Gå til innhold

Cathrine Borthen

Featured Replies

Skrevet

Syntes du 100K er fair for BB med musesprut ? 

Screenshot 2023-12-19 141329.jpg

• Svar 478
  • Visninger 171k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• JoeRoganJosh
    JoeRoganJosh

Ingen ironi. Det enkelte driver med er mobbing av en person som tydeligvis går igjennom noe. Det finner jeg ikke underholdene.  Det er jeg ikke interessert i, som @Kalen-71 så godt sier det så er

• CathrineBorthen
    CathrineBorthen

Så lenge det er rusfritt er jeg med på treff gratis i bytte med video 😄 ps.. rusfri snart 7 månder 1 desember!!🥹😍💋😀😀😗

• CathrineBorthen
    CathrineBorthen

Må bare takke alle gutter jeg har vært med og ikke vært med å si tusen takk for en opplevelse!! Mamma druknet seg selv i havet så ruset meg for mye desverre å var med alle å levde livet, vik

Posted Images

Skrevet

Helt natta spør du meg......

Skrevet

Tror prisen er veldig avhengig av hennes momentane fyllingsgrad….🥳 

kan variere mellom 3000 og 100000 

spørs er da vel hvilken av disse summer indikerer at hun er i forholdsvis brukbart tilstand 🤪 

Skrevet

Fått i seg for mye dop igjen

Skrevet
1 time siden, toro69 skrev:

Fått i seg for mye dop igjen

Hun sliter med mere enn bare dop. 

Jeg møtte henne for noen år siden. Hun hadde nok en god dag, for både pris og gjennomføring av møte gikk knirkefritt. Betalte 2000 og hun var med på det meste. 

Skrevet
  • Forfatter

Det er raust å legge 100K på bordet for sex, men pass litt på da hun outer kunder i ny og ne. Bruker du ditt egent tlf nummer, sporbar til din adresse / jobb, kan dette by på unødvendige utfordringer og at du dukker opp i google søk.

Skrevet
1 time siden, johnlogan skrev:

Det er raust å legge 100K på bordet for sex, men pass litt på da hun outer kunder i ny og ne. Bruker du ditt egent tlf nummer, sporbar til din adresse / jobb, kan dette by på unødvendige utfordringer og at du dukker opp i google søk.

Det koster å være kjendis 😉😁😂

Skrevet
  • Forfatter

Ser ut som hun feirer jul på Dikemark ! 

IMG_8683.jpeg

Skrevet

Er vel ikke første jula der

Skrevet

Der tror jeg det kan gå i alle retninger. Fort gjort å se at det ikke er "bærekraftig" det blikket der....

Endret av Karsten

Skrevet

Full av knark, Full av knark, Opp på Dikemaaaark, der hvor dongen slynger seg et herlig eventyyyyyr

neste uke: «Snømannens Baller»

Endret av Burt_Reynolds

Skrevet
  • Forfatter
6 timer siden, Burt_Reynolds skrev:

Full av knark, Full av knark, Opp på Dikemaaaark, der hvor dongen slynger seg et herlig eventyyyyyr

neste uke: «Snømannens Baller»

IMG_8716.jpeg

Skrevet

Dette kan muligens være ei for de som vil teste ut en skrulling for første gang..? Men 100k ble uansett noe for stivt...hvafaen feiler det folk😅😂😂

Titsa ser jo ok ut forsåvidt !

Skrevet
Skrevet

Romjulssalg. 

Skrevet
  • Forfatter
På 25.12.2023 den 23.13, alpdlp skrev:

Kanskje mest interessant her er hvorvidt dama faktisk er deilig eller ei?

Noen som har nylige erfaringer med henne? Er det fortsatt er bra knull el er hu helt rusa bort? 

Hu er jo kjent for ekstremt gode bj skills, kan folk opplyse resten her om hva status er på jenta pr dags dato?

Hun var OK da hun startet, rett etter at hun ble dumpet av Lars Ole Johansen bedre kjent som «Rikingen» derfra gikk det rett nedover.

Vi snakker volum av knulling og hun var / er veldig pop blant afrikanene og menn fra Midøsten som liker å gangbang henne.  Sist jeg var med henne var hun ruset og hele greia var litt usexy. Videre kan du gjøre det du vil med henne inkludert anal.

Jeg skal ikke tilbake dit.

Skrevet

Hun er dessverre gyselig - se kortfilmene på OF.

Skrevet
  • Forfatter

Google : norwegianglamourmodelvip 

Trykk på bilder 

Skrevet
3 timer siden, johnlogan skrev:

Google : norwegianglamourmodelvip 

Trykk på bilder 

fjermn "vip" så får man opp gratis OF med korte previews

Skrevet

Tror at mye av grunnen til hun må på såpass tvang som hun blir er fordi hun er til risiko for andre. Ganske sikkert dama har pådratt seg noe som ikke går bort.

Skrevet
  • Forfatter
5 minutter siden, Bikkuriv2 skrev:

Tror at mye av grunnen til hun må på såpass tvang som hun blir er fordi hun er til risiko for andre. Ganske sikkert dama har pådratt seg noe som ikke går bort.

Jeg er sykdomsfri etter å ha hatt henne, tiltros for store menger varm Afrika & Pakistan sed som er pumpet opp i høna hennes. For ikke snakke om anal og sed rett i svelget. 

Det er hennes mentale helse som er skummel. Dette kombinert med rus. En gang i nærmeste fremtid vil hun trolig drepe noen... dette er min påstand. Ikke løp risikoen selv om hun har fine pupper og gir BB på alt...

Skrevet

Har spurt om uten kondom, men svaret er kontant nei. Er hu mer tilbøyelig når man møtes?

Skrevet
19 minutter siden, lurky32 skrev:

Har spurt om uten kondom, men svaret er kontant nei. Er hu mer tilbøyelig når man møtes?

Nei spørs på dagsform hennes bokstavelig . Var en periode hun mente glidekrem eller noe kunne hindre klamydia osv.

Skrevet
45 minutter siden, lurky32 skrev:

Hvis hun ønsker å filme deg til OF får du pule uten. 

Skrevet
  • Forfatter
11 timer siden, lurky32 skrev:

Må være noe nytt, aldri hørt om at hun ønsker dette når jeg har vært der! Hun har selv påpekt at hun alltid knuller uten for det er best! 

Mulig hun har gått på noen heftige smeller.