Gå til innhold

Safari African Massage


Chubbybear

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tenkte jeg kunne starte en tråd om Safari African Massage. Jeg har søkt i forumet, og da blir stedet kun nevnt i en tråd for thaimassasje. Tror det drukner litt der. 

Jeg har flere ganger tenkt å stikke innom, men da jeg bor et stykke unna, så vil jeg høre om det er verdt turen. 

Det er ganske mye forskjellig på menyen der, så jeg vil spørre hva som kan anbefales, hvor man får mest nytelse?  

De andre stedene i forumet blir det nevnt at det er flere jenter der, men det er Lucy som blir anbefalt. På RE har Lucy egen profil, så kanskje det er bedre å ringe det nummeret hvis man ønsker henne? Hvordan er de andre, og hva kan man forvente fra dem?

Ser de også har egen hjemmeside og side på Facebook

Endret av Chubbybear
Retting av småfeil
  • Like 1
Lenke til kommentar

Jeg har besøkt dem noen ganger og det er mye pent å si.

Det er romslig, rent og pent. Du blir tatt imot høflig og vennlig og det faller naturlig å være det samme tilbake. Lucy er en bra person og en man liker å møte. Massasjen hennes er kanskje den beste og mest kompetente jeg har opplevd noen gang. Hvis du skal bruke penger på en kvalitetsmassasje der du virkelig blir behandlet med sterke hender og med kyndighet, går du hit.

Jeg har pleid å bestille massasje som heter soft relaxing, fordi jeg opprinnelig syntes det hørtes deilig ut, og senere fordi jeg vet at Lucy masserer hardere dersom hun mener noen muskler trenger det. Det er greit å le henne bestemme. Vis respekt, dusj, legg deg ned og go with the flow. 

En annen fordel er at Safari/Lucy bruker tiden. Du kommer inn, dusjer, kommer på plass - og deretter begynner tiden å gå. Og når timen er over dusjer du og tar på deg. Tiden du betaler for er altså effektiv massasjetid. De færreste tilbyr det.

Du lurer sikkert på det erotiske. Jeg har aldri opplevd at det selges sex på Safari. Håndarbeid, ja - noen ganger opp til tre runder i løpet av en massasjeøkt, og uten at du må be om det. Det inngår bare som en selvfølgelig del av massasjen. Som sagt, legg deg ned og go with the flow.  Men mer skjer ikke, er min erfaring, og du bør kanskje ikke spørre.

Kommer du tilbake og blir gjenkjent, og huskes som en hyggelig kunde, kan det komme litt B2B som en del av økten uten at du har bedt om det. Jeg har aldri bestilt det, siden prisen er så høy.

Det er 1-2 andre der også, men jeg foretrekker Lucy. Har opplevd én annen, men det var dårligere - alt sammen. Men andre kan ha andre opplevelser. Jeg liker Lucy siden jeg har vært hos henne flere ganger.

Sist brukte jeg nummeret på Lucys annonse, da svarte hun at flere var ledige så jeg kunne bestemme. Altså fungerer Lucys telefon som Safari-telefon, den også.

Alt i alt, mitt favorittsted, ulempen er beliggenhet. Strømmen er usentralt når utgangspunktet er Oslo.

Lenke til kommentar

Tiltrer Blyantens kommentarer fullt ut. Jeg har samme erfaring som ham.

Jeg har forsøkt å stoppe med denne typen aktiviteter men endte opp med en tur til Strømmen i forrige uke. To forhold var avgjørende, kompetent massasje og en svært sympatisk og vennlig massør - Lucy.

Som ellers med denne aktiviteten  er forbindelsen du oppnår med massøren, helt avgjørende. Jeg fant ut at jeg deler grunnleggende verdier med Lucy, og dette er nok med på at jeg verdsetter henne så høyt som jeg gjør.

Jeg har prøvd både soft relax og tradisjonell afrikanske massasje, og har konkludert med at førstnevnte er å foretrekke. Men for all del, den afrikanske er nok bedre dersom du har behov for å løse opp spente muskler.

Når det gjelder de andre damene så har jeg ikke kjennskap til dem.

Til slutt , følg Blyantens anvisning: go with the flow.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Tilføyelse, når det gjelder hvem du kan besøke. Ikke spør om en bestemt dame. Lucy fortalte meg at du kjøper tjenester, massasje, ikke en dame. Her var hun helt tydelig.

Vennligst respekter dette. Gjør som Blyanten og prøv hennes egen annonse

  • Like 2
Lenke til kommentar
9 timer siden, Blyanten skrev:

Jeg har besøkt dem noen ganger og det er mye pent å si.

Det er romslig, rent og pent. Du blir tatt imot høflig og vennlig og det faller naturlig å være det samme tilbake. Lucy er en bra person og en man liker å møte. Massasjen hennes er kanskje den beste og mest kompetente jeg har opplevd noen gang. Hvis du skal bruke penger på en kvalitetsmassasje der du virkelig blir behandlet med sterke hender og med kyndighet, går du hit.

