Gå til innhold

Dulce XxX


DelToro

Anbefalte innlegg

Møtte henne i Kristiansand.  Avtalen var 45min full service. Dvs Owo, GFE, sex med kondom, slikking og anal.  Fin leilighet, grei å avtale med for treff på WhatsApp. Tar ikke reviews, og det skjønner jeg for hun sendte meg på dør før jeg var ferdig og tiden var ute. 

Det som møtte meg i døren var en nydelig liten jente. Synes hun var enda finere enn bildene, mer naturlig. Jeg takket ja til en rask dusj, før jeg gikk inn på soverommet hennes. Kroppen hennes er liten og stram, med deilige små bryster. Jeg fikk kose og kysse henne en stund, uten den store innlevelsen fra henne. Så slikket jeg henne, noe hun virket til å like (kan godt være spill for galleriet, men setter pris på det). Så la jeg meg ned og hun begynte sugejobben. Bra den, men etter 2 min tredde hun på kondom og førte meg inn i henne og red meg. Etter nye 2 min ønsket hun å bytte til doggy, men jeg fikk utsatt det litt da jeg ønsket å fortsette i samme stilling. Endret etterhvert til misjonær uten innlevelse før doggy. Når vi kom til doggy mistet jeg litt av ereksjonen da jeg følte hun stresset for å avslutte.  Jeg holdt derfor kondomet fast ved penisroten, slik at det ikke skulle falle av. Dette klikket hun på, rev av kondomet og satte på nytt. Når jeg så skulle over til anal holdt jeg også fast kondomet for å sikre at det satt ordentlig på. Hun klikket igjen, rev av kondomet og "time is up". Da jeg forsøkte å snakke med henne svarte hun bare "no English".  Samtykke var tydeligvis over og jeg forlot stedet, gikk hjem og fullførte jobben selv (skal du ha noe gjort ordentlig, må du gjøre det selv). 

Gir full score på utseende på jenta. Liten og nett. Kanskje den fineste jenta jeg har truffet gjennom RE(subjektiv vurdering). Innlevelsen var laber. Annonserer med GFE, det leverte hun ikke. Hvis du er ok med mekanisk knulling, go for it! Anbefaler da 30 min, lengre GFE tror jeg du kan glemme.

Hun snakker ikke engelsk, og sjansene for at denne opplevelsen hadde vært bedre hvis vi kunne kommunisert, er til stedet. Jeg skjønner også at hun kan ha hatt en dårlig dag, og at andre kan ha bedre opplevelser med henne. Hun har heller ingen mulighet for å "forsvare seg". Den muligheten hadde hun hatt hvis reviews var slått på.

  • Like 1
  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...