Gå til innhold

L I V E S E N D I N G


Tototre

Anbefalte innlegg

Er det noen flere som vil være med på telleregistreringen.  Da må du sende en emoji eller noe annet i et innlegg i løpet av de neste 5 min.  Slik teller jeg om vi kommer til å få flere her framover.  

Lenke til kommentar

Anonymbruker har gitt meg mange gode tips i sine reviews. Takker og bukker for det. Legg inn et takk på dette innlegget som en gest til Anonymbruker!   

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Vel, hadde det vært noen spørsmål nå så hadde vi fått det ut av verden.  Og strippingen gikk vi glipp av i kveld.  

Lenke til kommentar

Ok, da fyrer vi løs et spørsmål: ved thaimassasje, er det like greit å bestille ekstra moro med en gang eller vente til spørsmålet kommer?

Endret av Påsan
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Tototre skrev:

@Kaxda det blir 2-300 treff første uka,  Det er bra.  I løpet av et år kommer det opp i 4-5k

Usikker på om det er godt eller skremmende. Men gleder meg veldig til å kunne bestille hele håndboka i trykkt format, det blir en «novelty» i bokyhylla. Litt som den gamle «råd for husmødre» som staten publiserte en gang i tiden. Eller et spennede bidrag i nekrologen. Hvem vet. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Denne håndboka ender vel som en abonnementløsning ala leksikon i gamle dager. Annenhver måned kommer postmannen med en ny gullinnbundet utgave med nye historier og tips. Det gledes. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Påsan skrev:

Denne håndboka ender vel som en abonnementløsning ala leksikon i gamle dager. Annenhver måned kommer postmannen med en ny gullinnbundet utgave med nye historier og tips. Det gledes. 

Og du vet hvem som kommer til å gni se i hendene?

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Påsan skrev:

Ok, da fyrer vi løs et spørsmål: ved thaimassasje, er det like greit å bestille ekstra moro med en gang eller vente til spørsmålet kommer?

jeg syntes det er mer spennende og vente, men får alltid tilbud om full pakke.
di pleier jo og dra fingrene gjennom rumpe sprekken og ta litt på tissen før extra, det liker jeg

  • Like 1
Lenke til kommentar

nei, tenkte på Hot Katy, Elizabeth og Brianna som kommer til å ha pikken min mellom hendene oftere fordi jeg har mer penger som jeg tjener på at du betaler for å få noe i postkassa.  Nyt det som er gratis

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, anonymbruker skrev:

jeg syntes det er mer spennende og vente, men får alltid tilbud om full pakke.
di pleier jo og dra fingrene gjennom rumpe sprekken og ta litt på tissen før extra, det liker jeg

Den fingerdragingen er jo en sikker vinner

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

nei, tenkte på Hot Katy, Elizabeth og Brianna som kommer til å ha pikken min mellom hendene oftere fordi jeg har mer penger som jeg tjener på at du betaler for å få noe i postkassa.  Nyt det som er gratis

Skal jeg stå i kø etter deg der da.? Hmmm 

  • Haha 1
Lenke til kommentar

Vel, alle ting har en ende.  Skal ikke påstå at dette var en god ting, men det er i alle falle en snodig ting, ikke sant @Tukleren?

Tråden er fortsatt åpen for de som vil.  Jeg trekker meg tilbake.  Takk.

Lenke til kommentar
På 29.1.2024 den 21.05, Tototre skrev:

Jeg fikk en eskorte til å si fra til henne fra meg.  Så @Tid for Nytelse aner ikke hvem jeg er.  Venter på at forfatteren skal komme.  Har dere andre svart på spørmålene i den nye episoden?

 

Jeg fikk ingen beskjed.. jeg skrev med denne eskorter WhatsApp, og den har jeg blitt kastet ut fra…

  • Sad 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Ingen som minte meg på dette, ikke jeg selv heller.., noen som fant ut hvor mange som var på?

hadde ikke vært hjemme på en stund, så det har gått i ett for meg..

4D1CF394-31B5-4AE2-8647-70F579BF4062.jpeg

Ja, her har du forumet i et nøtteskall.  Det er akkurat sånn som @anonymbruker sa i en annen tråd når han postet et bildet av et rom som var kræsjet: Her er det hjemmealenefest!

Tall, som jeg vanligvis er ganske flink med, viste denne kvelden omtrent ti som var innom på en kortere eller lenger visitt.  Ikke mange, men nå er det et utgangspunkt som kan bli dårligere eller bedre ved en seinere anledning.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...