Gå til innhold

HfH: Outcall - PLANLEGGE FLERE MØTER - del02/ep01 i Håndbok for horekunder


Tototre

Hvor har du hatt besøk av en gledespike?  

16 stemmer

  1. 1. Hvilket av disse stedene har du hatt flest besøk av eskorter (outcall)?

    • Hotell
      11
    • Egen bolig
      3
    • Hytte
      0
    • Båt, bobil, eller campingvogn
      1
    • Bil
      1
    • Annet sted
      0


Anbefalte innlegg

 

Håndbok for horekunder

Del 2: PLANLEGGE FLERE MØTER

Episode 1: Outcall

del02/ep01

image.png.9216af5ceef55663e078bf6062f77017.png

Large Head, Lucian Freud, 1993 - Bidrag fra @Revenger

Du starter ikke med outcall

I motsetning til incall, som betyr at du går på besøk til gledespiken der hvor hun er, så er outcall at hun kommer til ditt sted. Dette temaet kommer først nå i del to fordi det ikke er så vanlig at en horekunde starter karrieren med kjøp av seksuelle tjenester med å invitere en sexarbeider til seg. Unntakene fra dette er gjerne de som er flere sammen på et utdrikningslag hvor brudgommen får påspandert et besøk av en jente fra kameratene, eller han som ikke ønsker å utsette seg selv for all den spenningen og usikkerheten som er knyttet til det å oppsøke en kvinne på et fremmed sted for å ha sex med henne.

Bestilling

Outcall bestilles på vanlig måte, som kan være via en app, gjennom å ringe, eller sende sms fra mobilen. Noen nettsteder har også direkteskjema for dette. Eller du kan sende mail og håpe på svar. De kvinnene som trenger oppdrag strekker seg ofte langt for å komme til ønsket tid og imøtekomme dine ønsker om tjenester. Men for dem er det en helt annen situasjon i forhold til arbeid og sikkerhet å gjøre et treff på outcall, sammenlignet med at du besøker henne. Nå skal jeg forklare litt hvorfor.

Gledespiken må gjøre seg klar på en annen måte med sminke og ytterklær, noe som tar litt ekstra tid. Så kommer selve reisetida både til og fra i tillegg. Og plutselig er det hun som er i samme situasjon som mange av oss horekunder: Hun må finne den riktige døra på den rette adressen! Og står der på utstilling og venter på at det skal åpnes opp for henne. De fleste liker det ikke, og derfor er det også at mange kler seg mest mulig vanlig når de drar på slike oppdrag. Under yttertøyet fins de sexy klærne.

Hvem er sammen med bestilleren? Mange ganger fins det flere menn på stedet som eskorten ikke har fått vite om på forhånd. Dette er et et ekstra stressmoment for henne. I tillegg er det flere menn som er ruset når de bestiller outcall. Disse elementene gjør outcall til en risikosport som mange gledespiker ønsker å redusere. Det gjør de på forskjellige måter. Noen har egen sjåfør som venter i nærheten. Andre reiser kun sammen med en coworker og tilbyr duo, slik at de alltid er to sammen om noe forstyrrende skulle skje. Og vi som kunder bør regne med at hun har med seg et eller flere våpen for selvforsvar i vesken sin., vanligvis pepperspray. Det er mange som kan fortelle at de har blitt voldtatt på outcall. Mer vanlig at det skjer her enn ved incall. Som sexkjøper kan du gjøre ditt for at hun skal føle trygghet ved å unngå tingene over. Eller i det minste fortelle henne før hun kommer at det kommer til å være en kamerat sammen med deg og at det drikkes alkohol. Klare, gode avtaler og forventninger på forhånd er positivt for begge parter.

