Gå til innhold

Sosiale medier


Tid for Nytelse

Anbefalte innlegg

Hei!

En tid etter at jeg startet i høst lagde jeg en snap hvor jeg nesten daglig la ut nytt bilde og eller videoer i min store. 
dette ble en populær sak og jeg fikk flere repeterende kunder gjennom denne kanalen, til det skjedde at noen, vet ikke hvem, med viten og vilje prøvde å presse meg ut av eskortelivet og rapporterte en av m)ne stories og følgende ble at jeg mistet kundeporteføljen min med tilgangen til snap..

jeg førte jo ingen lister i tillegg til sjappen, så jeg hadde null sjans å finne de igjen, så da ble det å begynne på nytt igjen.. noen har i ettertid funnet meg igjen, mens andre forblir tapt i blokkeringen. 
nåvel, skjedd er skjedd, så nå ser jeg videre.

Det jeg lurer på nå, er, finnes det noe lignende snap, hvor man kn legge ut «stories» og holde kontakten med kundene uten å bli blokkert?

jeg vet om og har Kik.. mmmmøkka plattform, men der kastes man hvertfall ikke ut.., men der er det ingen stories å legge ut..

jeg vet om skype, men de liker heller ikke nakenhet.. har blitt kastet ut derfra å.. Samme gjelder WhatsApp.. 

telegram har per nå ikke kastet meg ut, men har heller ingen stories.

messenger har jeg å med Facebook.., men det er jo så lenge det varer.., samme med den nye Skypen jeg har opprettet..

så til dere kloke hoder der ute, har dere noe forslag på hvor man kan ha en slikt sted uten å bli kastet ut?

 

IMG_0067.jpeg

IMG_0296.jpeg

Lenke til kommentar

Følger et par eskorter som bruker whatsapp. Der funker storys greit, og lar deg sende filmer med litt mer lengde. For å ha litt kontroll på innhold, kan du bruke dropbox link der du ser hvem som har tilgang.  Men er på ingen måte like annonym for følgerne som snap. 
 

ellers må du vel over på of eller lignende.

når d gjelder lister, er jo paypal og vips mulig å sende meldinger til «mista» kunder via om man gjør d diskret.

alt godt på veien videre, og send gjerne en dm for kontakt.

Endret av Kaxda
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...