Gå til innhold

En som er vill i seng


Jojiyeah

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Jojiyeah skrev:

Er du vill?

har du syk fantasi?

vil du oppleve det?

Med deg?  Som har dette som ditt andre innlegg?  Vel, så vill er jeg nok ikke.  Har nok heller ikke så syk fantasii.  Om jeg vil oppleve det?  Nå henger jeg ikke med deg, for hva mener du med det?  Villskap og syk fantasi er det nærmeste svaret i dine tre linjer.  Men kanskje jeg vil oppleve det om du forteller noe mer utfyllende om hva den syke, ville fantasien din inneholder, og litt mer om hvem du er som ser ut til å tilby noe som alle tenåringsgutter kan være ivrige etter på være med på.  Tror kanskje at jeg har passert den målgruppen med en del år og litt vill egenerfaring.  Ha en god kveld mens du tenker på hva du skal lokke meg og andre med i ditt tredje innlegg. 

  • Like 1
  • Haha 5
Lenke til kommentar

Ja, det kan jo hende?  Men kommunikasjon er en alvorlig sak for meg, og hvis den arrogante siden tar over (jeg kjemper daglig en indre kamp mot den) kan det bli slike nedsablinger som over.  Men stort sett så oppmuntrer jeg folk, og skal oxo innrømme at jeg kan være ivrig på å avspore tråder.  Til slutt, takk @Jeff Pezos for en mild måte å si det du hadde på hjertet.  Tror ikke jeg hadde klart å si det slik til meg selv.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...