Gå til innhold

Anbefalt bordell i Barcelona.


anonymbruker

Anbefalte innlegg

https://www.felinabcn.com/en
var her i sommer, var en syk opplvelse, ble møtt av ei gammel klassisk dame, som spørte hva jeg ville ha, ble plasert bak et gardin og ventet på ledig rom. di kom inn en etter en og presenterte seg, jeg glemte forrige dame når ny dame kom inn. var med ei dame fra argentina som snakket litt svensk fordi eksen hennes var svensk.
og ei spansk dame som var deilig. bra opplevelser med begge, bra gfe, fikk øl med en gang jeg kom inn, dusjet sammen, og rett til senga.
100 euro for 1 runde.
har hørt mye bra om di andre bordellene der også, noen som har noe erfaring di vil dele?

Lenke til kommentar

Utenlandstrådene er ikke så godt oppdatert på info, ennå.  Men det kommer også til å bli bedre.  Tror vi alle kan glede oss til etter sommerferien 2024, når mange av oss horebukkene har hatt oss rundt omkring.

Syns du har en god anbefaling her.  Jeg har ikke vært på bordellene i Spania (sikkert fordi jeg kan lite spansk), men hatt vanlig incall og gatejenter.  Og ja, en mann blir fort overveldet av inntrykk når den ene damen etter den andre blir vist fram.  Lærte meg en teknikk for å tenke med hodet i forhold til det i Tyskland:

  • Tell på fingrene når de kommer inn.  Lillefinger på venstre hånd er første som kommer inn.
  • Lillefinger venstre hånd får plassering på høyre hånd.  Lillefinger høyre hånd er førsteprioritet.
  • Når ringefinger kommer inn, så overtar hun enten førsteplassen, eller blir ringefinger på høyre hånd.
  • Hvis alle fingrene på venstrehånden er brukt har du fått et luksusproblem!

Alternativt kan du sitte der og gjøre notater med papir og blyant.  Men da bør du si at du er svært interessert og gjør dette for å ta det beste valget!

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...