Gå til innhold

PREMIEREFEST LØRDAG 30.12. KL 21.21


Tototre

Håndbok for horekunder: Premierefest  

16 stemmer

  1. 1. Kommer du til å delta på den historiske, digitale premierefesten for lanseringen av HfH slik at du kan fortelle andre at du var med på dette når du blir gammel?

    • Ja
      9
    • Ja, men ikke for å fortelle det til andre når jeg blir gammel
      4
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Kaxda skrev:

Hadde jeg valgt en for nyttårsaften tror jeg hadde vurdert Marta (oslo) Den ekstra menyen og looken kan vel få de fleste til å sprette korken lenge før midnatt.

 

Har sett på henne oxo, ja.

Ser dere den morsomme jobben jeg har hatt med å lage Eskorteadventskalenderen?  skulle bare hatt tid til å besøke alle først!

Lenke til kommentar
2 minutter siden, Kaxda skrev:

Hadde jeg valgt en for nyttårsaften tror jeg hadde vurdert Marta (oslo) Den ekstra menyen og looken kan vel få de fleste til å sprette korken lenge før midnatt.

 

Hmmm hvilken Marta snakker vi om?

Lenke til kommentar

Takk for innspill til Eskorteadventskalenderen i morra.  Nå har jeg noen å drive litt research på, så det blir nok en av de som er foreslått her i kveld.  Og du som kom det den som blir med kommer til å bli takkket og nevent i innlegget.

Oj, ser at champisen virker alt

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Påsan skrev:

La oss gå for verdensrekord. 

Du ligger godt an i fellesinnsatsen her, somnr 2 etter meg har du 20 innlegg nå.  Vi kan gjerne møtes for en øl en dag.  Jeg er nemlig ikke såååååååååå fiiiiin på det.

Lenke til kommentar
1 minutt siden, Tototre skrev:

Du ligger godt an i fellesinnsatsen her, somnr 2 etter meg har du 20 innlegg nå.  Vi kan gjerne møtes for en øl en dag.  Jeg er nemlig ikke såååååååååå fiiiiin på det.

Og øl fra Drammen er rimelig langt unna champagnen 😀😀😀

Lenke til kommentar

om ca 5 minutter har premierefesten vart i en time.  Jeg annonserer nå at jeg kommer til å trekke meg stille og rolig tilbake da.  Men om andre vil fortsette, så er det fritt fram så lenge du har råd til å betale strømregningen din i januar!

Lenke til kommentar
Akkurat nå, Tototre skrev:

om ca 5 minutter har premierefesten vart i en time.  Jeg annonserer nå at jeg kommer til å trekke meg stille og rolig tilbake da.  Men om andre vil fortsette, så er det fritt fram så lenge du har råd til å betale strømregningen din i januar!

Ha en fornøyelig aften videre. Det gjelder også alle «tause Birgitter» som har vært her. Kos dere i kvelden. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

tenkte jeg skulle ta kvelden fra festen nå, men ja, jeg har vært mer enn en time i Drammen med mer enn en jente.  Særlig hyggelig har det vært med noen omreisende.  Bla Hot Shantal har vært mye der.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Kan nå opplyse om at 

Håndbok for horekunder

Del 1: DET FØRSTE MØTET

Episode 2: De praktiske tingene

del01/ep02

blir lagt ut i Fillene Fyker i løpet av 31.12.23.  Det er fortsettelsen...

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Ser at vi klarte hele 92 poster i løpet av lørdag 30.12.23, selv om det ikke var alle innleggene som var like meningsfulle, så har vi gjort et annerledes forsøk som jeg opplever som vellykket.  Tør nesten ikke tenke på hvor mye det hadde vært å holde styr på om det hadde vært mer enn 10 som hadde deltatt i chatten!

Lenke til kommentar
6 minutter siden, Langbein skrev:

Kunne dessverre ikke komme i kveld. Ser ut som at dere som kom har trivdes godt. Keep up the good work 223.

Takk, jeg vet jo at du gjerne skulle vært med.  Kan jo flashe denne en gang til.  De som vet vet😁20231230_172107.thumb.jpg.2b1d36fc2d754b953392b87930b2d9a0.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar

Ser på tilbakemeldingene de første timene etter at første episode av Håndbok for horekunder (HfH) er sluppet.

Ser ut til å møte et behov i markedet.

Gleder meg alt til å sitte i Monaco om et år og svare på spørsmål og kommentere innlegg fra brukere om detaljer i del04/ep05 på fulltid😁

Siden det er årets siste dag vil jeg pynte med et bilde:IMG-20231124-WA0004.thumb.jpg.01989511a221cb6c5ae8ef73e87f9a15.jpg

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...