Gå til innhold

FP


bertel1221

Anbefalte innlegg

Trodde jeg hadde god kontroll på de vanligste forkortelsene etter noen år på baken som bj, hj, owo, b2b etc. Men etter å ha lest her på forumet, innser jeg at jeg trenger enda mer opplæring.😅👍 Hva er FP?

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Det spørs jo sikkert litt hvem du spør, du kan få litt forskjellige svar.  Sett at du er på en thaimassasjesalong og jenta er ung, pen og masserer deg sensuelt og erotisk.  Tar såvidt borti penis et par ganger.  Så stopper hun.  Spør om du liker det.  Vil du jeg skal gjøre det mer?  Selvfølgelig vil du det om du er på jakt etter sex.  Hva ønsker du? spør hun.  Full pakke, svarer du da.

Hvis du får det kan det bety at hun gir deg b2b, bj, 69, kyssing, rimming, wet, facesitting, spruting, anal m.m. uten kondom, men det hører til sjeldenhetene.  Det skjer hvert skuddår!  Vanligvis får du i FP en grei b2b, kanskje en owo om du spør pent, og sex i et par stillinger med kondom.  Og hvis du ikke kommer så fort som hun har tenkt, så blir det en hj som avslutning 😄 Regn med at hele moroa tar fra 5-28 minutter (siste om du har en time massasje).  FP kan også være sånn at massøren hopper rett på deg med knulling uten b2b og bj.  Så det er lurt å fortelle hva du vil ha når du bestiller FP, og høre med henne om det er det samme hun mener med FP.  På en måte er dette et lurebegrep, forstår du.  Kort fortalt: FP = samleie.  

Endret av Tototre
  • Thanks 3
Lenke til kommentar

Enig, jeg hater begrepet full pakke og mener det ikke bør brukes på dette forumet. Si rett ut hva du fikk, ikke gå rundt grøten.

I mitt hode er FP knulling uten, allt annet er jo ting man enkelt kan få hos de fleste eskorter på RE, ikke noe spesielt magisk.

  • Like 1
Lenke til kommentar

FP brukes i Thai miljøet, hvor FP betegner (pris) toppen - å få knulle. FP brukes meg bekjent ikke ellers. Din def gir ingen mening, full pakke according to Garp??

Lenke til kommentar

Noen bruker begrepet "full service " og. Gjelder mest massasjesalonger i den store verden utenom Nisselandet :D

Ærbødigst osv osv 

Lenke til kommentar

Jeg svarer bare ut fra egen erfaring med begrepet FP sånn som det har vært for meg personlig i Norge, Sverige og Tyskland.  Hva de gjør eller sier i Thailand aner jeg faktisk ikke.  Og opplevelsen av FP har vært stor variasjon i tilbudet.

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Alle vet hva hj, bj, owo etc. er men siden det ikke er enighet om hva FP er så er det ubrukelig her på forumet IMHO. Spør gjerne jenta om FP men skal du fortelle om det her inne etterpå så må du jo si hva det var du faktisk fikk.

Unansett så vil jo FP variere fra jente til jente og hva hun føler om den kunden den dagen. 

  • Like 2
Lenke til kommentar
1 time siden, Tukleren skrev:

Enig, jeg hater begrepet full pakke og mener det ikke bør brukes på dette forumet. Si rett ut hva du fikk, ikke gå rundt grøten.

I mitt hode er FP knulling uten, allt annet er jo ting man enkelt kan få hos de fleste eskorter på RE, ikke noe spesielt magisk.

Dette er jo en definisjon av FP som nok vil fungere godt for mange.  Her får du noe mer enn det du vanligvis får hos en eskortejente.  Dersom jeg knuller massøren med kondom så blir det FP med frakk, uten at jeg noen gang har hørt det uttrykket tidligere.  Har tenkt at FP gis med eller uten.  Enten som extra i prisen, eller fordi hun er så gammel, grå og sliten at denne tjenesten er grepet hennes for å få og holde på kunder.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Let's do the math: starter 15, for vi sjekker 30, 250 arbeidsdager i året - ca 4000 forskjellige knull. Feel temted 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Håpløst å ha en def. på FP. Bare se på Deep Throat, mange sier og mener de gjør det. Helt til man må forklare og da sier de "Nei, det klarer jeg ikke" trodde ikke det var slik, tenkte bare at det var så dypt jeg klarte osv...

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Gaggball skrev:

Håpløst å ha en def. på FP. Bare se på Deep Throat, mange sier og mener de gjør det. Helt til man må forklare og da sier de "Nei, det klarer jeg ikke" trodde ikke det var slik, tenkte bare at det var så dypt jeg klarte osv...

Det er akkurat det jeg sier.  Og som @Tukleren er inne på.  FP gir ingen bedre mening enn at det er sex utover b2b og hj.  Derfor bør du spesifisere om du har forventninger til hva det skal være.  Kunden har alltid rett, også her.  Du trenger ikke betale for noe du ikke vil ha.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

har opplevd alt i full pakke, det er veldig individuelt. hos noen kan du få bareback sex når du kjøper b2b (hun annonserte som ikke sex)
hos andre er full pakke kun sex med kondom etter at di har ronket deg litt.
har også opplevd og få blowjob (owo) før sex i full pakke.
det kommer veldig an på kjemi hva du får i full pakke.
men hos noen jenter som kanjim så er bareback sex full pakke. og der trenger du ikke kjemi...

personlig liker jeg thai massasje for spenningen av hva man får, men syntes det er for dyrt i forhold til hva du får.
kanjim tar spenninga ut av det med å legge alt på bordet. men selvfølgelig noen tenner på at hun er en  skitten kvinne.
og hun er rimelig.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...