Gå til innhold

Hvor mange timer er hele natten?


Nese

Anbefalte innlegg

hvor mange timer er egentlig hele natten ? i noen annonser står det i priskolonnen hele natten, og må det være på natterstid eller kan man få hele natten tilbud om man er klar for et møte ca 19-20 tida på kvelden

  • Like 3
Lenke til kommentar

Tror det varierer en del. 22-08 er en vanlig variant. Men jeg har også opplevd 20-08, og da gjerne hvis jeg har ny overnatting med samme person en annen gang. Det varierer også hva som er inkludert av sex. Man kan ofte ikke forvente at eskorten er tilgjengelig hele natta. Det er en som jeg av og til har overnatting med. Hun kommer gjerne rundt 1930. Vi hygger oss utover kvelden, men om natta vil hun sove. Så på morgenen er det ny runde med sex. Helt greit for meg. 

  • Like 4
Lenke til kommentar

Opplevelsen min av overnattinger er som noen beskriver over.  Du avtaler med den enkelte eskorten, og det innebærer alltid å sove masse.  Vanlig med sex før søvn, og så morgensex før det er over.  Har alltid vært klart fra hennes side hvor mye jeg kunne få.  Er lenge mellom hver gang jeg gjør det, siden det oppleves som dårlig value for money for meg.  Bedre med tre besøk til fullpris og masse hanky-panky, enn 8 timer med masse pauser, søvn og andre ting.  Fordelen med overnatting er å avslutte dagen godt og starte dagen godt :-) 

  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Har litt varierende erfaring med overnatting. Det går i sex-middag-sex-sove-sex-frokost og så farvel. En gang var det veldig hyggelig selskap, både sex og sosialt. En annen gang slet jeg meg igjennom til neste dag. Etter første sex runde ønsket jeg bare å være for meg selv, men jeg hadde jo bestilt en hel natt så jeg holdt ut.

  • Like 3
  • Haha 1
Lenke til kommentar

En variant som jeg har jobbet meg fram til er at jeg har med faste eskorter på tur med overnatting.  Dette er jenter som gir kvantumsrabatter fordi jeg besøker dem minst 1x i mnd.  Da kan en avtale om overnatting se slik ut: Jeg holder kostnader til reise, mat og overnatting.  Vi sover i dobbeltseng, men avtaler på forhånd når vi skal ha sex.  Vanlige kan være når vi sjekker inn, etter middag før nattesøvn, og morgensex før vi sjekker ut.  En typisk avtale går på at jeg betaler fra 1.5k - 2k pr økt, og det er ikke begrenset til slaviske 60 minutter, men vi holder heller ikke på i mer enn to timer pr. økt.

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Overnatting er forbeholdt stående amatører og svært ensomme menn!

Jeg kan ikke tenke meg noe mindre stimulerende enn sitte i sofaen og små prate med en som er betalt for å være der.

Videre overnatting er synonymt med More Money for Less Honey. Om du tror du skal få sex på kran får du ikke dette. Det er hard core eskorter som tilbyr denne tjenesten. 12K til 20K er for suckers. Om du avtaler 20:00 så blir dette pushet til 22:00 om det er outcall til hjem. En runde med sex på kveld + mulighet når dere våkner. Hun vil hjem fra 08:00. Er det outcall til hotell kommer det alltid ytringer om ut å spise, drikke alt for å skyve på sex akten. De fleste bløte menn går med på dette. Noen betaler også up front. Vil du sprute i munn , må dette avtales på forhånd. Ønsker du bareback for ekte GFE må dette også avtales. Alt for mange går med på en overnatting uten å sette kravene grunnet at de er urutinerte.

Er du som kunde beinhard på at du skal ligge å knulle i 12 timer vil de fleste backe ut.

Drop overnatting imho og kjør heller 2 x eskorter på samme kveld. Betal ekstra for uten kondom for å kjenne hvor deilig å varm denne kvinnen er!

Overnatting er ca 8 timer – hvor dere sover 6 av disse.

LT / LLT funker bedre i Thailand 

  • Like 5
Lenke til kommentar
15 minutter siden, Aksel Hennie skrev:

Overnatting er forbeholdt stående amatører og svært ensomme menn!

Vel, folk har vel ulike ønsker og behov. Hva som er value for money får vel hver enkelt bestemme selv.

Men ja, deler ditt syn på hva jeg ville gjort.

  • Like 5
Lenke til kommentar
12 timer siden, Aksel Hennie skrev:

Overnatting er forbeholdt stående amatører og svært ensomme menn!

[...]

Overnatting er ca 8 timer – hvor dere sover 6 av disse.

Må si jeg ikke deler din erfaring eller syn på dette. Men kan godt hende vi har møtt helt ulike damer i denne setting. Overnatting har vært ca 1700-0900 med de få jeg har gjort det med.

