Gå til innhold

Snapchat for treff


Tototre

Anbefalte innlegg

RE har vært hovedkilden til info og kontakt.  Inntil venner introduserte meg til snap.  Morsomt og rotete sted å være, men det ser ut til å være noen ting som funker der også hvis en tar seg tid til det og ikke slenger rundt seg med penger.  Bilder, chat og film er ikke min interesse.  Og det er en del av de som selger dette som er med på en prat om treff, uten at jeg kjøper div. pakker først.  Det overraskende er at det er mange unge, norske jenter her....som kan strekke seg langt.  Prismessig fra 1500 og oppover for timen, men mange er altfor kostbare sammenlignet med andre tilbud.  Ja, og så kommer jeg av og til borti jenter fra RE som jeg har truffet før :-)   En av de kaller meg nå Mr Snap!

  • Like 2
Lenke til kommentar

Kommer til å gjøre det hvis det skjer noe virkelig prisverdt.  Det er jo evige forhandlinger med enkelte, så sånn sett er RE og de proffe enklere å håndtere.  Ofte blir det litt som med thaimassasje :-)  Jeg liker altså å prute når det åpnes for det!

Lenke til kommentar

Del gjerne om du har noe. Hvor finner du disse jentene? Via felles venner på snap? Har selv få gode opplevelser der. Vil kanskje si at jeg har fått avtalt treff med to stykk der til en fornuftig pris. Flertallet spør om forskudd eller tar blodpris noe som er uaktuelt. Jeg kan gjerne betale litt ekstra for bra kvalitet, men når folk begynner med timepris over 5k meeeh.

Lenke til kommentar
6 timer siden, lillelabb skrev:

Del gjerne om du har noe. Hvor finner du disse jentene? Via felles venner på snap? Har selv få gode opplevelser der. Vil kanskje si at jeg har fått avtalt treff med to stykk der til en fornuftig pris. Flertallet spør om forskudd eller tar blodpris noe som er uaktuelt. Jeg kan gjerne betale litt ekstra for bra kvalitet, men når folk begynner med timepris over 5k meeeh.

Nå trodde dere vel jeg skulle dele... :-)   Joa, kanskje en dag når jeg har truffet flere enn to og har et bedre sammenligningsgrunnlag.  Finner dem slik: Ja, jeg kjenner et par med kontaktnett som gav en pangstart.  Så søker jeg SALG eller SELGER, og legger til alle kvinner der, samme hva de sier at de selger.  De vil selge noe, og det kan vi snakke om når de legger deg til.  Mange gjør akkurat det.  Spør hva de selger, og er hyggelig, men kjøper ikkeno.  Spør hva de tenker om mulighet for treff.  Noen går videre derfra, enkelte med fantasipriser, men også mange nok som er i greit prisleie.  Så får jeg gratis bilder og kan vurdere i ro og mak uten at RE tar sine prosenter av jentas inntekter.  De to er husmor i 40-årene (3k/t - god tid) og sykepleierstudent på 22 (1,5k/t)... Pene blondiner.  Jeg har hatt sted siden de ikke hadde.

Endret av Tototre
  • Like 1
Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

Nå trodde dere vel jeg skulle dele... :-)   Joa, kanskje en dag når jeg har truffet flere enn to og har et bedre sammenligningsgrunnlag.  Finner dem slik: Ja, jeg kjenner et par med kontaktnett som gav en pangstart.  Så søker jeg SALG eller SELGER, og legger til alle kvinner der, samme hva de sier at de selger.  De vil selge noe, og det kan vi snakke om når de legger deg til.  Mange gjør akkurat det.  Spør hva de selger, og er hyggelig, men kjøper ikkeno.  Spør hva de tenker om mulighet for treff.  Noen går videre derfra, enkelte med fantasipriser, men også mange nok som er i greit prisleie.  Så får jeg gratis bilder og kan vurdere i ro og mak uten at RE tar sine prosenter av jentas inntekter.  De to er husmor i 40-årene (3k/t - god tid) og sykepleierstudent på 22 (1,5k/t)... Pene blondiner.  Jeg har hatt sted siden de ikke hadde.

Seriøs hadde jeg gjort det her hvis jeg var alene i eget plass :D. begynner å bli lei av mobiloperatører/managere og jenter hvor du er kunde nr.8 for dagen.

Lenke til kommentar

Høres mer spennende ut dette ja og sjansen for å møte jenter som ikke har en haug med kunder på en dag. Dessverre så er ikke min livssituasjon slik at jeg kan sjekke opp damer på Snapchat heller. Misunnelig på dette.

Lenke til kommentar

Har fått pult noen lekkerbisker fra snap, men det krever ganske mye tid.

Jeg søker opp "Selger", "Sukkerjente" og liknende. legge til det jeg kan, venter til algoritmen gir meg auto forslag (tar 1-2 dager) så bare legger til via autoforslag fra der. De fleste er scammere (paypal før møte) eller krever astronomiske priser, men noen av dem er gode.

Pass på å være sikker på at jenta er over 18, har lagt til flere som var under 18 og funnet ut litt ut i samtalen at de er for unge.

Dette fungerer også for oss som ikke er single. Jeg er ikke singel og har som krav at hun må ha eget sted vi kan møtes, selv om jeg også har møtt en jente på kontoret. Hun var gift og møtte meg på siden, meget hyggelig.

Bare husk regel 1, aldri betal på forskudd.

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 1 month later...

For gutta som bruker snapp privat er det ikke optimalt å ha freelancere på den appen. Dette for å unngå å på en snapp fra "Kukksugene Eskorte" & "Ta meg nå" når du ser på Gullrekka med kona.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...