Jeg har pleid å bestille massasje som heter soft relaxing, fordi jeg opprinnelig syntes det hørtes deilig ut, og senere fordi jeg vet at Lucy masserer hardere dersom hun mener noen muskler trenger det. Det er greit å le henne bestemme. Vis respekt, dusj, legg deg ned og go with the flow. 

En annen fordel er at Safari/Lucy bruker tiden. Du kommer inn, dusjer, kommer på plass - og deretter begynner tiden å gå. Og når timen er over dusjer du og tar på deg. Tiden du betaler for er altså effektiv massasjetid. De færreste tilbyr det.

Du lurer sikkert på det erotiske. Jeg har aldri opplevd at det selges sex på Safari. Håndarbeid, ja - noen ganger opp til tre runder i løpet av en massasjeøkt, og uten at du må be om det. Det inngår bare som en selvfølgelig del av massasjen. Som sagt, legg deg ned og go with the flow.  Men mer skjer ikke, er min erfaring, og du bør kanskje ikke spørre.

Kommer du tilbake og blir gjenkjent, og huskes som en hyggelig kunde, kan det komme litt B2B som en del av økten uten at du har bedt om det. Jeg har aldri bestilt det, siden prisen er så høy.

Det er 1-2 andre der også, men jeg foretrekker Lucy. Har opplevd én annen, men det var dårligere - alt sammen. Men andre kan ha andre opplevelser. Jeg liker Lucy siden jeg har vært hos henne flere ganger.

Sist brukte jeg nummeret på Lucys annonse, da svarte hun at flere var ledige så jeg kunne bestemme. Altså fungerer Lucys telefon som Safari-telefon, den også.

Alt i alt, mitt favorittsted, ulempen er beliggenhet. Strømmen er usentralt når utgangspunktet er Oslo.

Har du et telefon nummer dit?

Lenke til kommentar
21 minutter siden, Lasse skrev:

Har du et telefon nummer dit?

I innlegget mitt har jeg delt linker til begge RE annonsene hvor du finner telefonnummer. I tillegg har jeg linket til hjemmesiden og Facebook som også har telefonnummer.

Lenke til kommentar
På 25.11.2023 den 9.29, Blyanten skrev:

I Jens Bjelckes gt eller tidligere?

Mika/Meeca?

Husker ikke adressen. Men de har vært på 2 plasser før Strømmen. Jeg vil holde det for meg selv hvem som jeg fikk owo av. 

Lenke til kommentar

Jeg besøkte Safari for en liten stund tilbake. Bestilte da 1 time med b2b som en 4.håndsmassasje. Litt kostbart, men veldig verdt det! Det var olje, pupper rumpe og kropp over alt. Jeg fikk deilige kyss av Lucy (uten tunge), jeg fikk ta på alt, og da mener jeg alt. Toppen av kransekaka var deilig owo av begge to! De byttet på owo, så mens den ene sugde var den andre helt opp i ansiktet mitt med pupper, rumpe og mus. Ble behandlet som en konge, og fikk fyrt av to skudd i løpet av timen. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, ordsmed skrev:

Jeg besøkte Safari for en liten stund tilbake. Bestilte da 1 time med b2b som en 4.håndsmassasje. Litt kostbart, men veldig verdt det! Det var olje, pupper rumpe og kropp over alt. Jeg fikk deilige kyss av Lucy (uten tunge), jeg fikk ta på alt, og da mener jeg alt. Toppen av kransekaka var deilig owo av begge to! De byttet på owo, så mens den ene sugde var den andre helt opp i ansiktet mitt med pupper, rumpe og mus. Ble behandlet som en konge, og fikk fyrt av to skudd i løpet av timen. 

Høres jo helt fantastisk ut, men det er langt over mitt budsjett for tiden.

Lenke til kommentar

Kjenner til problemet. Jeg får kun gjort dette noen ganger i løpet av året, så må velge med omhu når jeg først er på tur 😅 Men ett besøk med Lucy involvert er aldri feil!

Endret av ordsmed
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Vært hos African massage 4 ganger, med 3 forskjellige massører og vært litt varierende men alltid blitt fornøyd. Første gang var det med Lucy og gjennom seansen var det 3 utløsninger. Etter det har jeg møtt 2 forskjellige jeg ikke husker navn på hvor det med den ene endte med en litt impulsiv bareback session etter jeg snudde meg og hun utførte b2b. Hos alle har det alltid vært en god gjennomført massasje så det skal mye til å feile her.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Greit å være varsom med detaljene her. De skiller seg jo veldig ut på dette lille stedet og er derfor svært utsatt. Det samme blir gjestene. La tråden synke?

Endret av Blyanten
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Hei, tenkte å besøke stedet snart.  Med 1 time b2b. Men kanskje tantra massasjen de har, nesten samme pris også, er bedre. Ser ut som tantra rommet kun har en madrass på gulvet 🙂

Noen som kan anbefale?

  • Like 2
Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at massasjetypene fort glir over i hverandre, og selv har jeg aldri brydd med om å bestille det dyreste. Og alltid samme rom uansett. Tror du bare skal velge noe.

Lenke til kommentar

Lucy gir en veldig god massasje og er en hyggelig og blid dame. Hun gir god service, holder tiden og er opptatt av meg som kunde. Jeg er fast der.

  • Like 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...