Gå til innhold

Mary_love


Mr. V

Anbefalte innlegg

Herlig og sexy jente på alle måter. Suger og deepthroater veldig bra. God å kysse og fin liten mus som var herlig å slikke. I tillegg så er hun veldig blid og hyggelig å være sammen med og du får det du ser på bilder men enda bedre i det virkelige liv.

Absolutt verdt et besøk. Kunne egentlig tenkt meg å besøkt henne igjen men er så langt mellom hver gang jeg gjør dette og det finnes så mange andre man ønsker å prøve også 😜

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Tja jeg er ikke noen ekspert på deepthroat men følte hun tok den helt inn. Men jeg var i kontakt med henne for en stund siden og prøvde å få til et nytt møte med henne. Da fikk jeg beskjed tilbake at hun ikke tilbydde dt plutselig. Vet ikke om det bare var midlertidig eller meg det gikk på men lurt å dobbeltsjekke det først..

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Litt komplisert dette - ca 30 % (virker høyt) har ikke breknings-refleks - da er det nok enklere, for resten: lengde og volum samt bevegelse på snorkelen betyr mye - dt på en jukke-gubbe med lang pikk er noe annet enn med en kort slow mover.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...