Gå til innhold

Safari African Massage

Featured Replies

Skrevet

Har African stengt? Finner ingen annonse. Lurte på om det jobber en Sumi der?

• Svar 100
  • Visninger 38.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Tok meg en tur etter å ha lest flere rapporter om hvor bra dette stedet tydeligvis skal være.  Glemte igjen at medkollegaer her inne har forskjellige standarder og preferanser.  Ble møtt av

• Hei Ny på forumet. Etter å ha lest her inne bestilte jeg en time med Soft Relaxing Massage. Møtte Lucy og for en deilig massasje🤩 Hun kjente på muskulaturen og spurte om jeg ikke trengte noe kraf

• Til info: Lucy er på plass igjen etter en liten ferie. Kvaliteten er som før, dvs meget god og langt over det jeg får på thai-stedene på Strømmen.

Posted Images

Skrevet
4 minutter siden, pererher skrev:

Har African stengt? Finner ingen annonse

Noen må sjekke dette ut. Lenge siden jeg har sett annonse derfra, men noen godt innarbeidede driver jo uten annonsering på RE i perioder. Om de skulle være på flyttefor håper jeg det blir innenfor mitt revir. 😄

Skrevet

Sjekk Hjemmesiden!

Skrevet

Er det nødvendig å booke time her eller funker drop-in?

Skrevet
2 timer siden, Gjest445 skrev:

Er det nødvendig å booke time her eller funker drop-in?

Tror nok at det kun er timebestilling som gjelder her.

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Ny på forumet. Etter å ha lest her inne bestilte jeg en time med Soft Relaxing Massage. Møtte Lucy og for en deilig massasje🤩 Hun kjente på muskulaturen og spurte om jeg ikke trengte noe kraftigere massasje. Jeg bad henne gjøre det hun mente var best.

Hun kan virkelig sine ting. Mens jeg lå på magen og hun masserte der det er deiligst.  Så fikk jeg en slags b2b. Så snudde jeg meg og da tok hun av  BH og fortsatte med b2b. Fikk avsluttet med en fantastisk HJ. 

Mye massasje på skuldre etterpå før hun startet en ny HJ. Kom nesten i mål, men 2 runder så tett i min aldrer ville ha overrasket meg😊

Veldig bra massasje og jeg skal tilbake!

• 1 month later...
Skrevet

Noen som har vært innom den siste tiden og vet om det jobber noen nye damer der? Har plager om en tur, og vil prøve andre en Lucy da jeg stort sett har truffet henne tidligere 😛

Skrevet

På Facebook siden til Safari er det bilde av ei dame. Hvem er det?

Skrevet

Lucy tror jeg, ligner i hvertfall på hu

Skrevet
På 21.9.2025 den 13.39, ordsmed skrev:

Noen som har vært innom den siste tiden og vet om det jobber noen nye damer der? Har plager om en tur, og vil prøve andre en Lucy da jeg stort sett har truffet henne tidligere 😛

Var der forrige uke. Så bare Lucy. 

• 2 weeks later...
Skrevet
På 28.12.2024 den 12.55, super74 skrev:

Hun med tattis, Lisa. Har type men leken. 
Safari = go with the flow og bli med på leken til Lucy. 

Er det her? Og har det blitt kjeder av disse også?

image.png.5b0453b39ff3ccd6e647e65441d1af20.png

Skrevet
7 minutter siden, Thermos skrev:

Er det her? Og har det blitt kjeder av disse også?

image.png.5b0453b39ff3ccd6e647e65441d1af20.png

Ikke der, annonse er ikke aktiv p.t på RE. 

• 2 weeks later...
Skrevet
25 minutter siden, JoeRoganJosh skrev:

Få deg en Thai massasje og klipp = Full Pakke.

Konseptet er ikke ukjennt, For kanskje 25 år siden kunne man få klipp, massasje/full pakke hos noen damer fra Karibien på Betty Salong. Nevnt på forumet for lenge siden.

• 2 weeks later...
Skrevet
50 minutter siden, Kanari76 skrev:

Ekte tits ? 

@Kanari76, nu fikk du plutselig noen likhetstrekk med vår kollega på Gol.

Skrevet
57 minutter siden, nelson2 skrev:

@Kanari76, nu fikk du plutselig noen likhetstrekk med vår kollega på Gol.

Er det på godt eller vondt?😅

Skrevet
2 minutter siden, Kanari76 skrev:

Er det på godt eller vondt?😅

Det var engentlig en annen som la ut fb-linken, @LonasGahr6tøre

Dere er tilgitt, det er vel rom for å tulle litt.

Skrevet
6 minutter siden, nelson2 skrev:

Det var engentlig en annen som la ut fb-linken, @LonasGahr6tøre

Dere er tilgitt, det er vel rom for å tulle litt.

Ja bevares. Må jo tulle litt. Ikke noe problem for meg i hvert fall 😂

Skrevet
14 timer siden, Kanari76 skrev:

Ekte tits ? 

500cc

• 5 months later...
Skrevet

Noen med nyere erfaring og hvem som jobber på African Massage? Og hva er egentlig forskjellen mellom vanlig massasje og B2B som er 1000,– dyrere?

Jeg har ikke vært der på snart to år. Da møtte jeg Lucy og fikk 2x HJ. Veldig fin opplevelse og dame, dog var noe kronglete å finne frem.

Skrevet
3 timer siden, mhm skrev:

forskjellen mellom vanlig massasje og B2B som er 1000,– dyrere?

Kropp til kropp-massasje (B2B)

En kropp-til-kropp-massasje er en særegen form for massasjeterapi. I denne metoden bruker massøren sin egen kropp, i stedet for hendene, for å spre en glatt massasjeolje over kroppen din. Denne tilnærmingen skaper en intens sensuell opplevelse. Vanligvis er begge personene involvert i denne massasjen nakne.

• 1 month later...
Skrevet

Noen som har vært der den siste tiden?
Har litt plager, og det er ikke meg i mot å få et par lykkelige avslutninger samtidig.

Skrevet

Hei,

Da er det en rapport fra dette stedet.

Jeg booket en dag i forveien, og fikk tidspunktet det passet for meg.
Masse parkeringsplasser i nærheten - vet ikke om noen er gratis. (Med mindre du velger og det er plass i de kommunale i gata så må du nok forholde deg til 70 kroner for en time. )
Jeg var vågal og booket 90 minutter basert på erfaringer i denne tråden.

Rapporten
Det var ikke verdens diggeste damene som tok meg i mot, men det var Lucy og hun var veldig trivelig.
Jeg er veldig lite affisert av damer som skal gi meg en HE eller som her - 3....

Seansen starter med en veldig god massasje, og det fortsettter med det.
Jeg fikk til to ladninger med den fantastiske handjoben jeg fikk, og hun den kom flere ganger i løpet av massasjen. etter 2 stykker tok det slutt, men det var min egen feil - kroppen funker ikke etter 2 orgasmer på så kort tid, helt ærlig så var den andre seig nok - men det fiksa hun.

Om jeg vil anbefale?

Dersom du sliter med muskelsmerter og annet og ønsker å bli vrengt og hengt opp for å tørkes - defintivt ja.

Dersom du ikke vil ha vanlig normal masassje så takker du nei.

Jeg hadde en av de beste opplevelsene på flere år. Dette var magisk.