Gå til innhold

HfH: Thaimassasje – det første besøket TILBUDENE - del03/ep03 i Håndbok for horekunder


Tototre

Thai massasjesalonger  

34 stemmer

  1. 1. Hvor ofte oppsøker du thaimassasje?

    • Aldri
      3
    • Mer enn 1x i uka
      1
    • 4x i mnd
      1
    • 1-3x i mnd
      8
    • av og til
      21


Anbefalte innlegg

Håndbok for horekunder

Del 3:

TILBUDENE

Episode 3:

Thaimassasje – det første besøket

del03/ep03

av @Blyanten

image.png.cd1c385d078f4de34aee43b6e2fd47f9.png

Bashful, Chakrabhand Posayakrit, 1998 - bidrag fra @Revenger

 

«Jeg tenker på det helt elementære, altså den førstegangsbesøkende på et massasjested.» Slik lød meldingen fra @Blyanten til Håndbok for horekunder. Nå er alt som følger i denne episoden skrevet av @Blyanten. Takk for bidraget!

- - - 0 0 0 - - -


Det finnes en rekke begrunnelser for hvorfor noen oppsøker thaimassasje for første gang. Den naive kan tenkes å ønske seg en massasje, uten å tenke over at dét kan utløse så mangt. Andre kan ha vært fascinert, nysgjerrige eller opphisset etter å ha hørt rykter eller lest, og så etter diverse nøling og martring (pining) bestemt seg for å prøve.  For en som har kommet så langt, bør noe bli tenkt gjennom først.

1. Hva ønsker du?

Ønsker du massasje, kjenne på spenningen, kanskje motta tilbud om "noe", som du så takker nei til? Er du villig til å motta en HJ (handjobb/"runk") på slutten av en massasjeøkt? I hodet ditt vil du da ha krysset en grense, hvis du aldri har gjort noe slikt før. Vil du mer? I så fall, hva er "mer"? Hvis du er i et forhold, fikser du å gjøre dette, og deretter leve med det, eller bør du holde fantasiene til en sak i ditt eget hode, og noe du bare deler med tørkerullen?

2. Er du klar over risikoen?

Det er ulovlig å kjøpe sex, og en handjobb/runk er sex i lovens forstand. De som innbiller deg noe annet, tar feil. Det er pinlig og veldig dyrt å bli fersket liggende på rygg uten klær, mens en halvnaken thaijente onanerer deg. Samtidig er det slik at risikoen er liten. Men den er der, og du må - om enn i teorien - vite at du utsetter deg for den. Du må også vite at du bryter loven, dersom du gjør noe slikt. Men, det er også slik at det er fullstendig lovlig å kjøpe massasje. Dette er en kroppspleie- og velværetjeneste som er like lovlig og kurant som frisør, fotpleie, manikyr og alt annet av lignende tjenester. Det at utøveren er fra Thailand er selvsagt ikke ulovlig, hadde det vært det, ville det vært dypt rasistisk. Det er altså kun kjøpte seksuelle tjenester som er problematiske, og det skal litt til å bli overrasket på akkurat dét stedet, på akkurat dén dagen, på akkurat dét klokkeslettet, i akkurat dé minuttene det tar å gi deg utløsning. Er du fersk i settingen vil det trolig ta kort tid før moroa er over. Men du må vite om alt dette, og det er ditt eget valg. 

3. Det er helt umulig å vite hva du får

Det er hauger av thaisteder, med hauger av thaimassøser. Noen er kjempeflinke til å massere, de fleste er det ikke. Ganske mange kan egentlig ikke massere i det hele tatt, men kliner litt olje på ryggen din mens de tafser mellom bena dine for å få deg hard, og så vil de drive mersalg når du er synlig mottakelig for slikt. Du kan regne med at 99 prosent av alle thaisteder tilbyr HJ til alle. Deretter varierer det. Er du ny, kan det stoppe der. Kommer du tilbake, kan mer bli tilbudt. Hvis du er så interessert at du leser her inne, vet du hva B2B, BJ og FP (body -to-body, blowjob og full pakke) står for. Dette kan tilbys etter hvert, eller allerede første gang av noen, noen steder. Eller det varierer med dagsform, kjemi, humør, pengebehov hos kvinnen, hvordan forrige besøk var, eller hva hun forventer av den faste kunden som kommer etterpå... Alt slikt. Det en annen er tilbudt kan være noe annet enn det du tilbys, eller det kan variere. Servicen kan være god den ene dagen og kjip den neste. Det samme med humør og vennlighet. Og du vet heller ikke hvordan renslighet, dusjfasiliteter eller massasjerommene er, før du blir dreven. Egne rom vs. avlukket med forheng...det sier seg selv at betydningen er stor. Derfor er dette nettstedet nyttig, og som førstereis vil du lære mye ved å bruke en time og lese Oslo-tråden om thaimassasje fra start til slutt.  (Den har mest innhold på forumet.)

