Gå til innhold

Forhold


einride

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at en eskorte ønsker å innlede et forhold til dere, samtidig som hun også sier hun ønsker å avslutte jobben og alt ved, såfremt hun oppnår litt mer økonomisk stabilitet? Jeg har over lang tid møtt ei som jobber som gledespike. Relativt raskt gikk det over til at hun ba meg ut på en øl, før jeg så var behjelpelig da hun trengte noe. Med tiden utviklet det seg, og hver gang hun er i byen så er hun villig til å møte meg tilnærmet når som helst, aldri for penger, og vi prater hver eneste dag. Hva tenker dere om dette? Har jeg tullet meg helt bort? Jeg er til vanlig relativt rasjonell, men frykter at junior tenker for mye her. Dette til tross for at jeg genuint koser meg i hennes selskap. En utrolig match er vi seksuelt også. Jeg forstår at dette kan være hennes ferdigheter, men samtidig vil jeg påstå at jeg er en god partner selv også. Jeg tenker jo så klart at jeg muligens er hennes gullegg med tanke på å bo permanent i Norge. Samtidig så tar jeg meg selv i å tro på at hun vil være med meg. Vi er jevnaldrende og har en lik familiesituasjon. 

Noen andres meninger og tanker? Jeg forstår absolutt at å forville seg inn i dette er en emosjonell berg og dalbane, ikke er jeg interessert i å være en cuckold, selv om jeg i praksis blir nettopp dette om jeg aksepterer en slik situasjon. Likevel så er hun en meget bra og flott dame på så å si alle måter. Utdannet i hjemlandet er hun også.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Run, Forrest, run! 

Neida, bare tuller. Men det er mest sannsynlig det du burde gjøre. 

Er det lov å spørre hvilket land hun kommer fra? 

Det du burde gjøre er å sette deg ned å snakke 100% ærlig med henne. Om absolutt alt. Alt. 
Og hun burde være like ærlig tilbake. 

Men å svare på et slikt spørsmål, uten å kjenne til hennes og dine intensjoner, er umulig. 

Erfaringsmessig varer ikke slike forhold særlig lenge. Men det finnes jo solskinnshistorier.