Gå til innhold

Søker (jente) i oslo 10. og 11. januar


Gjest

Anbefalte innlegg

Vet iike om dette er rette tråden å poste på ,men jeg prøver....

Voksen og dannet mann på 47 her...på hotell i oslo nå på onsdag 10. og torsdag 11......Er single og alene ,og da blir det jo ikke noe mere moro enn hva man finner på selv...Søker selskap av jente i 20-30 års alderen for litt selskap..... Jeg er snill,voksen og dannet.Og sykdomsfri......(owo er topp)..

Lenke til kommentar
5 timer siden, MørkHøy40 skrev:

Vet iike om dette er rette tråden å poste på ,men jeg prøver....

Voksen og dannet mann på 47 her...på hotell i oslo nå på onsdag 10. og torsdag 11......Er single og alene ,og da blir det jo ikke noe mere moro enn hva man finner på selv...Søker selskap av jente i 20-30 års alderen for litt selskap..... Jeg er snill,voksen og dannet.Og sykdomsfri......(owo er topp)..

Interessant å lese annonsen din her.  Jeg vet heller ikke om det er rette stedet, men det skader jo ikke noen, vel?  Og du har vært medlem her lenger enn meg.  Uansett, du vil vel at flest mulig damer skal legge merke til det du ønsker, så det er det jeg hjelper deg med nå.  Skriver et innlegg til innlegget ditt for at du skal få økt trafikk og kanskje treffer du en ung kvinne her som du får treffe?  I så fall skriver du en liten rapport etterpå om at det faktisk fungerte å skrive her :-) 

I litt over en time nå har jeg lekt og fantasert med hva jeg ville ha gjort om jeg var i ditt sted.  Og hvordan min annonse ville sett ut.  Har du lyst til å se?

"Akademiker på 50+ skal være en natt på luksushotell i Oslo fra 10-11. januar.  Utadvendt, vinelsker og frankofil.  Kan også føre en samtale om astrologi og tiktok uten å se på mobilen.  Vil gjerne ha selskap av deg, en attraktiv kvinne rundt 25 år, som vet hva du vil for kvelden.  Det blir middag på restaurant og overnatting med meg.  Er kjent for å være generøs, og har en forventing om at dette vil bli et arrangement til gjensidig lyst og glede.  Det er ikke et krav at du er profesjonell, men om du er, vil du også kunne bli vurdert om tilbudet er det rette for meg. 

2024 hotel & middag 5000 kroner

Interesserte bes ta kontakt på PM :-)   Lover svar til absolutt alle!"image.png.56b0e747f329f39efcb22e1e14d31154.png

  • Like 5
Lenke til kommentar

Jeg likte forslaget, men ikke på egne vegne😈 I min ungdom forlot jeg som oftest festen før morgengry. Senere ble det fast praksis å slå ned teltet og pakke stengene i tide - ingen Coyote-morning på meg...

 

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
5 timer siden, MørkHøy40 skrev:

Vet iike om dette er rette tråden å poste på ,men jeg prøver....

Voksen og dannet mann på 47 her...på hotell i oslo nå på onsdag 10. og torsdag 11......Er single og alene ,og da blir det jo ikke noe mere moro enn hva man finner på selv...Søker selskap av jente i 20-30 års alderen for litt selskap..... Jeg er snill,voksen og dannet.Og sykdomsfri......(owo er topp)..

Du skriver ikke noe om lengde på treffet?  Håper du at det blir overnatting, eller trenger du å sove alene for å være uthvilt til jobb neste dag?  For mange studiner kan jo det være en viktig opplysning.  Ellers ville jeg droppet det med sykdomsfri.  De som har sykdommer og er smittet skriver også det.  Bedre at vi ikke tenker eller leser sykdom i det hele tatt.  Men underforstått mener du vel at det hadde vært toppers med sex uten kondom, ikke bare owo?

Lenke til kommentar

@Langbein og @LoveOWO - har en av dere lyst til å date meg etter å ha lest annonsen min?  Førstemann får tilslaget!

