Gå til innhold

Forhold


einride

Anbefalte innlegg

Er det noen som har opplevd at en eskorte ønsker å innlede et forhold til dere, samtidig som hun også sier hun ønsker å avslutte jobben og alt ved, såfremt hun oppnår litt mer økonomisk stabilitet? Jeg har over lang tid møtt ei som jobber som gledespike. Relativt raskt gikk det over til at hun ba meg ut på en øl, før jeg så var behjelpelig da hun trengte noe. Med tiden utviklet det seg, og hver gang hun er i byen så er hun villig til å møte meg tilnærmet når som helst, aldri for penger, og vi prater hver eneste dag. Hva tenker dere om dette? Har jeg tullet meg helt bort? Jeg er til vanlig relativt rasjonell, men frykter at junior tenker for mye her. Dette til tross for at jeg genuint koser meg i hennes selskap. En utrolig match er vi seksuelt også. Jeg forstår at dette kan være hennes ferdigheter, men samtidig vil jeg påstå at jeg er en god partner selv også. Jeg tenker jo så klart at jeg muligens er hennes gullegg med tanke på å bo permanent i Norge. Samtidig så tar jeg meg selv i å tro på at hun vil være med meg. Vi er jevnaldrende og har en lik familiesituasjon. 

Noen andres meninger og tanker? Jeg forstår absolutt at å forville seg inn i dette er en emosjonell berg og dalbane, ikke er jeg interessert i å være en cuckold, selv om jeg i praksis blir nettopp dette om jeg aksepterer en slik situasjon. Likevel så er hun en meget bra og flott dame på så å si alle måter. Utdannet i hjemlandet er hun også.

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Lenke til kommentar

Run, Forrest, run! 

Neida, bare tuller. Men det er mest sannsynlig det du burde gjøre. 

Er det lov å spørre hvilket land hun kommer fra? 

Det du burde gjøre er å sette deg ned å snakke 100% ærlig med henne. Om absolutt alt. Alt. 
Og hun burde være like ærlig tilbake. 

Men å svare på et slikt spørsmål, uten å kjenne til hennes og dine intensjoner, er umulig. 

Erfaringsmessig varer ikke slike forhold særlig lenge. Men det finnes jo solskinnshistorier. 

Du kan ta en titt på dokumentaren "Pretty Woman". 

  • Like 1
Lenke til kommentar
6 minutter siden, Idaws skrev:

Er det lov å spørre hvilket land hun kommer fra? 
Men å svare på et slikt spørsmål, uten å kjenne til hennes og dine intensjoner, er umulig. 

Mye visdom i det som @Idaws sier her.  Du får gi oss annonsen hennes så vi kan bli bedre kjent med henne og gi deg kvalifiserte råd.

  • Haha 2
Lenke til kommentar

Noen av disse eskortene er superbra damer, men mange er veldig kyniske, med masse bagasje og har uærlige hensikter.

Jeg har selv hatt forhold med dem og har til og med gjort dem gravide.  Noe som løste seg.

Bare pass på. Mange kjører long cons.

En Thai bekjent jeg har hatt noen ganger er ekspert på dette. Gift  3 ganger og skiller seg med halve kongeriket.  Hun har venninner som gjør det samme.

Blir velstående på andres penger.

Bare pass på!

 

Lenke til kommentar

Vi har snakket om det aller meste, både livet, forventninger, drømmee, ønsker, syn på forhold, eksklusivitet og muligheten for at vi på sikt kan bli et "ekte/normalt" par. En av mine frykter er jo at jeg er hennes gode mulighet til innpass i Norge. Samtidig har hun vist meg hvordan andre menn tilnærmet er langflate etter å innlede forhold med henne der de tilbyr seg å gifte seg med henne for at hun kan bo i Norge permanent. Jeg har ikke tilbudt henne en slik mulighet annet enn at jeg har sagt at ekteskap kan være en mulighet for oss om vi blir et normalt par først. Slik jeg ser det har hun derfor andre muligheter som både er enklere og raskere for opphold og penger. Jeg har en god lønn, men ingenting ekstremt, mens jeg vet at noen av de andre som har vært interesserte har forsøkt å lokke med både penger og luksus. Dette har jeg sett skriftlig at hun har takket nei til. 

