Gå til innhold

Cathrine Borthen

johnlogan

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

hun er stabilt ustabil. blokkerer på whatsapp hvis man sier noe som ikke passer henne. Det er røyking av cola og er usikker om jeg ville møtt eller kjøpt disse filmene hun såkalt har. 

Gjøvik har virkelig fått seg ei skikkelig dame. Hotell virksomheten i Gjøvik har alltid vært på når det gjelder eskorte. De har samarbeid med politiet. Det er flere som har fått ei saftig bot der pga deres kjøp av tjenester. 

Råeste i byen selger de drøyeste videoene fra alle jeg møter! Hot Camsex med dirtytalk.. elsker å se pikk!

Meg på møte..
Faen elsker jeg er en jævla rå fitte som bare må ha pikk!! Putter faen meg alt i fitta og den festen.. ikke bare en type fest .. men blanding av alt.. tenk den syke kåte pikken du får da!!

Ahhhhh elsker fremmed pikk i fitta

Ahhhhhhhhhh må bli voldtatt nå!!

Ahhhhhhhhhhhh voldta meg hardt nå! Jeg skal vise deg jeg voldtar deg hardere..

Bindt fast..jeg skal tvinge deg til å drikke flere litere sqirt til frokost lunch middag og kveldsmat..

• Haha 1
3 timer siden, JoeRoganJosh skrev:

Syntes vi skal holde oss for gode til å snakke negativt om en person som har gitt mange menn glede.
Vi trenger ikke publisere våre meninger om hennes forhold til rus og psykose.

Ironisk ment eller ikke - jeg er enig. Vi er ikke her for å dizze eller redde eskorter fra rusmisbruk, men for å dele våre gode eller dårlige erfaringer med eskorter i en eskorte-klient sammenheng. 

• Like 4
47 minutter siden, Kalen-71 skrev:

Ironisk ment eller ikke - jeg er enig. Vi er ikke her for å dizze eller redde eskorter fra rusmisbruk, men for å dele våre gode eller dårlige erfaringer med eskorter i en eskorte-klient sammenheng. 

Ingen ironi.
Det enkelte driver med er mobbing av en person som tydeligvis går igjennom noe. Det finner jeg ikke underholdene. 
Det er jeg ikke interessert i, som @Kalen-71 så godt sier det så er vi her for å dele erfaringer om eskorter.

• Like 11
På 11.1.2026 den 23.11, JoeRoganJosh skrev:

Ingen ironi.
Det enkelte driver med er mobbing av en person som tydeligvis går igjennom noe. Det finner jeg ikke underholdene. 
Det er jeg ikke interessert i, som @Kalen-71 så godt sier det så er vi her for å dele erfaringer om eskorter.

Så enig. Respekt fortjener alle. 

• Like 2

Ganske mange her inne som lever av å snakke piss om andre… de har det nok helt jævlig selv, og føler seg kule av å snakke dritt om henne

folk som sitter bak en skjerm kan snakke dritt, så er det nok ikke en eneste av de som hadde hatt baller til å si det face to face med henne  

trodde forumet hadde litt oppegående mennesker..

• Like 2
  • 4 weeks later...