Gå til innhold

Pattaya Bangkok


taloong

Anbefalte innlegg

Hei, skal en tur til Pattaya og Bangkok om en uke å skal verre der i en måned, jeg har vert der mange ganger før, men det er noen år siden nå. Dere som når vert der i den senere tid hvile steder kan deres anbefale, er det kommet noen nye steder som en må få med seg?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Dyrt å ha med ei jente hele døgnet eller?

Tenkte en tur ned og vil finne en kanonjente og ha henne dere under hele oppholdet.

Mas og slit med å finne en ny jente hver dag.

Lenke til kommentar
2 timer siden, Mr.Darksoul skrev:

Dyrt å ha med ei jente hele døgnet eller?

Tenkte en tur ned og vil finne en kanonjente og ha henne dere under hele oppholdet.

Mas og slit med å finne en ny jente hver dag.

Vil heller si at det er et mas pg slit å drasse på samme jenta hele tiden om du ikke vil prøve å få et fast forhold med henne. Det er verdens enkleste ting å fikse seg en jente der uansett vor du måtte befinne deg i Thailand. 

  • Like 3
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
På 4.1.2024 den 21.26, Mr.Darksoul skrev:

Dyrt å ha med ei jente hele døgnet eller?

ST (short time) = 1000 > 2000 BHT

LT (Long time) = 2000 > 3000 BHT

1000BHT = ca.295,- NOK 

Noen av damene vil garantert prøve seg på mer. Enkelte som har fått seg en del følgere på sos.med. tror de er guds gave til mannen... Og får helt sikkert lurt en som er der for første gang.

95% godtar 1500BHT for et nummer som varer 1 time eller 3, Spørs på kjemi. Long time med natten over og sex også om morgenen så er de fleste med på 2500 BHT. Dette avhenger jo selvfølgelig litt når du plukker opp vedkommende. Treffes dere 0400 på natten, så hjem for litt hygge så blir det ST.

Spiser dere middag på kvelden, ut for litt party, så hjem og hun blir natten over så blir det LT.

 

Blir som sist jeg var der. Møtte ei hyggelig dame, god kjemi etc... Og hun spurte om jeg hadde vært der før? Ja jeg har vært her x ganger. Hvor hun så på meg og sa: Fuck, you know the city too good :)

Men det ble fortsatt en hyggelig kveld med henne. Hun forsøkte seg ikke på noe som BS :)

  • Like 3
Lenke til kommentar
På 4.1.2024 den 23.37, taloong skrev:

Vil heller si at det er et mas pg slit å drasse på samme jenta hele tiden om du ikke vil prøve å få et fast forhold med henne. Det er verdens enkleste ting å fikse seg en jente der uansett vor du måtte befinne deg i Thailand. 

Bra tur??

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...