Gå til innhold

sex helg 13 til 15 oktober


mann41

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, mann41 skrev:

vi søker etter menn til en tøm å røm gb på hotell i oslo helgen 13 15 okt kona vil ligge klar med bind for øynene å bare ta i mot. søker også etter en BBC på samme helg 

Kommer jeg :D Sender deg PM :)

Lenke til kommentar
20 timer siden, mann41 skrev:

vi søker etter menn til en tøm å røm gb på hotell i oslo helgen 13 15 okt kona vil ligge klar med bind for øynene å bare ta i mot. søker også etter en BBC på samme helg 

Er en ok BBC her. Bare å si ifra hvis du trenger meg. Ung og godt bygd,

Lenke til kommentar
På 15.9.2023 den 11.19, Asterix skrev:

Mistenker allerede at det er noe rart her.ikke forhåndsbetal

Ikke alt må koste penger, vi vill bare ha det morro og gøy og leke og ha en fin stund. 
 

Hotellet er allerde ordnet så vi må bare finne ut tiden det blir på fredag / lørdag. Siden vi alle har jobb så vi får ikke dratt tidlig inn men håper og komme til Oslo rundt 18:00 / 1830. 

Lenke til kommentar
På 15.9.2023 den 14.09, Asterix skrev:

Bakmenn..du vet du kan ta med denne kona di til en swingersklubb/fetishklubb. får oppfylt det dere vil oppleve der..😀

Det vet vi, men igjen så er ikke kona til mann her så ivrig på klubber, liker settingen her bedere, så må bare høre på de ønskene hu har der.

Lenke til kommentar
5 timer siden, osloM skrev:

Noe er rart her, ja. Pass på så dere ikke blir ofre her...

Ofre for hva da?, 

jeg prøver og forstå meg på hva dere tenker lissom når dere skriver noe slikt?. Er det noe som burde endres, iht senere arrangementer, etc,
Tips taes imot.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...