Reisepenger er nesten alltid en del av avtalen ved outcall. Om det er lokalt vil hun ofte at du dekker utgiftene til taxi t/r. Ved lange turer gjør hun et overslag over kostnader og dere forhandler om beløpet. Mange sexarbeidere ønsker, eller krever at du betaler et forskudd til henne for at hun ikke skal reise bomtur. Dette er et stort usikkerhetsmoment for deg som kunde. Hun kan snyte deg for dette beløpet som du betaler. Selv har jeg opplevd det en gang i Fredrikstad, men det var kun et par hundre kroner, så lagde ikke noe bråk med det selv om jeg kjenner navnet på den jeg vippset penger til. Samtidig er det noen slike kvinner som lurer penger fra menn hver dag, så om du bestiller outcall er det best å gjøre avtale med en av de mange som ikke krever forskudd, eller noen som du kjenner litt til fra før. F.eks. gledespiker med gode anmeldelser.

I tillegg til reisepengene får du den ekstra avgiften som hun legger på prisen fordi det koster henne mer tid og arbeid. Ofte kan hun komme til å bruke 2 1/2 time for å gjøre en outcall på en time. Da sier det seg selv at det vanligvis er bedre butikk å ta imot til incall. Avgiften for outcall starter vanligvis fra 500 kroner for en time. De færreste sexarbeiderne vil ta oppdrag på under en time ved outcall.

Hotell

Hoteller og andre betjente overnattingssteder er flotte steder både for deg og eskorten. Det er et nøytralt sted for begge. Det gir en følelse av trygghet når det er personale i nærheten, som eventuelt kan tilkalles om det oppstår problemer. Mange slike steder er også sentrale og enkelt tilgjengelig for henne. Den lille planleggingen som må gjøres her handler om hvordan hun skal komme til rommet ditt. Nå er hun i rollen som mange horekunder, med å gå forbi hotellresepsjonisten, og vente på deg med nøkkelkort til heisen. Om du er en gentleman så møter du henne helst utenfor hotellet og går inn samme med henne. Men jeg skal være enig i at det er mer digg å ligge naken i hotellsenga og vente på at hun skal komme opp! Å kommunisere godt er nøkkelen til den beste sexen.

Kostnaden med å leie rom er selvsagt en faktor her. Heldigvis er det noen hotellovernattinger som er nødvendige. Disse kan kombineres med fornøyelse når det er mulig. Ubetjente, eller såkalte selvbetjente hoteller er også et alternativ som er enkelt og nøytralt. Ofte langt rimeligere. Her kan det være en tanke å følge med på hvilken standard gledespiken krever at det skal være på hotellet før hun gjør outcall. Uansett er det lov å sende henne en forespørsel. Trenger hun pengene så kommer hun. Å leie leilighet på Airbnb o.l. for kort tid er også innenfor dette segmentet.

Egen bolig

Om du velger å bestille henne til ditt sted, om det så er en enebolig, blokkleilighet eller en liten hybel, så endres forutsetningene ganske betraktelig sett fra eskortens ståsted. Nå er hun virkelig på bortebane. Du har de fleste fordelene her. Unntatt at det kan bli synlig for andre at du har henne på besøk. Hvis dette er noe du bryr deg om kan det være problematisk. Så for å dempe stressnivået hennes er det beste å være en hyggelig vert. Ikke la henne vente lenge utenfor døra. Gi gode veibeskrivelser. Og dersom hun, eller de, kommer med bil, og/eller har sjåfør, snakk sammen før de kommer om hvor de kan parkere. Det er ikke så morsomt at det står en bil med motoren i gang i innkjørselen til naboen en time på en varm julidag! Nå var det sikkert pga. airconditionen, men likevel. Inne i boligen din har du gjort rent på badet, lagt klar rene håndklær og spiller på en måte rollen som en eskorte når hun får incall. Spør om hun vil ha noe å drikke. Bryt isen. Det gir bra sex! Og ikke vent med betalingen. Overlevere pengene før hun går på badet for å gjøre seg klar for deg. Etter at treffet er over kan det være viktig å gjøre rent. Et tips er å fjerne alt sengetøyet som har vært brukt.

