Gå til innhold

Kjenner noen Alexis Milf og kan anbefale?


MrJoe

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Perjohan skrev:

Helt ok, du får knulle henne uten og sprute i henne. Litt mye samlebånd-preg, og liten innlevelse fra henne. 1500 for en quickie med creampie.

Kommenterer du på riktig annonse nå? Stemmer lite det du skriver med selve annonsen hennes og tidligere kommentarer

Lenke til kommentar
15 timer siden, Perjohan skrev:

Helt ok, du får knulle henne uten og sprute i henne. Litt mye samlebånd-preg, og liten innlevelse fra henne. 1500 for en quickie med creampie.

Hallo! Jeg er Alexis, en MILF, så fordi jeg ikke godtok forespørselen din om å gjøre det uten kondom for 800 kr, skriver du alt dette søppelet! For en ekkel person du er!

  • Like 4
  • Confused 1
Lenke til kommentar
13 timer siden, Alexis Milf skrev:

Hallo! Jeg er Alexis, en MILF, så fordi jeg ikke godtok forespørselen din om å gjøre det uten kondom for 800 kr, skriver du alt dette søppelet! For en ekkel person du er!

Du var ikke så vanskelig å be når du fikk 1500. Opplevelsen var imidlertid ikke verdt 1500, men 700 (ikke 800). Når jeg spurte om det og tilbydde redusert betaling ble du sur… jaja.

forøvrig mye som er bedre på markedet.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
El 25.9.2023 a las 12:10, Perjohan escribió:

No fue tan difícil orar cuando obtuviste 1500. Sin embargo, la experiencia no valió 1500, sino 700 (no 800). Cuando te pregunté al respecto y te ofrecí un pago reducido, te enojaste… jajaja.

Por cierto, hay muchas cosas mejores en el mercado.

Solo me reiré 😄 en este mundo tengo que prepararme para idiotas como tú, mientras tú sigues soñando. 🙈

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...