Gå til innhold

L I V E S E N D I N G


Tototre

Anbefalte innlegg

livesendingen starter her kl 21 og når vi har hatt en bli-kjent-runde går vi videre.  Neste episode av Håndbok for Horekunder av @Kaxda blir ferdig publisert i løpet av sendingen om alt funker som det skal.

Lenke til kommentar

OK, dette funker som et rart Teamsmøte hvor alle som sier noe blir i loggen, siden dette jo ikke er en chat, men innlegg.

Det gir oxo noen begrensninger.  Du kan ikke skrive så mye du vil, så plutselig må du kanskje vente et minutt.  Da er det viktig at andre bidrar.

Starter med å si Hei, og fortell om du har sagt fra til @Tid for Nytelse

Lenke til kommentar

Jeg er alkoholfri i kveld, av diverse årsaker.  Men jeg kan love dere at jeg har sagt fra til henne om at det er nå det skjer.  det holder å si Hei en gang for å bli registrert i denne tellingen :-) 

Lenke til kommentar

Hei, har heller ikke sagt fra😬 Men ser frem til å høre hva folk finner nyttig, unyttig og hvilke nye tips og råd jeg kan ta med videre fra dere andre etter HfH artikkelen😁

Lenke til kommentar

Jeg fikk en eskorte til å si fra til henne fra meg.  Så @Tid for Nytelse aner ikke hvem jeg er.  Venter på at forfatteren skal komme.  Har dere andre svart på spørmålene i den nye episoden?

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tukleren skrev:

Du er på luften Kroksleiven

(Live what? Jeg aner ikke hva dere driver på med her altså)

 

 

tuller med innlegg som chat

Lenke til kommentar

Mange av rådene som leses både i håndboken og fra andre medlemmer er nyttige. Når du leser igjennom eskortesidene ser jo alt så digg ut. Men egentlig er det jo mye mere gråstein enn gull

  • Like 3
Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

Bruk ei uke, Påasna, så går det

Jeg gir jo ikke opp. Leser litt, horer litt, leser litt til. Blir bra det. 

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@anonymbruker du er ikke av den stille typen.  fortell litt mer

Jeg prater om deg med andre, ser du.  Men sånn er det alltid.  Folk snakker om meg også

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

@anonymbruker du er ikke av den stille typen.  fortell litt mer

Du har gått all in her på forumet. Synes du har bidratt med mye god info på ulike jenter altså

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...