På hytta

Norge har norgesrekord i antall hytteeiere, og om du ikke eier selv har du kanskje tilgang til et sted med fire vegger og tak som ligger i naturskjønne omgivelser. Mange av de samme argumentene om egen bolig vil også gjelde om du bestiller en gledespike til hytta. Noen steder kan det nå være svært viktig å hjelpe henne med å finne veien. Da kan det være lurt å møte henne på et avtalt sted og vise vei. Disse krypinnene fins i alle størrelser og fasonger, noen ved sjøen og andre på fjellet, og alle steder i mellom. Tenk på å gjøre det så komfortabelt som mulig med tanke på varme (temperatur) og hygiene før hun kommer. Ellers kan det være lurt å ha i bakhodet at det nesten ikke fins noen så nysgjerrige som hyttenaboer, så tenk ikke bare med det lille hodet etter at du har tatt deg en dram og bestemt det for at du ønsker en kjøpedame på besøk. Om det er sex en vil dyrke uten sosiale opplevelser og annen kultur, så er faktisk hytta et sted hvor en kan oppholde seg med en gledespike over flere dager. Flere av de utenlandske jentene setter stor pris på den norske naturen, så her fins mulighet til å forhandle pris i forhold til hva hun også får igjen for det på naturopplevelsesplanet. Kanskje du kan friste med tiurleik eller elg i solnedgang? Nakenbading i sjøen eller et nærliggende tjern er også sikre kort du kan spille ut.

I bilen eller båten

Disse to siste møteplassene er egentlig ganske forskjellige. Om du har en bobil, eller campingvogn til disposisjon blir det omtrent i samme kategori som en båt med sengeplass. Dette er mobile steder som ofte er beregnet for overnatting. Å ha sex med en gledespike i en bil, eller varebil, er på samme nivå som å invitere henne med ut i et telt du har satt opp i skogen. Det er langt mindre preferabelt. Bil er hakket bedre enn telt i skogen. Et telt på en campingplass kan likevel være bedre, særlig på sommeren.

Først har vi båten (bobil og campingvogn). Det kan være trangt, men her er fasilitetene lagt til rette for overnatting, selv om det ikke alltid er så god plass til forskjellige sexleker. Likevel gir det en ekstra dimensjon av frihet og være i ett med naturen å ha et treff på slike steder. Ofte gir det gode møter, særlig om det også fins grunnleggende tilgjengelighet av vaske- og dusjmuligheter. Toalett. God temperatur bør en tilstrebe. Ta en heldag med din yndlingseskorte i seilbåten på en solskinnsdag. Jeg ville spilt sangen av Odd Børretzen hvor han synger: "Det er en ting jeg skal gjøre før jeg dør. Jeg skal elske min kone på dekket mens vi seiler slør", mens hun ligger der toppløs foran meg. Så vil jeg forklare hva den norske sangen med de merkelige ordene til den gamle mannen betyr. «Skal vi gjøre det nå?»

For gledespikene er det nok likevel mer vanlig at de gjør outcall til vanlige biler. Faktisk til biler i alle mulige størrelser og fasonger. Noen kunder forbereder møtet med en madrass i nedfellbart bagasjerom, eller i varerommet på varebilen. Det gir litt flere muligheter. Ellers er det jo mangelen på plass som gjør at en prøver seg fram. Det er mulig å gjennomføre samleie i førersetet. Mange gjør det i passasjersetet, men de aller fleste foretrekker å skyve begge forsetene så langt fram som mulig og ha hyrdestunden i baksetet. Har du barnesetet i bilen legger du det bak i bagasjerommet før du møter sexarbeideren. Etter at du har bestilt tjenesten og avtalt hvor du skal hente henne, så er det fint om du har tenkt på et sted hvor dere skal ha sexen som ikke er så langt å kjøre. Ofte har hun gjort dette før, og kan fortelle deg hvor du skal kjøre. Da diskuterer du ikke stedet med henne om det ikke er slik at du syns det vil være svært ubehagelig å stå der. Hei, dere skal bare ha sex! Det er ikke livsviktig.

