Gå til innhold

Cecilie?


lurky32

Anbefalte innlegg

41 minutter siden, Idaws skrev:

Og hun sitter i styret i en organisasjon som jobber mot barneprostutuisjon, menneskehandel og sex-trafficking! 

Hun er heller ikke spesielt glad i barnevernet! 

Søkbart nummer og navn, men ingen FB, insta, LinkedIn, tik tok , YouTube hmmmm! 

Lenke til kommentar
1 time siden, Idaws skrev:

Og hun sitter i styret i en organisasjon som jobber mot barneprostutuisjon, menneskehandel og sex-trafficking! 

Hun er heller ikke spesielt glad i barnevernet! 

Hvordan fant du ut av det?

Lenke til kommentar
4 minutter siden, alpdlp skrev:

vurderer å poste profilen hennes på RE i kommentarferltet på insta hennes

Ikke gjør det! Ikke vær kjip før vi vet det er scam. Dette kan være en måte å få litt quick cash. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
2 minutter siden, Tototre skrev:

Pene pupper:D

Jeg kommer til å strekke meg ut til henne på nyåret ( når hun ikke er aktiv på RE ) for litt off duty sex. Da bruker jeg min falske Insta konto. 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Her er det mye rart. 
Hun er i en konflikt med egne foreldre. Påstander om grov vold misbruk under oppvekst.
Hun er i konflikt med barnefar eller muslimsk eksmann. Mulig der er forskjellige personer siden barnet er veldig blondt. Påstander om grov vold og voldtekt utført av muslimsk eksmann. 
Hun er i konflikt med barnevernet. De har omsorgen for barnet. 

Hun er norsk, og har sannsynligvis konvertert og giftet seg inn i en muslimsk familie. 

Vær obs på at dette kanskje ikke er ekte. Det kan være den muslimske familien som vanærer henne i et forsøk på å fremstille henne som et dårlig menneske som lyver og som en dårlig mor. 

Hun har også væt i noen rettssaker i det siste. 

Og hun har også en liste over hva en mann som vil henne skal ha. Nøkkelord er muslim, kunne slåss, ha dyr bil, ha masse penger, litt gangster osv. 

Jeg har besøkt mye rart. Men hun her ville jeg holdt meg unna. 
Lukter sinte eksmenn og psykiatri lang vei. 

Endret av Idaws
  • Like 2
Lenke til kommentar
17 minutter siden, Idaws skrev:

Her er det mye rart. 
Hun er i en konflikt med foreldre. Påstander om grov vold misbruk under oppvekst. Hun er i konflikt med barnefar. Påstander om grov vold og voldtekt. 
Hun er i konflikt med barnevernet. Mulig de har barnet. Klarer ikke helt å tyde det hun skriver. 

Hun er norsk, og har sannsynligvis konvertert og giftet seg inn i en muslimsk familie. 

Vær obs på at dette ikke er ekte. Det kan være den muslimske familien som vanærer henne i et forsøk på å beskrive henne som et dårlig menneske som lyver og en dårlig mor. 

Hun har også en liste over hva en mann som vil henne skal ha. Nøkkelord er muslim, kunne slåss, ha dyr bil, ha masse penger osv. 

 .

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...