Bestilling

Når du bestiller bruker du mobiltelefonen og spør om ledig tid. IKKE spør om tjenester, spør bare om tid. 30 min eller 60 min, kun det. Hvis du vil unngå telefonbruk, velg steder med nettsider og send en melding der. Da bør du gjøre det en dag eller to i forveien, helst, for at meldingen skal oppdages. Da har du henvendt deg fra et seriøst nettsted, som ser bra ut. Du skal jo bare ha massasje, right - og du er opptatt av å komme til et skikkelig sted, ikke sånne lurvete du har lest om. Men en sms med en enkel forespørsel er også innafor.

Men - så er du der, i gata utenfor. Det første du må huske på er at du IKKE skal gå frem og tilbake, kikke nervøst rundt, passere, returnere, nøle - og se ut som om du er redd for å bli oppdaget. Finn et sted (ved å lese og spørre her inne), gå kanskje forbi en dag i forveien bare for å ha sett omgivelsene, men den dagen du skal dit går du rett på. Det er greit å time spaserturen slik at du ikke står utenfor akkurat da mange andre passerer, men det ser du an på avstand. Ring eller bank på, aksepter at det kan ta noen sekunder før det åpnes, og gå rett inn. Du har med deg kontanter - du betaler aldri på annen måte, og ikke mer enn det du skal bruke.

Massasjen

Vær høflig. Hils, smil, vis respekt og gi gjerne et kompliment. Ta av deg skoene og bli vist videre.

Det som skjer er at du blir vist inn i et rom og blir bedt om å ta av deg. Gjør som du blir fortalt. Du blir spurt om å dusje, og du sier ja - alltid. Du får et håndkle og blir vist dusjen. Du går dit naken, med håndkle rundt livet. Det kan hende at massøsen forlater rommet mens du kler av deg, men det kan også hende at hun er i rommet og gjør klar. Hvis situasjonen er opphissende for deg, slik at du allerede nå har ereksjon, er ikke det flaut. Oppfør deg på vanlig måte, og fortsett med å vise normal respekt og vennlighet.

Når du er tilbake fra dusjen, legger du deg på magen på massasjebenken, fortsatt naken, men med håndkleet over rumpa. Noen legger seg helt nakne, men jeg synes en newbie skal ta det rolig. Spesielt hvis du har bestemt deg for at dette skal være moderat og forsiktig, uten de største erotiske utskeielsene.

Det som skjer videre, er i korte trekk at du får massasje. Det er her kvaliteten slår inn. Du kan få kompetent helkroppsmassasje liggende på magen i nærmere en halvtime, før du snur deg. Eller det kan bli en halvhjertelig oljeklining i noen minutter, før massøsen foreslår andre ting. Underveis vil du ofte oppleve berøringer mellom bena, for å sikre at du er hard når du snur deg. Da vil det ikke lenger være noe håndkle. Og så – raskt, eller etter hvert - vil du bli spurt om du vil ha "ekstra". Det er nå teori blir praksis og du må bestemme deg innenfor dine grenser.

Ekstratjenester

En HJ koster oftest 500 kr ekstra. En B2B («body to body»: Hun er naken og beveger seg over deg så lenge hun gidder. her kan det være heftig med nær kontakt med kjønn, eller giddalaus svømming), koster 1000 kr ekstra og inkluderer avslutningen, som er HJ hvis ikke annet avtales - til høyere pris.

Husk at du kan narres til å betale alt for mye. Etterpå er du ferdig, du tilbys ny dusj, du kler på deg og sendes på dør. Forhåpentligvis er det ikke mange passerende der når du forlater stedet.