Godt parkert på et tilstrekkelig avskjermet sted. Du kan regne med at lokalkjente, politiet og turgåere vet om hvilke aktiviteter som pågår her til alle døgnets tider. Derfor er ikke outcall i bil å foretrekke om du er av den forsiktige typen. Vel, nå ga jeg akkurat et argument for at du skal bestemme stedet. Velg selv. Dere er klare for litt hanky-panky. Her er ikke tid, sted eller plass til massasje og bli kjent med hverandres kropper. Nå må forskjellige stillinger prøves ut for å finne ut hvordan sugejobben kan utføres uavbrutt. Det hender at dere må ut av bilen for å skifte posisjoner. Er det varmt nok kan du legge et teppe eller et liggeunderlag rett på bakken og fortsette utenfor bilen. På samme måte som mangelen på god plass er en utfordring vil jeg også si at dette kan gjøre at sexen blir mer kreativ og spennende. Hun sitter kanskje skrevende over nakkestøtten mens du slikker henne. Der fikk du et indre bilde du kan beholde seinere når du ser på den nakkestøtten seinere. Hygienen er mye verre å holde tilfredsstillende, særlig for gledespikene som ønsker at både hun selv og du skal være nydusjet. Alternativet er ofte en håndfull våtservietter. Og etter at sexen er over er det like vanskelig, om ikke verre med rengjøringen da. Oppsummert er nok ikke outcall i bil det innedamene foretrekker. Det hjelper likevel en del om du har en fin og ren bil. Blir bedre sex av det.

Neste episode:

Del 2: Planlegge flere møter - Episode 2: Faste gledespiker.

 

Line fra Lillehammer

Denne historien er tidligere publisert på forumet av @Idaws, 25.12.2023: https://www.noresk.com/forum/emne/9701-line-fra-lillehammer/

For endel år siden, minst 11-12 år, dukket det opp en annonse på Hemmelig.com. For de som husker Hemmelig så var det en side som lignet litt på EJ men uten muligheter for stjerner. Siden ble brukt endel av norske jenter utenfor Oslo som bare ville tjene litt ekstra penger for en kort periode. Men du fant også gamle travere der. Dessverre så forsvant Hemmelig etter at noen hacket dem å la ut telefonnummer og email til samtlige som hadde bruker der. Husker det var en stor sak i media. Jeg har faktisk den listen fremdeles!

Annonsen fortalte om ei jente fra Lillehammer, 18-19 år gammel, som tilbød seksuelle tjenester. Jeg var kjapp med å sende melding og fikk umiddelbart svar. Nummeret var sporbart, og hun brukte sitt eget fornavn i annonsen. Jeg konkluderte kjapt med at jenta var både naiv og uerfaren.
Fikk avtalt møte samme dagen, men hverken hun eller jeg disponerte sted. Heldigvis hadde jeg stor 4X4 som jeg hev en dobbeltmadrass baki.
Hentet henne på avtalt sted på Lillehammer og vi kjørt litt ovenfor Lysgårdsbakkene å fant et passende sted å parkere. Og jenta var mildt sagt strøken. Slank, pen, faste mellomstore pupper og en stram og strøken rompe.
Prisen var 1500kr. Som var helt ok for ei norsk tenåring for 11-12 år siden. Hun hadde ikke satt noen tidsbegrensning på treffet, og heller ikke sagt noe om antall utløsninger. Faktisk hadde vi ikke engang snakket om hva treffet skulle inneholde! Jeg var for kåt til å tenke på det, og hun var for uerfaren til å egentlig forstå hva som skjedde! Men hun framsto som ei meget selvsikker og intelligent jente. Vi beveget oss bak i bilen og jeg fikk tidens blowjob der jeg samtidig kun ta på og fingre hvor mye jeg bare ville. Når jeg kom tok hun alt i munnen og svelget unna. Hun la seg på rygg og jeg begynte å utforske å slikke på hele jenta. Fingret og koste meg musa hennes. Og hun fikk noe som ihvertfall lignet på en orgasme. Men mest sannsynlig var hun bare en god skuespiller. Junior var i form igjen etter første utløsning, det tok egentlig ikke så lang tid siden damen var helt fantastisk, og det var tid for puling. Jeg ventet på et kondom, men det kom aldri! Så jeg kjørte på uten. Nå var jeg 100% sikker på at hun var uerfaren, og at jeg mest sannsynlig var første kunden. Det ble pult i en haug med forskjellig stillinger. Og jeg avsluttet med å fylle opp musen hennes. Ble liggende å småprate litt om vær og vind en stund. Jeg stilte ikke noen personlige spørsmål. Etter 15-20 minutt lurte hun på om det ble en runde til! Og jeg var ikke vond å be. Selv om jeg hadde liten tro på juniors yteevne på dette tidspunktet. Men hun runket og sugde med en slik innlevelse at jeg klarte å sprute henne i munnen en gang til.

