Gå til innhold

Line fra Lillehammer.


Idaws

Anbefalte innlegg

For endel år siden, minst 11-12 år, dukket det opp en annonse på Hemmelig.com. For de som husker Hemmelig så var det en side som lignet litt på EJ men uten muligheter for stjerner. Siden ble brukt endel av norske jenter utenfor Oslo som bare ville tjene litt ekstra penger for en kort periode. Men du fant også gamle travere der. Dessverre så forsvant Hemmelig etter at noen hacket dem å la ut telefonnummer og email til samtlige som hadde bruker der. Husker det var en stor sak i media. Jeg har faktisk den listen fremdeles! 
Annonsen fortalte om ei jente fra Lillehammer, 18-19 år gammel, som tilbød seksuelle tjenester. Jeg var kjapp med å sende melding og fikk umiddelbart svar. Nummeret var sporbart, og hun brukte sitt eget fornavn i annonsen. Jeg konkluderte kjapt med at jenta var både naiv og uerfaren.
Fikk avtalt møte samme dagen, men hverken hun eller jeg disponerte sted. Heldigvis hadde jeg stor 4X4 som jeg hev en dobbeltmadrass baki. 
Hentet henne på avtalt sted på Lillehammer og vi kjørt litt ovenfor Lysgårdsbakkene å fant et passende sted å parkere. Og jenta var mildt sagt strøken. Slank, pen, faste mellomstore pupper og en stram og strøken rompe. 
Prisen var 1500kr. Som var helt ok for ei norsk tenåring for 11-12 år siden. Hun hadde ikke satt noen tidsbegrensning på treffet, og heller ikke sagt noe om antall utløsninger. Faktisk hadde vi ikke engang snakket om hva treffet skulle inneholde! Jeg var for kåt til å tenke på det, og hun var for uerfaren til å egentlig forstå hva som skjedde! Men hun framsto som ei meget selvsikker og intelligent jente. Vi beveget oss bak i bilen og jeg fikk tidens blowjob der jeg samtidig kun ta på og fingre hvor mye jeg bare ville. Når jeg kom tok hun alt i munnen og svelget unna. Hun la seg på rygg og jeg begynte å utforske å slikke på hele jenta. Fingret og koste meg musa hennes. Og hun fikk noe som ihvertfall lignet på en orgasme. Men mest sannsynlig var hun bare en god skuespiller. Junior var i form igjen etter første utløsning, det tok egentlig ikke så lang tid siden damen var helt fantastisk, og det var tid for puling. Jeg ventet på et kondom, men det kom aldri! Så jeg kjørte på uten. Nå var jeg 100% sikker på at hun var uerfaren, og at jeg mest sannsynlig var første kunden. Det ble pult i en haug med forskjellig stillinger. Og jeg avsluttet med å fylle opp musen hennes. Ble liggende å småprate litt om vær og vind en stund. Jeg stilte ikke noen personlige spørsmål. Etter 15-20 minutt lurte hun på om det ble en runde til! Og jeg var ikke vond å be. Selv om jeg hadde liten tro på juniors yteevne på dette tidspunktet. Men hun runket og sugde med en slik innlevelse at jeg klarte å sprute henne i munnen en gang til. 
Når vi kjørte tilbake spurte jeg henne litt mere personlig spørsmål og hun bekreftet at jeg var første kunden noensinne. Og at hun gjorde dette kun for penger. Hun sparte til noe hun ikke ville si hva var. Men som hun avslørte på et senere møte. Jeg sa ingenting om kondom og sporbart nummer, men sa at jeg ville møtes igjen. 
Så noen uker senere sendte jeg en melding og fikk kjapt svar. Samme opplegg som første gang. Jeg sjekket nummeret hennes, som ikke var sporbart lenger. Hun hadde også byttet navn, og hun hadde med seg kondomer. Så hun hadde nok lært eller fått noen gode råd av noen. Men det ble owo og svelging. 
Jeg møtte henne mange ganger og ble godt kjent med henne. Og hun fortalte meg mange gode historier om andre kunder hun møtte. Blant annet om paret der damen var gravid og hun ble leid inn som elsker til begge. Både hver for seg og i trekant. Noen ganger gikk hun på middagsdate med en av dem, mens den andre satt hjemme. Hun fortalte meg hvor mye hun hadde tjent på dette paret, og summen var 6-sifret, men jeg husker ikke det nøyaktige beløpet. 
Etter 1-2 år gav hun seg, og reiste til Mexico. Som var det hun sparte til. Hva hun gjorde i Mexico aner jeg ikke. Men jeg fulgte henne på FB der hun hadde åpen profil. Når hun kom tilbake til Norge fant hun seg en fyr og fikk kjapt to barn. 
 

Line fra Lillehammer var en av mine beste opplevelser med kjøpedame. Hun var ærlig, smart, morsom, sexy og vakker. Og hun gjorde alltid en god jobb. 

Hun heter ikke Line, Jeg fant på navnet i tilfelle noen skulle prøve å spore henne opp. 

  • Like 3
Lenke til kommentar

Deilig historie å lese nå i jula.  Takk!

Dette er en grunn til at jeg besøker de som ikke har anmeldelser.  Og så vet jeg jo oxo at kvinnene reagerer på hvordan vi oppfører oss.  Er jeg god der får jeg ofte god service.

Lenke til kommentar
9 timer siden, Tototre skrev:

De du beskriver fins ennå :-) 

De finnes. Men Hemmelig gjorde det enklere å finne dem. 

Kommer en liten anekdote senere om da jeg fant naboen på Hemmelig. 
Og besøkte henne mange ganger. ;) 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 27.12.2023 den 22.52, Idaws skrev:

De finnes. Men Hemmelig gjorde det enklere å finne dem. 

Kommer en liten anekdote senere om da jeg fant naboen på Hemmelig. 
Og besøkte henne mange ganger. ;) 

Hihi. Fant også ei nabokjærring på hemmelig. Ble brukt noen kr der før jeg traff madammen. Har litt lyst til å sende henne en melding om hun fremdeles driver business. Traff vel i hvertfall fem gledespiker gjennom hemmelig, men nabokjerringa var uten tvil favoritten😁. Savner en slik kanal for treff.

  • Like 2
Lenke til kommentar
16 timer siden, oaskb skrev:

Hihi. Fant også ei nabokjærring på hemmelig. Ble brukt noen kr der før jeg traff madammen. Har litt lyst til å sende henne en melding om hun fremdeles driver business. Traff vel i hvertfall fem gledespiker gjennom hemmelig, men nabokjerringa var uten tvil favoritten😁. Savner en slik kanal for treff.

Så lenge du ikke finner kona der, så er det good :)))

  • Haha 2
Lenke til kommentar
2 timer siden, Jeff Pezos skrev:

Savner en slik kanal for treff.

Enig, savner de mulighetene som Hemmelig ga, husker ikke helt, men noen damer kunne man vel sende epost til og andre hadde tlf. nummer. Det fantes vel også på den tiden såkalte "dating sider" som sextreff.no  De seriøse jentene kamuflerte telefon nummeret sitt i annonsen så var det bare å sette i gang. Ganske spennende å se hva man møtte da de ikke hadde/ sendte bilder av seg selv før treffet.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...