Gå til innhold

Gjester! The Tipping Point


Tototre

Hvor nyttig er forumet for deg?  

33 stemmer

  1. 1. Får du svar på det du vil her på forumet (eller finner du nyttig info)? (du kan velge flere svar her!!!)

    • nei
      1
    • noen ganger
      22
    • ofte
      11
    • for lite anmeldelser for seint
      2
  2. 2. Hvor ofte har du svart på spørsmål fra andre?

    • aldri
      1
    • 1x
      1
    • 2-10x
      21
    • 11-100x
      9
    • Mer enn jeg har tall på
      1


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
På 23.1.2024 den 23.27, Tototre skrev:

Begrepet beskriver hvordan ting begynner å gå helt av seg selv når det bare er mange nok som deltar!

Om du som er på http://www.noresk.com kun som GJEST registrerer deg med en hemmelig mailadresse Les gjerne om det i denne tråden, + medlemsfordeler

og oppretter en bruker her, sånn som @Guru, @Subaru og @Gårdsgutt har gjort de siste dagene, så vil forumet bli bedre og mer relevant for flertallet av brukerne.  Nå vil det alltid være noen som surmuler og sier at alt var bedre før, og at ting skulle vært gjort annerledes, men det får de bare gjøre inntil de gjør noe konstruktivt med det. 

Det kommer til å bli høyere temperatur her inne med flere brukere.  Flere som fyker i tottene på hverandre.  Uenighet.  Heftigere debatter.  Større utvalg i anmeldelser og gode tips.  Helt klart vil det bli noen overtramp, for med flere aktive brukere blir det som i samfunnet ellers.  Men de som går inn for det vil lære seg  å skille mellom skitt og kanel.

Når vi når The Tipping Point vil den som stiller spørsmål her inne kunne få gode svar innen et døgn.  Og den som stiller dumme spørsmål vil etter hvert ikke få svar.  Og det blir ikke sånn siling av om noen har bidratt nok til å være verdt et svar eller ikke.  Vi vil alle få større glede av den søkbare databasen her.   Når The Tipping Point er innen rekkevidde skal jeg love å poste færre innlegg.  Kanskje?

Eneste grunnen til at jeg har skrevet og kommentert så mye som jeg har gjort her på forumet de siste tre månedene er fordi jeg ønsker at flere skal bidra med mer info på FORUMET. 

Og da må jeg, eller noen andre, oxo nødvendigvis få noen fiender, eller uvenner.  Dersom jeg ikke blir "stemt" ut av forumet innen 1. mai i år, så kommer jeg en dag til å lage en meningsmåling som viser hvilke politiske partier forumbrukerne stemmer.  Tror at vi må opp i et antall på rundt 200 registrerte, samtidige brukere online for at vi er på The Tipping Point.

Fram til da skal jeg nyte vårdagene i april, besøke noen thaimassasjesalonger og et par av mine faste gledespiker som jeg har gjort avtaler med.

Og til glede for alle nye lesere, tre eskortepiker som ingen av oss vet noe om.  Vet du?  Vi tror de er scam.  Så du bør aldri betale forskudd!

triosnp.thumb.png.25e4a136494f905951ddbe66a86782cd.png

Endret av Tototre
bilde
  • Like 1
  • Thanks 4
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...