Gå til innhold

Finn.no


LoveOWO

Anbefalte innlegg

Dette er et eksempel på mark som ikke skal pløyes. La disse damene være i fred. Om de virkelig er kontaktsøkende, så vil de tidsnok bevege seg over på en mer egnet platform. 

Det er ikke utenkelig at noen synes det er direkte ubehagelig  om du kommer med forespørsel om å få kjøpe mer enn annonsert vare

  • Like 4
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Å tro at alt dreier seg  om sexsalg er ganske respektløst, med min fantasi kan jeg ikke se at de 3 annonsene har noe med prostitusjon å gjøre.

Det minner litt om en sak fra Bergen, hvor folk i fylla på nattestid klorer på ei dør hvor det en gang i tiden har vært thaimassasje, og fortsatt tror de skal bli betjent der.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

 

4 timer siden, FFrank skrev:

Dette er et eksempel på mark som ikke skal pløyes. La disse damene være i fred. Om de virkelig er kontaktsøkende, så vil de tidsnok bevege seg over på en mer egnet platform

Enig!

Skjønt det kan jo ha skjedd, og tanken på enda et område område å gjøre kupp på Finn.no er interessant..

Det har for øvrig vært en tråd om det tidligere.

 

Endret av Minuss
Lenke til kommentar
På 10.1.2024 den 9.08, LoveOWO skrev:

Ved en tilfeldighet så jeg at det er mange annonser på finn.no som det er lettkledde damer/jenter som har klær til salgs. Noen av de virker som en kontakt annonse. 

Er det noen som har forsøkt å ta kontakt? 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=257439970

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=334742325

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=335309769

 

LOL, dette minner om diskusjonen om juleannonsene som var et sted her på forumet et år.  Kvinner som trengte hjelp til jul.  Da var det noen som forsøkte å fiske med at de kunne tilby hjelp mot hyggelig gjengjeld fra henne.  Det slo ikke så veldig godt an i de fleste kjente tilfellene.  Kvinnene var ikke så ivrige på den "typen" gjenytelser.

@LoveOWO her er det også et element av generasjonskløft.  Nesten alle jenter under 35 kler seg og poserer utfordrende på bilder når de fotograferes.  Ta en rask titt innom SoMe, så finner du de som snakker om gullfiskene sine i det som i min ungdom sikkert ville blitt kalt utfordrende stil.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har hørt at noen har truffet jenter på finn. 

Derfor jeg spurte. Kunne aldri falt meg inn å sjekke om det stemmer. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Dette har blitt diskutert noen steder på Reddit (ikke på noresk kanalen så vidt jeg vet). Det kom da svar fra en som etter sigende jobbet på Finn kundeservice som kunne bekrefte at en del av annonsene fra disse jentene var ute etter bildesalg/snapsalg osv. Spesielt disse som selger trange topper hvor niplene synes veldig godt…

Husk at Finn.no kan lese alle meldinger. Tror jeg ville holdt meg unna å foreslå noe. Stor sjanse for å tråkke rimelig greit i salaten her. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
På 10.1.2024 den 13.25, nelson2 skrev:

Å tro at alt dreier seg  om sexsalg er ganske respektløst, med min fantasi kan jeg ikke se at de 3 annonsene har noe med prostitusjon å gjøre.

Det minner litt om en sak fra Bergen, hvor folk i fylla på nattestid klorer på ei dør hvor det en gang i tiden har vært thaimassasje, og fortsatt tror de skal bli betjent der.

Helt enig, disse annonsen er jo helt vanlige salg annonser. Håper virkelig folk bruker litt sunn fornuft og ikke oppfører seg som barbariske kjøtthuer som ikke har fått seg noe på 30 år. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Pwhite skrev:

Men er litt intressant, er det noen som har klar å skåre seg noen fra Finn?🤣

Ikke selv. Men hørt om det. 

Kjærringa i huset glaner mye på finn. Og jeg har sett der at det er veldig mange som legger ut lettkledde bilder. Tydelig at det er private bilder også. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...