Den første gangen jeg besøkte et thaisted var jeg heldig. Jeg gikk til Sannergt. 32 i Oslo, hadde overhodet ikke peiling på noe, og den første massasjen jeg opplevde var med en som kaller seg Pimpa. En bra start for en nybegynner. Massasjen var bra, tiden ble brukt fullt ut, dama var hot og hyggelig, og HJ'en var utenomjordisk. Jeg hadde ikke med meg penger, så jeg fikk avslutningen på krita. Neste uke var jeg tilbake, da for en B2B som hun tok initiativ til uten at vi hadde avtalt det.

Ulempen med denne starten var at jeg ble bortskjemt. Jeg trodde dette var standard nivå, noe vi vet at det ikke er. Jeg leste om steder og testet et sted som da lå i Stockholmgata, deretter en rekke andre steder. Senere gikk jeg lei.

Ny spenning, eller slutte å oppsøke thaimassasje?

Greia er: Når du er nybegynner er det sexy og bare tørre dette. Det er spennende og givende og bare gjøre litt. Deretter blir forutsigbarheten i dårlig massasje og en kjapp runk kjedelig. Det må mer til for å interessere. Selvsagt en B2B, men du oppdager hvor stor forskjell det er på dårlig og god B2B. Og så blir du lei av variasjonene i kvalitet og service. Og der du blir kjent, og du vet det er bra, blir det ikke lenger spennende når du ikke lenger blir overrasket.

Da har du to valg - å slutte, eller å tenke annerledes.

Annerledes kan være å la det eskalere, gå til eskorter og begynne med regulært sexkjøp. Annerledes kan også være å begynne å tenke på det hele som en terapeutisk behandling, og gå til de som tilbyr ren, kompetent erotisk massasje, dvs. tantra-tsjekkerne eller tilsvarende. Det var det siste jeg gjorde. Men også der begynner du kanskje å ønske litt mer spice, litt mer closeness og edge. Og da er du ved et nytt veiskille.

- Men for en nybegynner er dét noen år frem.

 

Neste episode:

Del 3: Tilbudene - Episode 4: Latina

 

Thaimassasje med muligheter

Dette er også en tekst skrevet av @Blyanten i episodens anledning.  Anekdoten gir erkjennelse om et menneske, en situasjon, en tidsperiode, og kan formidle en moralsk innsikt

 

Noe et thai-sted er egnet til, er å få realisert små tenningsmønstre som du ellers ikke kan leve ut i samfunnet. Nå snakker jeg om mindre ting, nesten uskyldige greier, men som kan være sterkt nok for en nybegynner. Seksualitet er jo så mangt. De mer drevne vil flire av dette, men ikke tenk på det.

Du skal kle av deg, eller du kommer fra dusjen. Du er spent og tent for selv en massasje utgjør en ny erfaring. Dette er heftige saker - for deg, også om det er den andre eller tredje gangen. Så du har stå. Ereksjon.

Hvor ofte flasher du reisningen din overfor andre mennesker? Overfor fremmede? I et offentlig bad, i herredusjen, eller på stranden? Aldri. Men her kan du. De fleste gjør det ikke, men du kan hvis du vil. Kle deg naken før du tar håndkleet rundt deg og går i dusjen, eller vis deg når du kommer tilbake. Ikke gjør noe poeng ut av det, oppfør deg naturlig, men vær synlig - i et sekund eller fem.

Eller - finn på noe. Du ligger på magen, massøsen står ved hodeenden. Hendene dine er på utsiden av benken, kanskje berører de henne såvidt. Hun har kjole og noe under. Hun har allerede streifet edelstenene dine et par ganger, så ikke vær tilbakeholden. Skyv hendene oppunder kjolen på hver side, finn trusestrikken - og hvis hun ikke stopper deg, trekk trusen nedover bena hennes. Når har du noen gang ellers gjort noe slikt på en fremmed kvinne, uten å snakke eller spørre?

 

Endret av Tototre
  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Da denne episoden om thaimassasje skulle lages hadde jeg en diskusjon med @Blyanten om den skulle legges i Det første møtet eller Tilbudene. Nå er Tilbudene valgt.

Hva er det ellers å si om thaimassasjesalongene i Norge? En hel masse! Det er en grunn til at Thaimassasje! i Oslo-tråden har mer enn 1.400.000 visninger.

