Gå til innhold

Cathrine Borthen

johnlogan

Anbefalte innlegg

Nå er hun jaggu aktiv med annonse igjen. Men sannsynligheten for at jeg vil sende henne en melding og dermed gi fra meg tlfnr mitt er ikke stor... 
desverre har hun heller ikke skrevet noe om at hun skal sette ned renten eller forbedre valutaen før jul. 

Lenke til kommentar
1 time siden, Mhaal903 skrev:

Nå er hun jaggu aktiv med annonse igjen. Men sannsynligheten for at jeg vil sende henne en melding og dermed gi fra meg tlfnr mitt er ikke stor... 
desverre har hun heller ikke skrevet noe om at hun skal sette ned renten eller forbedre valutaen før jul. 

Hvor er hun aktiv , ikke på RE?

• Like 1
Lenke til kommentar

Hun er sprø, men bra, hvis du er heldig. Kan også være katastrofe har jeg skjønt😅 -selv om jeg stort sett kun hatt gode møter med henne. Hun er veldig kåt og hun er med på absolutt alt. Liker å bli knullet dypt i halsen og både mus og anal. Varierende grad av bruk av gummi, så er du advart.

• Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Oslo_bukken skrev:

Hun er sprø, men bra, hvis du er heldig. Kan også være katastrofe har jeg skjønt😅 -selv om jeg stort sett kun hatt gode møter med henne. Hun er veldig kåt og hun er med på absolutt alt. Liker å bli knullet dypt i halsen og både mus og anal. Varierende grad av bruk av gummi, så er du advart.

Hvis man er Uheldig da?🤔

• Like 1
Lenke til kommentar

Er bare å tre på kondom så er man godt beskyttet mot HIV, Gonoré og Klamydia.
Kondom beskytter fortsatt godt mot Syfilis, HPV og Herpes, men disse sykdommene kan gi sår og utslett som smitter ved hudkontakt.

• Like 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Por mi skrev:

Hvis man er Uheldig da?🤔

Du får lese tidligere innlegg. Ikke noe tvil om at dama er mentalt ustabil, selv på sitt ’friskeste’. Men som sagt, jeg har bare hatt gode treffer med henne. …så er jeg kanskje litt gal selv også😝

• Like 2
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 5 weeks later...

Hun minner meg om en schizofren selvmedisinerende 18-åring jeg pulte for en 200-lapp per gang for 20 år siden. 
Samme kropp, samme utrykkene i ansiktet, samme grenseløshet. 
Samme villighet til å gjøre omtrent hva som helst for en hundrelapp ekstra. 

I dag er hun 38, veier hun 100kg og er medisinert av staten. 
Ikke like gøy lenger.  

Men jeg fikk møte Cathrine for noen år siden før hun røk helt utpå. Og det var ganske gøy. 

Lenke til kommentar