Det er i Oslo, et mekka for horekunder*

 

*ihvertfall i Nisselandet Norge

Endret av Tototre
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Egentlig ligger jeg vel her i sengen min og håper at jeg enten skal bli så trøtt at jeg sovner, eller at @Tid for Nytelse plutselig oppgaver annonsen min, våkner opp, og gir meg et tilbud jeg ikke kan motstå 😘

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar
8 timer siden, Tototre skrev:

@Langbein og @LoveOWO - har en av dere lyst til å date meg etter å ha lest annonsen min?  Førstemann får tilslaget!

Det er i Oslo, et mekka for horekunder*

 

*ihvertfall i Nisselandet Norge

Takk for et fristende tilbud Tototre, men jeg tror jeg står over. En flott skrevet annonse, men mine preferanser heller nok mot våre deilige gledespiker.Jeg håper at Shantal hot eller Aurora Salvaje tar seg en tur nordover i løpet av vinteren.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

I utgangspunktet tror jeg ikke Noresk er rette plassen for kontaktannonser hvis man søker dameselskap, selv om annonsen er velskrevet.

Man må nok kjempe om oppmerksomheten på datingsider i så tilfelle. For oss som bare er her er det selskap med gledespiker som gjelder, og da fortrinnsvis telefonkontakt direkte.

  • Like 2
Lenke til kommentar

@MørkHøy40 dette ble jo ikke så galt?  Mer enn 300 visninger på mindre enn 20 timer, og det er imorgen at du sjekker inn på hotellet?  Da er det kanskje håp ennå?  Ellers er jeg nok tilbøyelig til å være enig med @nelson2 om at Noresk ikke er beste stedet for å søke dameselskap.  Men motsatt, hadde du vært en dame som søkte selskap av en mann.  Gjett om du hadde blitt rent ned av tilbud!  Og så er det visst noen regler om sånne typer annonseringer her for at det ikke skal ta av og bli en datingside.  De sitene fins allerede.

Endret av Tototre
Lenke til kommentar
23 timer siden, Tototre skrev:

Egentlig ligger jeg vel her i sengen min og håper at jeg enten skal bli så trøtt at jeg sovner, eller at @Tid for Nytelse plutselig oppgaver annonsen min, våkner opp, og gir meg et tilbud jeg ikke kan motstå 😘

Nesten et døgn senere så hun annonsen hun gikk glipp av 🫣 hørtes fristende ut 🔥😘

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
6 timer siden, Tid for Nytelse skrev:

Nesten et døgn senere så hun annonsen hun gikk glipp av 🫣 hørtes fristende ut 🔥😘

Det blir flere muligheter!

  • Like 1
Lenke til kommentar

@MørkHøy40 du tripper vel av spenning nå i formiddag?  Selv med over 500 visninger av innlegget ditt så er mitt råd: Sikreste kortet for kvelden finner du blant kjøpedamene!  Da vet du at du får det du ønsker.

  • Like 1
Lenke til kommentar

slett ikke usannsynlig.  Please, opplys meg som er ganske ubevandret i den forkortelsen du bruker @nelson2, hva betyr TS (kan det være trådstarter?)

Men selv med kvinneparadiset der ute et sted på den store verdensveven, så er det jo ikke forbudt for sånne rare horekunder som meg og andre å legge inn noen ord som vi kanskje tror kan passe i sakens anledning?  Og påstanden min står ennå ved lag: Tror t.o.m. at flere damer i Kvinneparadiset har lagt merke til mannen nå enn før vi startet dette rabalderet.  Han har jo kanskje fått svar fra en dame?

Lenke til kommentar

Søndag 13. januar våger jeg å konkludere med at Hjelp & info ikke er det beste stedet for å få kontakt med jenter som en har lyst til å leke med i 2024.

Lenke til kommentar

Med all drahjelpen på denne tråden, så tenker jeg TS (Høy&Mørk40) burde gi oss ett hint om hvordan resultatet ble her, suksess eller fiasko? 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Har tatt en titt på historikken til @MørkHøy40 og ser at dette jo er en gammel kjenning midt i førtiårene som har spurt om det samme her i forumet før.  Kanskje han har fått napp alle gangene, men vil holde det for seg selv?  Uansett er det en kjensgjerning at 80% av brukerne stort sett aldri kommer til å bidra med så mye stoff, samme hva slags sosial sammenheng vi snakker om.  @Jeff Pezos , om vi får et svar en dag får vi ta en øl og glede oss.

  • Like 3
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...