Når vi kjørte tilbake spurte jeg henne litt mere personlig spørsmål og hun bekreftet at jeg var første kunden noensinne. Og at hun gjorde dette kun for penger. Hun sparte til noe hun ikke ville si hva var. Men som hun avslørte på et senere møte. Jeg sa ingenting om kondom og sporbart nummer, men sa at jeg ville møtes igjen.
Så noen uker senere sendte jeg en melding og fikk kjapt svar. Samme opplegg som første gang. Jeg sjekket nummeret hennes, som ikke var sporbart lenger. Hun hadde også byttet navn, og hun hadde med seg kondomer. Så hun hadde nok lært eller fått noen gode råd av noen. Men det ble owo og svelging.

Jeg møtte henne mange ganger og ble godt kjent med henne. Og hun fortalte meg mange gode historier om andre kunder hun møtte. Blant annet om paret der damen var gravid og hun ble leid inn som elsker til begge. Både hver for seg og i trekant. Noen ganger gikk hun på middagsdate med en av dem, mens den andre satt hjemme. Hun fortalte meg hvor mye hun hadde tjent på dette paret, og summen var 6-sifret, men jeg husker ikke det nøyaktige beløpet.
Etter 1-2 år gav hun seg, og reiste til Mexico. Som var det hun sparte til. Hva hun gjorde i Mexico aner jeg ikke. Men jeg fulgte henne på FB der hun hadde åpen profil. Når hun kom tilbake til Norge fant hun seg en fyr og fikk kjapt to barn.

Line fra Lillehammer var en av mine beste opplevelser med kjøpedame. Hun var ærlig, smart, morsom, sexy og vakker. Og hun gjorde alltid en god jobb.  Hun heter ikke Line. Jeg fant på navnet i tilfelle noen skulle prøve å spore henne opp.


 


 

 

  • Like 1
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

På utfordring fra håndboksredaktøren gir jeg en ekstra del til dette kapittelet: 

Outcall i bil og hytte - litt mere å vurdere:

Totre har som ellers lagt frem det viktigste og tatt med endel fine detaljer som er gode å tenke på. Men, jeg vil legge til noen erfaringer som kanskje kan gi inspirasjon og litt sunn tvil å ta med seg.

Felles for begge er at de egner seg godt for dyrking av fetisher av ulike sorter. Og at de krever en god del planlegging, eller catfishing enn å kontakt en hvilken som helst jente på RE.

Om du vil legge litt tid og personlighet i innsatsen, finnes det andre forum med andre premisser som kan gi gode opplevelser på disse arenaene.

Nakentid, Fetlife og Sugerdates er forum for generelt kåte folk hvor man kan søke etter partnere til slike treff som ikke ligger i 25k klassen for en helg. Der finnes det alle kategorier for, fra swingers, cuckhold til ensome kåte (ja tilogmed damer altså!) til eskorter som velger mer skulte og kontrollerte måter å tilby sine tjenester på. Her er språk en viktig faktor, da man ikke har lov å hverken tilby eller be om betaling for treff direkte. Det er allikevel flere som gjør det via DM etter å ha lagt merke til deg om man kan selv være høflig frimodig.

La oss ta en tur på hytta først:

På for eks fetlife kan man fint bare skrive en annonse «søker kinky partner til hyttetur dato slik og sånn. Beskriv gjerne hytta og området og standaren, og litt av hva du tilbyr. Litt sånn «jeg er gavmild og tar med alt vi trenger, du pakker bare det du selv vet du får bruk for». Ta kontakt for nærmere avtale om innhold og detaljer.

