Gå til innhold

Snapchat for treff

Featured Replies

Skrevet
49 minutter siden, Longstreet skrev:

Glemte å si at hu ene jeg snakket med skulle ha forhåndsbetalt, men det sa jeg ikke kom på tale (på en penere måte). Jeg har inntrykk av at om man skriver til de på en høflig måte og viser folkeskikk så kommer man seg ganske langt. De er nok mest vant til yngre gutter som ikke kan ordlegge seg. 😅

forhåndsbetalt = No go

Skrevet
Akkurat nå, Jabra2 skrev:

forhåndsbetalt = No go

Ja, det var det jeg sa også. Cash ved oppstart bør man kunne akseptere.

Skrevet
Akkurat nå, Longstreet skrev:

Ja, det var det jeg sa også. Cash ved oppstart bør man kunne akseptere.

Jeg vil sammenligne dette med treff ut fra kontakt på sd. Belønning fra meg blir gitt etter att alt det morsomme er utført. Har aldri hatt problemer med det.

Skrevet
På 14.6.2026 den 9.31, Longstreet skrev:

Nå har jeg testet litt i helgen, og jeg har funnet et par tre stykker som gjør treff, ikke til så gal pris heller egentlig, men det gjenstår å prøve noen av de. Ikke alltid man finner noen i nærheten heller.

Fikk kontakt med et bombshell i Stavanger, synd jeg ikke bor der. 😅

Hvor holder disse damene til?

Skrevet
12 timer siden, Oslomann77 skrev:

Hvor holder disse damene til?

Over hele landet, men jeg har klart å finne noen på Østlandsområdet i eller i nærheten av hovedstaden.

• 2 weeks later...
Skrevet
På 16.6.2026 den 11.21, Longstreet skrev:

Over hele landet, men jeg har klart å finne noen på Østlandsområdet i eller i nærheten av hovedstaden.

Hu her helt psycho deilig, men holder ikke avtaler. Dersom noen av dere legger henne til så sørg for å bruke tiden hennes uten å gi henne noe. Luremus av dimensjoner.

Melissa jih8352

Skrevet
På 14.6.2026 den 9.31, Longstreet skrev:

Nå har jeg testet litt i helgen, og jeg har funnet et par tre stykker som gjør treff, ikke til så gal pris heller egentlig, men det gjenstår å prøve noen av de. Ikke alltid man finner noen i nærheten heller.

Fikk kontakt med et bombshell i Stavanger, synd jeg ikke bor der. 😅

Kan du dele info om dette bombshellet?

Skrevet
På 28.6.2026 den 10.17, Longstreet skrev:

Hu her helt psycho deilig, men holder ikke avtaler. Dersom noen av dere legger henne til så sørg for å bruke tiden hennes uten å gi henne noe. Luremus av dimensjoner.

Melissa jih8352

Var det kontakt infoen du la til? Hvis ikke sende gjerne til meg hvis det ikke er lov å legge ut til alle

Skrevet
21 timer siden, Pwhite skrev:

Var det kontakt infoen du la til? Hvis ikke sende gjerne til meg hvis det ikke er lov å legge ut til alle

Ja

• 3 weeks later...
Skrevet

Brukernavnet "anitakristoffer" ( https://snapchat.com/t/6RA71MXJ ) tilbyr visstnok 1 cs for 1500 kroner, eventuelt puppeknull for 1000.
40-år gammel nordkvinne fra Bærum.
Later som hun ikke er så interessert i starten, men så sier man at man er interessert i treff og da åpner hun opp.
Jeg har ikke tid i sommer men om noen vil prøve er det kanskje bare å teste ut.
Hun er ikke så pen, men kanskje man finner noen som vil være med på drøyere ting for en 500 lapp ekstra.

Skrevet
4 timer siden, Longstreet skrev:

Brukernavnet "anitakristoffer" ( https://snapchat.com/t/6RA71MXJ ) tilbyr visstnok 1 cs for 1500 kroner, eventuelt puppeknull for 1000.
40-år gammel nordkvinne fra Bærum.
Later som hun ikke er så interessert i starten, men så sier man at man er interessert i treff og da åpner hun opp.
Jeg har ikke tid i sommer men om noen vil prøve er det kanskje bare å teste ut.
Hun er ikke så pen, men kanskje man finner noen som vil være med på drøyere ting for en 500 lapp ekstra.

Nå sendte hun melding og sa hun ikke var interessert i sextreff, selv om snakket velvillig om "velkomstgave" som et penere ord for vederlag. Sikkert en fantasi som løp litt for fort løpsk i rødvinsrusen. (Dette blir jeg sikkert sitert på av tv2 - vær så god.)

Skrevet
På 28.6.2026 den 10.17, Longstreet skrev:

Melissa jih8352

Hva mener du med dette?

Skrevet
1 time siden, karsten skrev:

Hva mener du med dette?

Det det står, ikke gi henne noe, men bruk gjerne av tiden hennes.