Men hvis ikke stemningen er god kan det helt klart bli kleint å henge rundt med fruentimmeret så lenge.

Endret av daxi
  • Like 5
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 8.6.2024 den 10.21, Aksel Hennie skrev:

Overnatting er forbeholdt stående amatører og svært ensomme menn!

Jeg kan ikke tenke meg noe mindre stimulerende enn sitte i sofaen og små prate med en som er betalt for å være der.

Videre overnatting er synonymt med More Money for Less Honey. Om du tror du skal få sex på kran får du ikke dette. Det er hard core eskorter som tilbyr denne tjenesten. 12K til 20K er for suckers. Om du avtaler 20:00 så blir dette pushet til 22:00 om det er outcall til hjem. En runde med sex på kveld + mulighet når dere våkner. Hun vil hjem fra 08:00. Er det outcall til hotell kommer det alltid ytringer om ut å spise, drikke alt for å skyve på sex akten. De fleste bløte menn går med på dette. Noen betaler også up front. Vil du sprute i munn , må dette avtales på forhånd. Ønsker du bareback for ekte GFE må dette også avtales. Alt for mange går med på en overnatting uten å sette kravene grunnet at de er urutinerte.

Er du som kunde beinhard på at du skal ligge å knulle i 12 timer vil de fleste backe ut.

Drop overnatting imho og kjør heller 2 x eskorter på samme kveld. Betal ekstra for uten kondom for å kjenne hvor deilig å varm denne kvinnen er!

Overnatting er ca 8 timer – hvor dere sover 6 av disse.

LT / LLT funker bedre i Thailand 

Priceless! Du skriver fantastisk @Aksel Hennie

  • Like 3
Lenke til kommentar

Jeg har aldri overnatting med nye jenter. Det er bortkastede penger. Jeg har en fast eskorte som jeg møter, og her har jeg fått en god deal fordi jeg innimellom har hjulpet henne økonomisk. Har f.eks lånt henne penger som hun skulle bruke på ferie i syden. Alt ble betalt tilbake kontant i 3 avdrag. Har en stående avtale med henne om å betale 5000 for overnatting. Men jeg må være litt fleksibel. Jeg får ikke dette hvis det er en dag med høy aktivitet. Vi starter som regel klokken 20:00, og så drar hun på morran. Vi sover primært om natta, men jeg har også opplevd å bli vekket midt på natta av at hun er klar for sex. :-) 

Hun sier selv at hun ikke skjønner at folk gidder betale for overnatting med de betingelsene som gjelder, dvs sex på kvelden og morgenen og sove om natta for 10.000. For henne er det uaktuelt å være tilgjengelig hele natta fordi hun antakelig ikke blir i stand til å jobbe dagen etterpå. Det er litt morsomt å høre historiene hun forteller om sine opplevelser. Å ja, de beste overnattingene sier hun er de som begynner med middag ute, og der det er en del alkohold involvert. Hun drikker ikke så mye selv, men enkelte klienter gjør det. Ofte sovner de tidlig, og det er ikke så mye sex. Hun sier at det er mange som bestiller overnatting, og hvor sex ikke er så viktig. Flere ganger er ikke sex involvert i det hele tatt.  

  • Like 3
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Overnatt hos meg er Champagne,øysters,(av og til middag )masse godt ting,frokost inkludert,godt stemming,mye sex og alt.Massasje,spa behandling,u name it..

Fra kl 20 til kl 08:00.Vis noen betale 12.000,må bli behandle som Kongen.

Men det er meg.jeg vet dame som ikke bry seg on kunde og ha bare vann i kjoleskap,røyke og dårlig,sliten sex..😳

  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Siden denne tråden har utartet seg til en generell diskusjon om overnatting, slenger jeg meg på jeg også. Om det er verdt det eller ikke, kommer an på hva du er ute etter og hvem du treffer. Ikke noe jeg ville vært interessert i med noen jeg ikke kjenner godt, Et godt tips er å besøke en du kan tenke deg å våkne opp med. I mitt tilfelle har prisen ligget på ca. det dobbelte av et vanlig treff (som var rimelig dyrt..), og som bonus fikk jeg en hyggelig kveld sammen med en sprudlende og morsom jente.  Tid: alt avhengig av hva som passet oss begge.

  • Like 9
Lenke til kommentar
12 timer siden, ZezeeRealBack skrev:

Overnatt og siste Nyttår fest..

Jeg ta eet på arvolig..🍾🥂🍻🥃😊

IMG_2972.jpeg

IMG_0899.jpeg

IMG_0903.jpeg

IMG_0896.jpeg

Du overbeviser her👍

  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...