Gå til innhold

bli lagt merke til i hotell resepsjonen?


Nese

Anbefalte innlegg

noen som vet om hoteller som har diskret resepsjon så gledespiken du har bedt på outcall til ditt hotell ikke blir uglesett på av resepsjonen og folka nede ? vet om thon opera der man kan komme inn fra oslo s siden uten å måtte gå forbi resepsjonen men noen andre hoteller enn det ? 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Har ikke forslag til noen konkrete hoteller i Oslo, men både i den byen og andre steder i verden har jeg gjort det til en vane å møte en eskorte som gjør outcall til mitt hotellrom enten nede i hotellets lobby, bar eller utenfor om det er det mest trafikkerte stedet.  Jeg sitter nede og venter på henne.  Om jeg ikke liker det jeg ser så blir det et langt mindre problem enn å få henne bort fra rommet mitt.  Gir henne reisepenger og sier at du er ikke slik jeg forventet.  Jeg snur henne i svingdøra. Slipper også at hun banker på feil dør.  Går seg vill i gangene, og jeg må ut og lete etter henne.  Det har skjedd! 

Hva gjør de i resepsjonen?  De har aldri spurt meg på vei opp til rommet om hvorfor jeg tar med en dame når det ikke er natt.  Bare en gang har de ringt fra resepsjonen.  Hadde med to (2) damer da :-)   Det kan du lese om her: https://www.noresk.com/forum/emne/9580-afrikansk-bourdeaux/  Ville aldri skjedd i Norge.  Ofte har jeg oxo sjekket inn sammen med henne, da på dobbeltrom på dagtid, som er litt billigere.  Og sjekket ut igjen før kl 17, eller det som er avtalt med hotellet.  Håper noe av dette kan være til nytte. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
30 minutter siden, Tototre skrev:

på dobbeltrom på dagtid

Det er ikke mistenksomt altså? "Vi skal bare opp på rommet en liten tur men vi er nede igjen til 17"

Lenke til kommentar
20 minutter siden, Tukleren skrev:

Det er ikke mistenksomt altså? "Vi skal bare opp på rommet en liten tur men vi er nede igjen til 17"

Det er langt mer vanlig enn du tror.  Bruker å leie rom fra kl 10-16, eller 11-17.  Men bruker det ikke alltid hele den tida.

På et et Thon-hotellene jeg har vært mye får jeg sånn velkommen tilbake-kort på rommet.  Og har bare vært der på dagtid.  Det er jo elskerinnen som jeg har med meg.  Selvfølgelig avklart med eskorten på forhånd.  De forstår at det er sex det handler om.  Men jeg gjør det åpenlyst med henne ved min side ved innsjekk.  Aldri vært noe problem.  Må bare bestille dobbeltrom :-) 

* Tenk litt omvendt psykologi: Politiet og alle andre ser på deg om du er usikker og redd.  De sier jo selv at om du fikler med mobilen og leter etter adressen, så regner de med at du er horekunde.  I hotellresepsjonen opptrer jeg verdensvant, som om dette er et avbrekk vi begge har sett fram til, bort fra den trivielle hverdagen.  Jeg ser noen ganger det blanke i øyene på de unge resepsjonistene som skulle ønske at de kunne gjort det samme :-)  Handle altså helt motsatt av hva folk ville trodd at du skulle gjøre.  Øvelse gjør mester!

Endret av Tototre
* langt avsnitt
  • Like 6
Lenke til kommentar

I verste fall, då tak i fodora jakke/caps/klær og møte dama ute og levere det og be henne ta på seg det.  Vekker ingen mistanke med matlevering på rommet fra de😎

  • Like 2
Lenke til kommentar

Her må jeg si meg enig med @Tototre! Den aller beste måten å gjøre det på er å møte eskorten i lobbyen, eller vente i lobbyen og møte henne i døra med største selvfølgelighet. Selv går jeg for trikset med å smile og åpne armene så vi ender opp i en god klem. Det er en herlig ice-breaker oss i mellom, og eventuelle andre som tenker at vi skal på rommet for å ha oss er jo bare gørr misunnelige! Er bare du som vet at dette er en betalt avtale, husk det. Ingen andre tenker at det er en betalt avtale om ikke du selv skaper den tanken med å prøve å luske deg nervøst og usett forbi resepsjonen ;)

  • Like 4
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
På 25.1.2024 den 1.54, Tukleren skrev:

Det er ikke mistenksomt altså? "Vi skal bare opp på rommet en liten tur men vi er nede igjen til 17"

Hva skal være mistenksomt..?? En dame?? Med mindre hun ser ut og er kledd som en gatehore så er det vel ingen som kan anklage deg for noe som helst.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Får legge til at jeg liker outcall på måten jeg beskriver fordi det blir et rollespill.  Det gir meg tenning, og faktisk så er det en del av eskortene oxo som liker å bli vist fram sånn i fullt flomlys. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

city box og alle hoteller har en securitas fyr som sitter og ser på kameraer. 
hvordan vett jeg dette?
fordi en jeg kjenner jobbet der og fortalte om alle di mennene som tror di er smarte, men han sitter og ser på dem.
han ringer ikke inn, han syntes det er morsomt.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...