Pris & kvalitet

Vanligvis er det ganske like priser på massasjedelen du kjøper, hvis du sammenligner forskjellige steder. Det kan kanskje skille et par hundre kroner på en times massasje. Og så har de forskjellige stedene ofte dette (eller noe av det) i den offisielle prismenyen: thaimassasje, sportsmassasje, oljemassasje, aromaterapi massasje, fot-, skulder- og ryggmassasje. Det er ikke ofte at thaistedene frister med tantramassasje. Hvis du ikke kjenner til stedet og massøren fra før, er det enkleste bare å bestille thaimassasje. Da får du etter hvert et sammenligningsgrunnlag mellom de ulike stedene du besøker. Kvaliteten på massasjen svinger enormt, men så er det ikke den jeg er ute etter.

Ekstratjenestene som vanligvis blir tilbudt er langt mer interessante ved besøk på disse salongene. Noen raske observasjoner:

  • Unge og pene thaier kan ta seg godt betalt for alt utover HJ. Kunder er villige til å betale.
  • De som er mindre pene er billigere på ekstra.
  • De som har holdt på i en del år, og kanskje passert 50, tilbyr ofte mange ekstratjenester rimelig.
  • Alle som tilbyr ekstra er villige til å forhandle pris, men det er vanskelig å få en HJ for mindre enn 500 kroner.

Hva bør du tenke på?

  • På thaimassasjesalongene er det nesten alltid bare thaier som jobber. Det kan skje en og annen gang at en sexarbeider fra et annet sted leier et rom, men uvanlig.
  • Det er nesten alltid minst to på jobb samtidig. Det kan gi hyggelige tilbud om firehånds massasje om det har vært en stille dag.
  • De snakker språket sitt seg imellom, og ofte spiller de en meditativ musikk under massasjen.
  • Mange veksler mellom å jobbe i Norge og Sverige. Og de flytter rundt mellom forskjellige salonger i landene.
  • Du betaler alltid massasjegebyret første gangen. Siden kan du forhandle dette inn i totalpakka du betaler.
  • Mange av dem kom til Norden ved å få seg en mann her. Noen ganger vet han at hun selger sex.
  • Prisnivået er høyere enn de vanlige eskortene som gjør incall, derfor syns mange horekunder at thaimassasje er dårlig value for money.
  • Faren for å bli tatt for kjøp av seksuelle tjenester er tilstede selv om du tar mange av de forholdsreglene som @Blyanten beskriver i innlegget. Hentet fra forumet: «Flere sivilkledde politifolk kommer raskt inn på massasjesalongen. Går til hvert avlukke og banker på dørene. Ikke tid til å fjerne bevis.»
  • Det er alminnelig kjent at thaimassasje kan forbindes med noe snuskete. Barn i skolen tulleringer og bestiller massasje med ekstra.
Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg begynte etterhvert å legge meg på ryggen med en gang, og forklare hva jeg ønsker meg. Som ikke er massasje.

Det har fungert veldig bra, selv på helt nye steder. Når det er sagt, så synes jeg «full pakke» er uinteressant på thaisteder fordi det rett og slett er for dyrt. Ikke value for money. Ønsker kun lang (30-60 minutter) rolig lingam, med avslutning. Evt. toppløs.

Etter min erfaring er dette null problem de aller fleste steder, bare man opptrer høflig og vennlig. Prisen er aldri mer enn 500kr i tillegg til det massasjen koster.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg har begynt å legge inn linker til noen aktuelle gledespiker som kan tilby aktuelle tjenester.  Sånn at om det er noen som har fått gode anmeldelser av @Burt_Reynolds, @Gaggball, @Karsten, @anonymbruker, @grevlingmannen eller andre, så linker jeg (eller du) til sexarbeideren som annonserer, og link til anmeldelsen.  Så gode thaier som selger sex går inn i denne tråden.  Blir det anmeldt en kvinne fra Russland eller annet østeuropeisk land, så legg henne i tråden https://www.noresk.com/forum/emne/9813-hfh-østeuropeiske-gledespiker-tilbudene-del03ep02-i-håndbok-for-horekunder/, HfH om latina, vesteuropeisk, og så kommer det episoder om norske, afrikanske og andre asiatiske.  Om det er tantramassasje/erotisk massasje, ikke annen sex enn HJ/HE (happy ending), så legges hun til i https://www.noresk.com/forum/emne/9954-hfh-erotisk-massasje-og-tantra-del08ep01-i-håndbok-for-horekunder/ som er forfattet av @Blyanten.  Lager et nytt innlegg med første thaien her fra @grevlingmannen.

Vi prøver bare å legge inn de som får TOPPKARAKTERER, så ingen av de som ikke er Top Notch!

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...