Eller finn en du liker og LES profilen nøye, før du sender en DM og tilbyr akkurat det du tenker.  5K for en deilig dag naken sammen på hytta eller båten med alt av sex, jeg henter og bringer om du ønsker og ordner en super dag for begge. Spør gjerne etter noen ønsker til mat og drikke eller andre ting? Airbnb hytter kan jo være alternativ til familiehytta her, men koster fort mer og bør da involvere flere for å få ned kostnader.

En historie som illustrerer en fetish mulighet er et treff med en sissy CD som søkte noen å være ganske kinky sub med rollespill og wet involvert. Da er hytta god og ha, både for usjenert uteområde, og muligheter til utfoldelse. Hentet på avtalt sted, hadde en intens dag sammen og hadde avtalt at hen sov på gjesterommet og dagen etter spiste vi en hyggelig frokost og diskuterte jakt og fiske før jeg droppa av på togstasjonen. Da kunne han komme og dra som kompis, og få rom til stasjing og det som hører med uten stress. 

Det finnes også en annen historie her som kan sette fantasien i gang. For det kan være litt mye å «være sammen på tur». Via SD gjorde vi avtale om at vi møttes, ordnet med måltider og chillet hver for oss der jeg padlet og gjorde mine greier, før vi møttes til middag, avtalt sex og trakk oss tilbake til ulike deler av hytta. Litt sånn alenetid sammen ordning der bruk av gode  fasiliteter som spa, badstu, bøt og om så jakløyve er en del av pakka.

I bilen er godt beskrevet av Totre, men her vet jo de som har lest meg før på forumet at jeg har en fetish som kanskje fargelegger innelgget. Men jeg slår et slag for det korte, rett på sak møtet i bil som kan vare fra 10-30 min. Samme forumer son nevnt før, åpner for å søke «kort treff i bil» også avtaler man detaljer ut over det vi dm elle andre kanaler. Man skjønner jo etterhvert hvem som egentlig er eskorter, hvem som er studenter på jakt etter litt ekstra, husmødre som bare trenger et kick osv. Selv er liker jeg flash meg kroppen din, og kyss mens jeg får en HJ eller gi en bj. Men det er vel min sak.. For den prisbevisste kan man her finne avtaler for alt fra en halv høvding til halvannen for et kort treff med både amatører og mer rutinerte. 

En liten historie for å illustrere mulighetene: på Telegram kan man velge «finn venner nær deg». Da dukker det opp en rekke folk, og om man trykker på profilen ser man fort hvem som ser ut til å selge tjenester. Vær obs på at det er mye fake nær deg på grunn av VPN spamming som prøver seg på forhåndsbetaling. Det er som ALLTID, et NO GO område. 

Men en hyggelig melding til xxx med Hei, er i området og søker 15min treff i bil om 30min. Kan møte deg der du vil, helst owo med cim mot cash, viser raskt om det er interesse for det. Ikke gidd å skriv til folk som ikke har vært aktive nylig. Et viktig obs er å se opp for alder, her kan man gå på en jailbait og det frarådes helt og fullt. Og være nøye med å gå gjennom personvern innstillinger så ikke tlf nr, sted og annet vises for din del.

Dette blir langt merker jeg😅

Men en siste for for outcall som er utprøvd modell som fungerer, er å tilby en bytur med hotell mot at du stikker innom for din del noen timer en av kveldene. SD har fungert til dette, men man bør ta et par steg i å bli kjent nok til å vite ekte navn og nummer. Om man for eks reiser mye med jobben, har man gjerne bonus poeng til fly og hotellovernattinger tilgjengelig til å tilby slikt. De kan avbestilles helt frem mot 24t for fly eller samme dag for hotel, og gir slik sett litt trygghet for din del. Hun får jo billetter i sitt navn og booking bekreftelse på hotellet, og kjenner seg vel litt trygg selv om muligheten for at du kansellerer er tilstedet. Tar opp dette under finansiering som eget poeng tror jeg.

 

Alt godt og møt alle med varmt hjerte og respekt så kan man i hvertfall gå slukøret hjem med litt bedre følelser om alt skjærer seg. For det gjør det noen ganger.

Endret av Kaxda
Bedre form
  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...