Gå til innhold

PREMIEREFEST LØRDAG 30.12. KL 21.21


Tototre

Håndbok for horekunder: Premierefest  

16 stemmer

  1. 1. Kommer du til å delta på den historiske, digitale premierefesten for lanseringen av HfH slik at du kan fortelle andre at du var med på dette når du blir gammel?

    • Ja
      9
    • Ja, men ikke for å fortelle det til andre når jeg blir gammel
      4
    • Nei
      2
    • Vet ikke
      1


Anbefalte innlegg

PREMIEREFESTEN holdes her i dette innlegget.  Hvis du vil delta, eller kommer på det annonserte tidspunktet, så gjør du som på Teamsmøter under koronapandeminen: Legg inn en tommel opp, et fjes som ler, vær oppgitt, eller takk for invitasjonen.  Du er like anonym som alltid :-) Du kan sitte der hjemme, eller i utlandet, og sprette din champagne sammen med oss (som i det rojale "vi").   Noen av de forhåndsinviterte har allerede annonsert at de vil ha annen drikke (whisky) i glasset.  Så hver sin smak!  SKÅL!!!  Det er fint om du skriver litt om dine forventninger som svar på dette innlegget.  Og inviter gjerne venner som du tror kan ha glede av dette.

Jeg kommer i alle fall.  Og det blir slipp av (dette er kun en faksimile av begynnelsen): 

bilde01.thumb.png.6c3172868af937d2b01133c1653e46b8.png

Endret av Tototre
invitere venner
  • Thanks 2
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Mr.Darksoul skrev:

blir møte via zoom eller hvordan fungerer det?

Nei, er du gal!  Det er så mange paranoide menn her inne at det vil nok ikke funke.  

I praksis blir det å gå inn her på denne tråden.  Jeg legger ut et nytt innlegg, og så kan de som ønsker svare på det, eller komme med synspunkter.  Ca kl 21.30 legger jeg ut Håndbok for horekunder på et av forumene her.  Så vi tar et glass med drikke sammen rett før.  Og innlegget kan være å skrive: HEI

PS

En av festdeltakerne har lovet å bidra med en overraskelse!  Jeg legger sikkert ut et bilde av champagnen jeg drikker :-)  Og så har jeg tenkt å flashe litt dekadanse, slik som @johnlogan ofte gjør 🤣

Endret av Tototre
PS
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Mr.Darksoul skrev:

Lyder bra. Ser fram til et godt og vel møtt møte

Og ikke minst gode innspill🥳

Ja takk!  spent på hvor mange som kommer innom.  Og innspillene blir det jo helt opp til de forskjellige festdeltakerne å bidra med.  Fint om det også blir litt diskusjon i sanntid, for denne formen kan gi mulighet for det....med noen få sekunders forsinkelse.

I alle fall: Alle som skriver eller deler noe i denne tråden vil bli husket for ettertiden ved at det blir liggende her som et tidsdokument over hvordan noen av oss hadde det mens det raste kriger i bla. Ukraina og på Gazastipen.

PS

Jeg har ennå ikke fått noen logo til Håndbok for horekunder.  Nå ser det ut til at den må legges til seinere en gang,  Antakeligvis i 2024 :-) 

Lenke til kommentar
8 minutter siden, Tototre skrev:

Ja takk!  spent på hvor mange som kommer innom.  Og innspillene blir det jo helt opp til de forskjellige festdeltakerne å bidra med.  Fint om det også blir litt diskusjon i sanntid, for denne formen kan gi mulighet for det....med noen få sekunders forsinkelse.

I alle fall: Alle som skriver eller deler noe i denne tråden vil bli husket for ettertiden ved at det blir liggende her som et tidsdokument over hvordan noen av oss hadde det mens det raste kriger i bla. Ukraina og på Gazastipen.

PS

Jeg har ennå ikke fått noen logo til Håndbok for horekunder.  Nå ser det ut til at den må legges til seinere en gang,  Antakeligvis i 2024 :-) 

«Tidsdokument» hverken mer eller mindre 😄 Stolt av å være en del av historiens gamle griser. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Påsan skrev:

«Tidsdokument» hverken mer eller mindre 😄 Stolt av å være en del av historiens gamle griser. 

Vel, det kreves jo ikke så mye av dere som premierefestdeltakere.  Du har gått foran som et godt eksempel her, @Påsan 😂

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...