 1. Hva er hovedgrunnen til at du har det nicket du har på forumet på noresk.com?

    • aner ikke
      7
    • nøye valgt, fikk det jeg ville ha
      4
    • det jeg ville ha var opptatt, måtte finne på noe
      3
    • skulle gjerne byttet nick
      2


Anbefalte innlegg

Mange har tenkt nøye gjennom hvilket nick de har valgt både her og i andre sammenhenger.

Jeg valgte @Tototre fordi: The nick Toto was not available, that's why I am 223.  I loved the rock band Toto in the 80s when I was a youth. 

Noen av oss har et ikon i stedt for bokstaver foran brukernavnet.  Jeg kan litt PS, men er ikke dreven.  Likevel stjal jeg denne svarte hingsten på gul bakgrunn fra Ferrari.

Lenke til kommentar
På 1.2.2024 den 20.07, Tototre skrev:

Mange har tenkt nøye gjennom hvilket nick de har valgt både her og i andre sammenhenger.

Jeg valgte @Tototre fordi: The nick Toto was not available, that's why I am 223.  I loved the rock band Toto in the 80s when I was a youth. 

Noen av oss har et ikon i stedt for bokstaver foran brukernavnet.  Jeg kan litt PS, men er ikke dreven.  Likevel stjal jeg denne svarte hingsten på gul bakgrunn fra Ferrari.

Det ikonet fikk meg til å tenke på en med nick Mustang68, men det gikk etter hvert opp for meg at det var Ferrari, og ikke Mustang.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde et annet nick her før men glemte passordet, jeg tuklet det til for meg selv.

Noen ganger liker jeg å tukle litt med kvinnekropper oxo, som et barn i en godtebutikk.

  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
11 timer siden, Tukleren skrev:

Jeg hadde et annet nick her før men glemte passordet, jeg tuklet det til for meg selv.

Noen ganger liker jeg å tukle litt med kvinnekropper oxo, som et barn i en godtebutikk.

LOL, jeg har lurt litt på deg, ja.  Har hatt en litt sånn ekkel følelse.  Tenkt at du måtte være pedofil, for noe av dem er oxo her i skyggene.  Men den siste setningen din er god.  Sånn opplever jeg og😂

  • Haha 1
Lenke til kommentar
41 minutter siden, Tototre skrev:

Har hatt en litt sånn ekkel følelse

Jeg ser den. Tenkte ikke i de baner når jeg fant det på. Er egentlig veldig vanilla i forhold til flere av dere her.

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...