Gå til innhold

Fauske


polaris

Anbefalte innlegg

Jeg viser den dårlige anmeldelsen hun har fått, men det er sikkert flere andre thaier å velge blant på samme sted (riktig, @nelson2), så ikke fortvil!

"Skjønner ikke de fantastiske omtalene av denne Ann! Småfeit middelaldrende kjærring som ikke overholder hva som på forhånd ble avtalt! Selve massasjen var sånn midt på treet, men lite erotikk i massasjen til tross for at avtalen var erotisk massasje.
Han som fremsnakker de "flotte" brystene må ha vært et annet sted! Halvslappe spener som langt fra var noe syn! Min anbefaling: Ikke verdt pengene og det er ikke henne som er på bildene..... 😥"

Jeg bryr meg ikke om en dårlig anmeldelse.  Hva har mannen lagt i begrepet "erotisk massasje"?  Om han har sagt disse to ordene kunne jeg oxo gitt han en erotisk massasje som han enten hadde blitt fornøyd, eller misfornøyd med.  HALLO, dette er THAIER!  De skal tjene penger på å antyde, lokke og friste.  De drar hundrelappene, ja, oxo tusenlappene ut av lommebøekene våre (hvis du ikke er dum og betaler med kort.)

Fauske er en fin pitstop.  Fortell litt, dere som stopper der!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...