Lenke til kommentar
8 timer siden, einride skrev:

Vi har snakket om det aller meste, både livet, forventninger, drømmee, ønsker, syn på forhold, eksklusivitet og muligheten for at vi på sikt kan bli et "ekte/normalt" par. En av mine frykter er jo at jeg er hennes gode mulighet til innpass i Norge. Samtidig har hun vist meg hvordan andre menn tilnærmet er langflate etter å innlede forhold med henne der de tilbyr seg å gifte seg med henne for at hun kan bo i Norge permanent. Jeg har ikke tilbudt henne en slik mulighet annet enn at jeg har sagt at ekteskap kan være en mulighet for oss om vi blir et normalt par først. Slik jeg ser det har hun derfor andre muligheter som både er enklere og raskere for opphold og penger. Jeg har en god lønn, men ingenting ekstremt, mens jeg vet at noen av de andre som har vært interesserte har forsøkt å lokke med både penger og luksus. Dette har jeg sett skriftlig at hun har takket nei til. 

Tror ikke du skal ha mye frykt for at oppholdstillatelse er motivet. Norge er faktisk ikke den honningkrukka mange skal ha det til, og veien til oppholdstillatelse krever en god del innsats og penger.

Lenke til kommentar

Skjønner at det er mye skepsis her, og det kanskje med rette. MEN : Husk at det er damer som har endt opp i situasjonen av mange forskjellige årsaker. Flesteparten nok av økonomi snarere enn at de ønske å pule oss (joa, gjelder nok deg også..). Mange ønsker seg nok et mer vanlig liv med en av oss kundene.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at selvfølgelig er dette ganske uvanlig, men slett ikke umulig. Jeg husker godt "gledespiken Victoria" som var en av de aller mest populære gledespikene her i Oslo for 10 år siden eller så. Hun møtte jeg flere ganger til middag og hadde sex uten å betale. Hun var genuint opptatt å få seg kjæreste og likte Norge. Jeg hadde ikke muligheten å innlede noe seriøst med henne den gang. Nå er hun gift og har 3 (!) barn med en nordmann. Hun ser fortsatt like smashing ut som den gang btw ;) Jeg har hatt sporadisk kokntakt med henne gjennom åren og prøvd å få til en date, men det har ikke vært mulig og jeg er ganske sikker på at hun er trofast sin norske mann.

 

Så her kan det absolutt være muligheter. Forventingsavklaring og ærlighet er nok ledeorden her. Og er det "kun" kjæreste dere blir og hvis dere ikke gifter dere så har du jo lite å risikere?

Lenke til kommentar

Jeg husker godt Veronica fra Sun Touch i Vogtsgate - lekkerbisken fra de blide sørland med skarrende errer... Hun var het på grøten - men trengte ikke oppholdstillatelse...

Noen andre som husker henne?

Endret av Karsten
Lenke til kommentar

En av mine utenlandske har fått barn med sin norske samboer.  Hun sier at han ikke vet hva hun gjør ved siden av noen ganger.  Har møtt han et par ganger, og for meg virker han helt grønn, men det er jo umulig å vite hva som er sant her, eller?

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det er vel bare å forsøke og se hvordan det utvikler seg, det finner en som regel ut av etter hvert. Jeg har datet noen i bransjen og det kunne sikkert blitt forhold ut av det, men språk og kulturforskjellene ble litt for store for meg. Jeg tror ingen av dem trengte noe annet enn en partner.

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Hun har en plan om å gi seg innen 6 til 12 måneder gitt at det økonomiske løser seg. Hun har selv også sagt at hun ikke nødvendigvis vil gifte seg om jeg frykter at hun skal vinne noe økonomisk om det går skeis. Hun spør alltid etter hva jeg skal, ønsker og om vi kan møtes mer

Lenke til kommentar
2 timer siden, einride skrev:

Hun har en plan om å gi seg innen 6 til 12 måneder gitt at det økonomiske løser seg. Hun har selv også sagt at hun ikke nødvendigvis vil gifte seg om jeg frykter at hun skal vinne noe økonomisk om det går skeis. Hun spør alltid etter hva jeg skal, ønsker og om vi kan møtes mer

Hvem er dette?

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Idaws skrev:

Tror du helt seriøst at han vil avsløre dette?

Nei, det tror vel verken @Pwhite eller jeg eller noen andre.  Men om @einride hadde gjort det ville han fått svar på en god del ting med det samme.  F.eks hvor mange andre menn som har hatt samme forhold til denne kvinnen.  Det er mye enklere å bestemme seg når du får en realitysjekk som viser at du er jo bare en av mange, mange...

