Gå til innhold

Mona39


Langbein

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Langbein skrev:

Du hadde jo ikke mye å bidra med.

Bedre enn ikkeno svar vil jeg vel si.  @LoveOWO gir deg en dytt i retning av å gjøre noe selv med det du spør om.  På samme måte som han dytter på meg rett som det er (og jeg liker det ikke alltid jeg heller).  Hele kategorien Reisende er litt sånn flytende.  Her kommer ofte en del av de Sporadiske gledespikene.  Selv ville jeg ikke fått innpass hos Mona29 siden hun vil ha seg frabedt unødvendig mye chatting  😅

  • Like 1
  • Haha 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
På 18.12.2023 den 23.23, Tototre skrev:

Bedre enn ikkeno svar vil jeg vel si.  @LoveOWO gir deg en dytt i retning av å gjøre noe selv med det du spør om.  På samme måte som han dytter på meg rett som det er (og jeg liker det ikke alltid jeg heller).  Hele kategorien Reisende er litt sånn flytende.  Her kommer ofte en del av de Sporadiske gledespikene.  Selv ville jeg ikke fått innpass hos Mona29 siden hun vil ha seg frabedt unødvendig mye chatting  😅

Trakk fra 10 år på alderen hennes? Eller...?

Lenke til kommentar
2 timer siden, Karsten skrev:

Trakk fra 10 år på alderen hennes? Eller...?

Ah, det var kun en trykkleif.  Så her en annen dag at jeg skrev 68 i utvalget av tjenester til en annen kvinne.  Absolutt ikke meningen, men sånt som skjer.  Denne gangen var det fordel Mona39.  Vi bør vel heller anta at hun alt har passert 40 for noen år siden.  Alder er ikke lenger så viktig for meg.  Det blir ikke alltid best sex med de unge.  De ser bare bedre ut.  Jeg har dårligere syn enn tidligere :-) 

  • Like 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Prøvde å få til en avtale med henne, 2-3 spm på sms, så blokka hun meg.

Kanskje ike greit, så en kommentar om at hun hadde rush, timen ble halvert.

Dialogen var noen dager tidligere, men når jeg ringte og var i nærheten, så tok hun ikke telefonen, men det kom en sms sent på kvelden fra henne med spm om hva jeg ville, men da var jeg dratt hjem.

Endret av nelson2
Tilleggsinfo
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...