Gå til innhold

Lara Conti


Hans-Ove

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

.

Been there!

Og den runden jeg fikk der var heftig, en ordentlig grisete PSE, med en DT som var så dyp, at jeg kjente tennene hennes på pungen, ble nesten litt redd der et øyeblikk.

Så hun kan anbefales på det aller varmeste.

Jeg tror jammen jeg må ta meg en tur til selv snart

  • Like 7
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Welcome @LaraConti as our newest member.
I understand you was curious, i would have been too.
I hope you find the time to ask and answer some questions.

* How did you find noresk.com?

* How long have you been reading, before you became a member?

* Why did you become a member now?

* Do you have any questions, wishes or comments?

If you want any post deleted, ask our admin @Tototre.
If you have anye questions about health, ask our minister of health @DelToro.
And if you have any questions about spirituality, love or healing, then im your guy @ShamanDureX.

 

  • Like 5
  • Haha 3
Lenke til kommentar

@LaraConti you are also welcome to use our English speaking service point for free anytime you want.  Here is the link: https://www.noresk.com/forum/emne/10264-english-service/

A short movie clip for you as a welcome gift from all of us!  (think a nice, young pussy is nicer to watch than a penis.  The actor is whispering the name of @johnlogan)

 

Endret av Tototre
  • Like 4
Lenke til kommentar

Anmeldelse av @LaraConti på RE i dag:

Min venn møtte Lara og fikk meg til å opprette en konto bare for å gi henne en anmeldelse. Fordi han hadde det beste tidspunktet noensinne.
Han fikk et glass vin og en hyggelig prat først. Deretter tok hun ham med til himmelen og tilbake. Og så hadde de en annen drink og en enda lengre prat. Ingen klokkekikking, ingen telefoner, bare lidenskap og nytelse.
Han hadde til og med med seg en gave til leketiden deres, som de begge nøt.
Lara er vakker både på innsiden og utsiden. Bildene er av henne, men hun er enda vakrere i virkeligheten. Hun er smart, morsom, interessant, varm, omsorgsfull og ekstremt sexy. Hun nyter arbeidet sitt, tar vare på datene sine - og er rett og slett super fantastisk.
Min venn er definitivt litt forelsket, og ser frem til å treffe henne igjen.

  • Like 4
Lenke til kommentar
10 timer siden, Tototre skrev:

Anmeldelse av @LaraConti på RE i dag:

Min venn møtte Lara og fikk meg til å opprette en konto bare for å gi henne en anmeldelse. Fordi han hadde det beste tidspunktet noensinne.
Han fikk et glass vin og en hyggelig prat først. Deretter tok hun ham med til himmelen og tilbake. Og så hadde de en annen drink og en enda lengre prat. Ingen klokkekikking, ingen telefoner, bare lidenskap og nytelse.
Han hadde til og med med seg en gave til leketiden deres, som de begge nøt.
Lara er vakker både på innsiden og utsiden. Bildene er av henne, men hun er enda vakrere i virkeligheten. Hun er smart, morsom, interessant, varm, omsorgsfull og ekstremt sexy. Hun nyter arbeidet sitt, tar vare på datene sine - og er rett og slett super fantastisk.
Min venn er definitivt litt forelsket, og ser frem til å treffe henne igjen.

Opplevelsen kan bekreftes som rèel, som om jeg skulle skrevet det selv, fantastisk dame ❤️ 

  • Like 3
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 2/28/2024 den 7:17 AM, ShamanDureX skrev:

Welcome @LaraConti as our newest member.
I understand you was curious, i would have been too.
I hope you find the time to ask and answer some questions.

* How did you find noresk.com?

* How long have you been reading, before you became a member?

* Why did you become a member now?

* Do you have any questions, wishes or comments?

If you want any post deleted, ask our admin @Tototre.
If you have anye questions about health, ask our minister of health @DelToro.
And if you have any questions about spirituality, love or healing, then im your guy @ShamanDureX.

 

Ciao dear gentlemen, I'm so glad to respond to your questions, here I go:

How did you find noresk.com? Just following the breadcrumbs left by a chatty client. You know, curiosity didn't just kill the cat; it made me sign up here too!

How long have you been reading before you became a member? I dipped my toes in for a few hours. Haven't gone through everything (yet!)

Why did you become a member now? Being curious about everything, I signed up so I can always read the posts.

Do you have any questions, wishes, or comments? Right at this moment? Not a single question. But just give me a minute, and I'm sure I'll have loads. My curiosity is like that of a cat, always on the hunt for the next engaging conversation.

  • Like 5
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Thank you for replying to our questions @LaraConti. Miau miau.
chatty client`s you say..Miau.

We are all glad that you found your way in here.
This is a good way for us all to get to know you.
I hope you will be active, and take part in the community.

If you ever need help with translation,
just ask ous minister of knowledge @Revenger .
 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Velkommen til @LaraConti Bra dame. Posten hennes over her bare bekrefter det jeg leser i hennes profil og på hennes nettside. Reflektert. Proff. Må vel planlegge for et besøk…

  • Like 4
Lenke til kommentar

Hello to all of you.  I have got a small scoop.  @LaraConti has agreed to answer some of our questions in a Q and A post here:  feel free to ask her... 

 

Endret av Tototre
  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...