Gå til innhold

Sugarbabes Bergen


Raul1968

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 2 months later...
27 minutter siden, Jorg42 skrev:

ok, noen å dele? Møtt mange i Bergen?

Møtt et par ja. Vil helst holde de beste for meg selv. Men er stort sett bare luremus og svimle priser for treff ser nå på SD. Går litt i bølger

Lenke til kommentar
På 8.12.2023 den 19.17, lillelabb skrev:

Joda de finnes, men man må jobbe litt. Så deler man gjerne ikke de beste på et åpent forum heller…

Hvorfor deler man ikke de beste?

Har du misforstått meningen med forumet? 

Lenke til kommentar

Nei. Hvorfor i allverden skal man dele sine gullkalver som man gjerne har brukt mye tid på å bygge kjemi og tillit med på et åpent forum? Da risikerer jeg å bli utkonkurrert av noen med større lommebok. Her må du nok gjøre grovjobben selv kompis. SD er ikke det samme som eskorter. Tror det er du som har misforstått. Jeg advarer selvfølgelig mot useriøse og svindlere

3 timer siden, Idaws skrev:

Hvorfor deler man ikke de beste?

Har du misforstått meningen med forumet? 

Er mer en hjertelig velkommen til å dele erfaringer på pm.

Lenke til kommentar
12 timer siden, lillelabb skrev:

Nei. Hvorfor i allverden skal man dele sine gullkalver som man gjerne har brukt mye tid på å bygge kjemi og tillit med på et åpent forum? Da risikerer jeg å bli utkonkurrert av noen med større lommebok. Her må du nok gjøre grovjobben selv kompis. SD er ikke det samme som eskorter. Tror det er du som har misforstått. Jeg advarer selvfølgelig mot useriøse og svindlere

Er mer en hjertelig velkommen til å dele erfaringer på pm.

Jeg har møtt mange fra SD. Og har delt velvillig om mine erfaringer. Både gode og dårlige. 
Har selv brukt timesvis på å luke ut bildeselgere og svindlere. Og har postet om det slik at andre slipper å gjøre samme jobben eller bli lurt. 
Og det er jo hele poenget med et forum som dette. 
Så det er fremdeles du som har misforstått. 
Jeg hadde ikke delt en dritt med deg på PM. Og hadde du sendt meg dine erfaringer på PM, så hadde jeg repostet dem åpent.

Lenke til kommentar
44 minutter siden, Idaws skrev:

Jeg har møtt mange fra SD. Og har delt velvillig om mine erfaringer. Både gode og dårlige. 
Har selv brukt timesvis på å luke ut bildeselgere og svindlere. Og har postet om det slik at andre slipper å gjøre samme jobben eller bli lurt. 
Og det er jo hele poenget med et forum som dette. 
Så det er fremdeles du som har misforstått. 
Jeg hadde ikke delt en dritt med deg på PM. Og hadde du sendt meg dine erfaringer på PM, så hadde jeg repostet dem åpent.

Javel vi får vel være enige om å være uenig da. Så vidt meg bekjent så finnes det ikke noen vedtekter som beskriver formålet med denne siden. Noterer meg at jeg ikke skal sende deg PM

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...