Om det derimot er en gledespike som er gammel og grå, og har mistet mye av sin tidligere markedsverdi, slik at du Einride, kan komme inn som en reddende engel og gi henne framtid og håp, da sier jeg: Kjør på!

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Jeg kommer nok aldri til å si hvem hun er. Hun er relativt åpen, jeg får se meldingsinnboksen om jeg vil. Jeg får se bilder av de som hjelper henne med å sende penger, om jeg vil. Jeg er likevel klar over at hun av og til ikke forteller hele bildet av alle situasjoner. Dette har, og er, så klart frustrerende. Men det handler nok like mye om at hun ønsker å beholde en viss form for selvrespekt og at hun ikke vil svartmale seg i mine øyne. Hun framstår likevel som ærlig, empatisk og opptatt av hvordan jeg har det. Hun øar meg også stille alle og ethvert spørmål jeg har. Det eneste hun av og til responderer med er om jeg er sikker på om jeg vil ha svaret på det spørsmålet jeg stiller.

Hun har også lagt meg til i videosamtaler med familie, samt vist skjermbilder der familie spør om hvordan det går med oss. Jeg forstår at jeg kan være en midlertidig "trygg havn" og et skalkeskjul for familien for hvilken "jobb" hun har her i Norge. Samtidig vet jeg at både frierier og tilbud står på rekke og rad. Selv har jeg aldri tilbudt henne slikt, og det var hun som inviterte til å ta en kveld sammen både den første og andre gangen. Da fikk jeg hele kvelden og natten uten kostnad, bortsett fra at jeg spanderte øl. 

Jeg ser også at jeg argumenterer for at hun liker meg. Noe som kan bety at jeg ikke ser potensielle feller eller "farer". Jeg spurte i dette forumet for å få andres tanker og meninger nettopp fordi jeg trolig aldri blir kvitt de negative følelsene knyttet til å date/være sammen med noen så lenge de jobber som eskorte. Tar jeg valget om å fortsette med henne så skjønner jeg at jeg løper en stor risiko følelsesmessig, men også til dels fysisk. Å la fortiden tilhøre fortiden vil muligens ikke alltid være like enkelt heller. Men vi får se. Takk for innspill :-)

 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har opplevd å bli invitert på date utenom betalt treff. Brasiliansk dame hvor det var åpenbart at hun syns jeg var et godt nok emne til å ta vare på, men hvor motivasjonen nok var det å kunne flytte permanent til Norge. Flott og hyggelig dame, men jeg takket nei til date. 

 

Har også opplevd å danne relasjon med en thai massør. Startet med en vanlig HJ happy ending. Deretter litt puling på salong på hennes initiativ og uten ekstra betaling. Hadde flere gratis treff med henne. Pulte henne både på mitt eget kontor og på et hotell. Nydelig og ung lita dame, over 10 år yngre enn meg selv. Vi chattet mye utenom treffene våre. Plutselig en dag sendte hun meg en melding hvor det stod "jeg elsker deg". Det var dessverre kroken på døra. Jeg hadde forsøkt å være tydelig på at dette var lek og moro og ikke noe mer. Men så er det rart hvordan følelser likevel kan oppstå. 

Jeg endte med å kutte kontakten helt. Ikke for min del (jeg hadde meeer enn gjerne fortsatt å pule henne) men for hennes del. Det var aldri aktuelt for meg at relasjonen skulle være noe annet enn lek, og jeg følte meg skikkelig fæl når hun plutselig uttrykte romantiske følelser. Da tenkte jeg det var bedre å gjøre kort prosess og kutte kontskten, enn å holde liv i relasjonen og å gi henne falske forhåpninger. 

Dette var en fastboende og etablert dame. Hun jobber i dag med noe helt annet. Ser henne av og til. Jeg skygger banen kjapt da. 

Uff. Har fortsatt vondt av henne. Utrolig søt og snill, ung og tydeligvis håpefull og naiv. Dårlig samvittighet.. 

Livet med alle dets relasjoner er komplisert. Enten det er nabojenta, avstandsforholdet til hun på andre siden av landet, eller relasjoner med sexarbeidere. 

Uansett hvilken vei du tar din egen relasjon med den nevnte damen, lykke til. Krysser fingrene for at du tar det rette valget, hva nå enn det skulle være. 

  • Like 5
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...