Bærumsmann48 Skrevet April 16 Share Skrevet April 16 10 timer siden, Zztop skrev: Kan bekrefte det meste rundt Ivonne Nesse, flyttet til ski i fjor sommer/høst. Lånte henne gode 58 000,- å borte blei a 😂 Ja ja synd det flere som går på Honning fella til Ivonne Nesse , ser det rett etter at hun hadde svindlet meg godt med overlapping Håper virkelig at folk får opp øyene sine å skjønner at denne dama ikke noe å samle på, det går i løgner, tomme løfter og brutte avtaler som vanlig til hun får det hun trenger deg så sletter hun deg, blokkerer deg og blir borte Men ønsker man problemer i livet så der det bare å instalere, Tinder, happn, facebook datinggrupper ( oslo og østlandet eller norge) Ønsker alle en God påske, stay safe og blokker Ivonne hvis hun tar kontakt ( bare et godt tips) 3 Siter Lenke til kommentar
Rampen Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 18 timer siden, Bærumsmann48 skrev: Ja ja synd det flere som går på Honning fella til Ivonne Nesse , ser det rett etter at hun hadde svindlet meg godt med overlapping Håper virkelig at folk får opp øyene sine å skjønner at denne dama ikke noe å samle på, det går i løgner, tomme løfter og brutte avtaler som vanlig til hun får det hun trenger deg så sletter hun deg, blokkerer deg og blir borte Men ønsker man problemer i livet så der det bare å instalere, Tinder, happn, facebook datinggrupper ( oslo og østlandet eller norge) Ønsker alle en God påske, stay safe og blokker Ivonne hvis hun tar kontakt ( bare et godt tips) Denne Ivonne Nesse virker omtrent like kokko i knollen som Britney Spears og Cathrine Borten! 😂 Tipper at hun må spe på horesalget med svindel når alderen og livsstilen tar henne igjen og utseendet går nedover. Ser i det opprinnelige innlegget at hun kun tilbyr incall. Er vel for å stikke av med verdisakene til kundene når de er i dusjen, tipper jeg! Ikke tør folk anmelde det heller, for de har jo prøvd å kjøpe den slitne fitta hennes og risikerer da både bot og skam! 😂 1 1 Siter Lenke til kommentar
Grisegutt Skrevet April 17 Share Skrevet April 17 53 minutter siden, Rampen skrev: Denne Ivonne Nesse virker omtrent like kokko i knollen som Britney Spears og Cathrine Borten! 😂 Tipper at hun må spe på horesalget med svindel når alderen og livsstilen tar henne igjen og utseendet går nedover. Ser i det opprinnelige innlegget at hun kun tilbyr incall. Er vel for å stikke av med verdisakene til kundene når de er i dusjen, tipper jeg! Ikke tør folk anmelde det heller, for de har jo prøvd å kjøpe den slitne fitta hennes og risikerer da både bot og skam! 😂 Godt man leve med minnene fra tidlig 2000tallet og Baltazar når Ivonne Nesse jobbet der.... etter alt jeg leser her inne hadde jeg aldri i livet tatt hun på incall. Virker jo som hun har ingen sperrer med svinde folk eller tyveri... Tragisk at folk holder på sånn som voksen 1 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg