Gå til innhold

Cathrine Borthen


johnlogan

Anbefalte innlegg

Tror prisen er veldig avhengig av hennes momentane fyllingsgrad….🥳 

kan variere mellom 3000 og 100000 

spørs er da vel hvilken av disse summer indikerer at hun er i forholdsvis brukbart tilstand 🤪 

 

Lenke til kommentar
1 time siden, toro69 skrev:

Fått i seg for mye dop igjen

Hun sliter med mere enn bare dop. 
 

Jeg møtte henne for noen år siden. Hun hadde nok en god dag, for både pris og gjennomføring av møte gikk knirkefritt. Betalte 2000 og hun var med på det meste. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Det er raust å legge 100K på bordet for sex, men pass litt på da hun outer kunder i ny og ne. Bruker du ditt egent tlf nummer, sporbar til din adresse / jobb, kan dette by på unødvendige utfordringer og at du dukker opp i google søk.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
1 time siden, johnlogan skrev:

Det er raust å legge 100K på bordet for sex, men pass litt på da hun outer kunder i ny og ne. Bruker du ditt egent tlf nummer, sporbar til din adresse / jobb, kan dette by på unødvendige utfordringer og at du dukker opp i google søk.

Det koster å være kjendis 😉😁😂

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Full av knark, Full av knark, Opp på Dikemaaaark, der hvor dongen slynger seg et herlig eventyyyyyr

 

neste uke: «Snømannens Baller»

Endret av Burt_Reynolds
  • Haha 3
Lenke til kommentar
På 25.12.2023 den 23.13, alpdlp skrev:

Kanskje mest interessant her er hvorvidt dama faktisk er deilig eller ei?

Noen som har nylige erfaringer med henne? Er det fortsatt er bra knull el er hu helt rusa bort? 

Hu er jo kjent for ekstremt gode bj skills, kan folk opplyse resten her om hva status er på jenta pr dags dato?

Hun var OK da hun startet, rett etter at hun ble dumpet av Lars Ole Johansen bedre kjent som «Rikingen» derfra gikk det rett nedover.

Vi snakker volum av knulling og hun var / er veldig pop blant afrikanene og menn fra Midøsten som liker å gangbang henne.  Sist jeg var med henne var hun ruset og hele greia var litt usexy. Videre kan du gjøre det du vil med henne inkludert anal.

Jeg skal ikke tilbake dit.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
5 minutter siden, Bikkuriv2 skrev:

Tror at mye av grunnen til hun må på såpass tvang som hun blir er fordi hun er til risiko for andre. Ganske sikkert dama har pådratt seg noe som ikke går bort.

 

Jeg er sykdomsfri etter å ha hatt henne, tiltros for store menger varm Afrika & Pakistan sed som er pumpet opp i høna hennes. For ikke snakke om anal og sed rett i svelget. 

Det er hennes mentale helse som er skummel. Dette kombinert med rus. En gang i nærmeste fremtid vil hun trolig drepe noen... dette er min påstand. Ikke løp risikoen selv om hun har fine pupper og gir BB på alt...

  • Thanks 3
Lenke til kommentar
19 minutter siden, lurky32 skrev:

Har spurt om uten kondom, men svaret er kontant nei. Er hu mer tilbøyelig når man møtes?

Nei spørs på dagsform hennes bokstavelig . Var en periode hun mente glidekrem eller noe kunne hindre klamydia osv.

Lenke til kommentar
11 timer siden, lurky32 skrev:

Har spurt om uten kondom, men svaret er kontant nei. Er hu mer tilbøyelig når man møtes?

Må være noe nytt, aldri hørt om at hun ønsker dette når jeg har vært der! Hun har selv påpekt at hun alltid knuller uten for det er best! 

Mulig hun har gått på noen heftige smeller. 

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...